Had dan ook wat meer doktoren in dienst genomen. Kan je trouwens nog steeds doen voor de laatste update.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er is nog iets dat tegen kan gaan zitten.
Mijn beste middenvelder raakte vorige week plus twee. De injury tool zei dat hij het makkelijk ging halen met 4 dokters, maar hij is nog steeds +1met dus nog maar 1 update te gaan vannacht. Ik snap blijkbaar te weinig van die calculators![]()
Als hij het niet haalt is dat de volgende tegenslag voor de belangijkstewedstrijd...
de koffie doet zn werkquote:
Je bedoelt met het jeugdteam?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aha jij speelt nog niet met het nieuwe jeugd systeem begrijp ik?
http://support.microsoft.com/kb/290301/nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:59 schreef The_Hives het volgende:
Even spammen, misschien zijn hier ook een paar experts
Software verwijderen, wat zie ik over het hoofd?
ik heb dat gedownload, maar het werkt nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/290301/nldat moet werken om alles te verwijderen...
hmmm vreemd, bij mij werkte het altijd prima bij dergelijke problemen... niet iets simpels vergeten als opnieuw opstarten of zo ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb dat gedownload, maar het werkt niet
toevoeging:
ik krijg namelijk een syntax error als ik het dan wil openen
Hopelijk is er een echte expert dan die je verder kan helpen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:23 schreef The_Hives het volgende:
dat heb ik de afgelopen dagen al meerdere malen gedaan. Geen effect helaas.
Alles opnieuw installeren helpt altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:23 schreef The_Hives het volgende:
dat heb ik de afgelopen dagen al meerdere malen gedaan. Geen effect helaas.
Heb ik al geprobeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles opnieuw installeren helpt altijd![]()
grapjasquote:Format C:\
Dat heb je nog niet gedaan ik doelde echt op alles leeg halen en opnieuw installeren dus echt Format C:\quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd
[..]
grapjas
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef maniack28 het volgende:
Nou, dan sta ik in de finale
07-01-2009 17:25 Vriendschappelijk ADO'67 - Madrid D.C HT Live
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met 2 nederlagen in de 2e ronde al was uitgeschakeld. Daarom had ik dus al een andere wedstrijd geregeld.![]()
Ik stond na 2 speelrondes 3e en met nog een nederlaag daarna ben ik niet vanuit gegaan daardoor nog een plekje te stijgen.
Excuus
quote:[sub]Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb je nog niet gedaan ik doelde echt op alles leeg halen en opnieuw installeren dus echt Format C:\All1 gaat dat tegenwoordig niet meer zo. Met een windows cdrom kom je een heel eind. Ik doe dat ook zo'n 2x per jaar. Daardoor blijft je pc het meest optimaal functioneren. Het beste is je pc opnieuw installeren en dan een gost image maken van je harde schijf. Zo kan je met die gost je pc heel makkelijk weer terug brengen naar een schone en beter werkende pc.
Die heb ik gesloten.quote:
Omdat ik dat maar kut vond. Ik weken naar een middenvelder zoek en nog matig allround keepers krijg. Geen zin om elke speler overal in te passen en steeds bij te houden. Toen ik dat wel deed had ik een redelijk goed team, die allemaal daarna gepulled en verkocht en dat klote ding gesloten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom ook al weer want er begint me nu wel iets te dagen ja.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik dat maar kut vond. Ik weken naar een middenvelder zoek en nog matig allround keepers krijg. Geen zin om elke speler overal in te passen en steeds bij te houden. Toen ik dat wel deed had ik een redelijk goed team, die allemaal daarna gepulled en verkocht en dat klote ding gesloten.
Ik heb nu gewoon met die jeugdspeler pullen maar ht vind mij niet aardig denk ik. Altijd die goed/uitstekend YP topics waar ik gewoon NOOIT kan postenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind t echt een aanvulling op het huidige spel en haal er met regelmaat leuke spelers uit.
Je huidige jeugd systeem werkt blijkbaar ook niet echt lekker als ik je zo hoor.
Ach ik heb tot nu toe ook nog maar 1 uitstekend en 1 goed gehad hoor dus met de JO is t niet veel anders. Wel vaker redelijk of matig gehad om te verkopen maar anders niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon met die jeugdspeler pullen maar ht vind mij niet aardig denk ik. Altijd die goed/uitstekend YP topics waar ik gewoon NOOIT kan posten_!
Hopelijk vannacht wel
Ik krijg zelfs nog geen redelijk of matig dus ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb tot nu toe ook nog maar 1 uitstekend en 1 goed gehad hoor dus met de JO is t niet veel anders. Wel vaker redelijk of matig gehad om te verkopen maar anders niet.
Das de pest aan de oude situatie imo. Je weet nooit wat je krijgt en je kan er ook zelf niets aan doen. In de JO kan je zelf de spelers op trainen en is t niks ontslaan om zo een ander de kans te geven. Waardoor je imo meer kans hebt op een aardige speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs nog geen redelijk of matig dus ja.
Klopt, maar dat vind ik ook wel weer leuk aan de oude YP. Het hopen dat je een keer een goede spelert hebt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das de pest aan de oude situatie imo. Je weet nooit wat je krijgt en je kan er ook zelf niets aan doen. In de JO kan je zelf de spelers op trainen en is t niks ontslaan om zo een ander de kans te geven. Waardoor je imo meer kans hebt op een aardige speler.
quote:Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
quote:Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Dit zijn mijn drie huidige verdedigers.quote:Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |