Geen idee wat je doet, maar als KM oude omatjes moet onderstoppen in het bejaardentehuis ontstaat er een win-win situatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bij mijn baan is het juist perfect.
quote:
Je werkt in een friettent?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bij mijn baan is het juist perfect.
ik weet niet wat ik van deze post moet vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is ook niet echt geil-verhogend hoor, weet je wat het probleem is (miss kennen de rest van de mannelijke sc-ers dit probleem ook)??
Als ik heel veel zuip kan ik op nacht zelf weinig presteren maar daar gaat het hier niet om, het gaat om de dag erna, dan moet mijn vriendin echt uitkijken, als ik wakker ben moet ik er meteen op om de joogste druk van de ketel te halen.
Zeker dat ik op diezelfde dag er nog twee keer opklim!
Nou was ik gister aan het werk en chick was al op bed, dus nou zijn we al twee dagen verder.
Gelukkig weet mijn vriendin dit ook en kan ik hem er zo inlopen als ik straks thuiskom!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van deze post moet vinden
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je werkt in een friettent?
Edit: Verkeerd gelezen, ik dacht bij ''perfect'' en ''baan'' gelijk aan mijn droombaan
ik snap hem ook wel heurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij bent te jong om er wat van te vinden, IQM snapt hem tenminste!
Dat zou prachtig zijn, een lekkere Aziaat met een frituurluchtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En vooral niet douchen als ze thuiskomt he, toch?
Ironisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij bent te jong om er wat van te vinden, IQM snapt hem tenminste!
Ik ben werkloos.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geen idee wat je doet, maar als KM oude omatjes moet onderstoppen in het bejaardentehuis ontstaat er een win-win situatie.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je werkt in een friettent?
Edit: Verkeerd gelezen, ik dacht bij ''perfect'' en ''baan'' gelijk aan mijn droombaan
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een baantje voor je, ik zoek iemand die verstand van schoenen heeft.
quote:
quote:
Je zei dat je wat voor me zou kopenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een Hema hotdog en je mag kleren gaan passen in de PC Hooft.
Weet je hoe duur!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei dat je wat voor me zou kopen! (En dan heb ik het over een Chanel jurkje, geen vieze hotdog)
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een Hema hotdog en je mag kleren gaan passen in de PC Hooft.
Hebben ze ook mannenshit daar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft het voor me over. Bovendien is er Sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |