Daar kies je dan allebei voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als je dan gaat afspreken dat je alleen met elkaar sex hebt dan kan je net zo goed kijken of er niet ook een relatie inzit ofzo.
lijkt me nou niks als ik een sb/ fb zou hebben en ik zou niet meer met een ander 'mogen'
voel ik me toch in een soort van relatie gestopt ofzo.
mijn ervaringen zijn dat dat niet werkt een vast sexmaatjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of 1 vaste
Werkt voor mij het beste
Dan heb je tot nu toe alleen maar verkeerde gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn dat dat niet werkt een vast sexmaatje
al snel willen ze meer (relatie) komen die gevoelens om de hoek en krijg ik stapels smsjes en mailtjes en telefoontjes enzo en dan begin ik dus te stijgeren. want DAT hadden we niet afgesproken.
En moet ik weer een hartje breken.
oh dus ik moet gewoon blijven proberen tot ik de goeie gevonden heb?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb je tot nu toe alleen maar verkeerde gehad
(wat de gevoelens betreft)
Doe maar niet, dan krijg je ook weer zo'n naamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus ik moet gewoon blijven proberen tot ik de goeie gevonden heb?
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet er gewoon niet aan denken, zoals Cue al zegt, om er meerdere op na te houden. Dat iemand anders dat wel wilt, prima. Daar heb ik dan weer een bepaalde mening over
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet te gemakkelijk overkomen hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil mijn sexmaatje worden???
daarom zei ik, je moet wel open en eerlijk blijven naar elkaar toe. zodra er gevoelens om de hoek komen spelen bij een FB, dan moet je ermee stoppen, want dan wordt het onplezierig en kan je de ander kwetsen. Dat is niet tof. Ik merk juist, doordat je geen relatie verwachtingen hebt van elkaar, het veel gemoedelijker, geiler en ook wel opener is. Er hangt minder vanaf zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je dan nooit dat je op een gegeven moment gevoelens krijgt voor iemand? Of dat je het vervelend vindt dat die ander ook gewoon met anderen sext?
mee-eten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat doe ik tijdens jullie etentje?
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietje
Klopt ja! Daar moet ik ook altijd aan denken.. Maarja het was al te verwachten toen ik hoorde wat aan de andere kant van de lijn zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".
> nee ik kan niet, ik moet vanavond weg
< je komt gewoon nu hierheen, ik wil seks
> ik kan niet
< dan bel ik de volgende wel; doei!
Ik weet de "quote" niet meer, maar de strekking was duidelijk. Lijkt mij ook niets
Haha, ik deel de vooroordelen met jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja! Daar moet ik ook altijd aan denken.. Maarja het was al te verwachten toen ik hoorde wat aan de andere kant van de lijn zatja ik weet het.. vooroordelen enzo
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik deel de vooroordelen met je![]()
dat is volgens mij van de eo geweest!! het enige programma waar ik niet snel verder zaptequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".
> nee ik kan niet, ik moet vanavond weg
< je komt gewoon nu hierheen, ik wil seks
> ik kan niet
< dan bel ik de volgende wel; doei!
Ik weet de "quote" niet meer, maar de strekking was duidelijk. Lijkt mij ook niets
Ben het wel met je eens hoe kan je van een FB nu die excusiviteit eisen ? het is geen relatie het is alleen sex, als je dan excusiviteit wil/eist dan moet je toch gewoon een relatie aangaan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
ik ben meer een alles of niets tiepje denk ik
of alle verplichtingen of geheel geen
dan bel ik een andere op hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietje
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik een FB tamelijk plat klinken, alsof het echt alleen maar om de sex gaat. De deurbel gaat, hup deur open, broek uit en neuken maar...
Hoi jij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is volgens mij van de eo geweest!! het enige programma waar ik niet snel verder zapte
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoe kan je van een FB nu die excusiviteit eisen ? het is geen relatie het is alleen sex, als je dan excusiviteit wil/eist dan moet je toch gewoon een relatie aangaan ?
Oew, een lelijke oude bak had ik dan weer in de fik gestoken, die doet de naam geen eer meer aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want het was een lelijke oude bak![]()
Die hoef ik niet; jeweettoch!
Alleen op bepaalde momenten is er één op afstand lastig he...?
Ben blij om te weten dat ik niet de enige ben met die vooroordelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Gezellig
edit:
Kerel aan de lijn: Ja maar ik wil Neeuken...
Meisje: ja maar dat kan niet
Kerel aan de lijn: Dan bel ik (naam) wel.. doeg..
nog steeds single?? hard op zoek of zoek je extratjes?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi jij!
Maarré inderdaad, je hebt het goede programam voor je
klopt, dat dekt de lading beter. vriendschap plus en echte vriendjes delen allesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, zo zou het inderdaad erg zijn
Ik noem het ook weleens vriendschap+ / V+
Je bent vrienden, maar ja... de seks komt er "gewoon even bij"
ok een vriendschap + met de exclusiviteit dat je niet met andere sex hebt....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.
En dat doe ik?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Miss_S het volgende:
En met RZ verhaal bedoelde ik vrouwen die gaan janken als een man ze weer laat zitten en ze probeerde met sex een relatie in stand te houden
Haha. Ja, stomme lul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, een lelijke oude bak had ik dan weer in de fik gestoken, die doet de naam geen eer meer aan!
Jij hebt gewoon een goeie smaak
Nog steeds single & mijn fuckbuddy heb ik al; maar dat wist jij toch al?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nog steeds single?? hard op zoek of zoek je extratjes?
Mijn ouders kennen hem ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok een vriendschap + met de exclusiviteit dat je niet met andere sex hebt....
enige verschil met een relatie is dat je m niet aan je ouders en vrienden gaat voorstellen??
gelukkig heeft je kindje ook een goeie kooiconstructie en een oude bak niet, dus je had het waarschijnlijk toch wel gewonnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja, stomme lul.
Beetje mijn kindje in elkaar willen duwen, tsss
leuk om jaren later eens te vertellen bij het ontbijt ofzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen hem ook
Alleen niet in de zin wat ik met hem doe
Ja, ik vind dat ook wel een mooie omschrijving, haha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
klopt, dat dekt de lading beter. vriendschap plus en echte vriendjes delen alles
Inderdaad, maar toch is het zondequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gelukkig heeft je kindje ook een goeie kooiconstructie en een oude bak niet, dus je had het waarschijnlijk toch wel gewonnen
alles kan veranderenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog steeds single & mijn fuckbuddy heb ik al; maar dat wist jij toch al?
Ik denk dat ze niet achterlijk zijn... Maar toch.. Nee, ik zeg het nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
leuk om jaren later eens te vertellen bij het ontbijt ofzo!
Klopt klopt maar toch beetje vreemde situatie... Immers door die exculsiviteit gaat het toch meer dan alleen om de sex. Anders zou het niet zo uitmakenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.
Stoppen en naar de volgendequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
alles kan veranderen
zelf heb ik ook wel een vriendschap+, maar na een jaar tijd moet je toch gaan uitkijken dat het niet te ver gaat!
voor je het weet zit je in een relatie
Ik wil wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil mijn sexmaatje worden???
Enige verschil dat je niet verliefd bent? niet op die manier gevoelend voor hem/haar hebt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok een vriendschap + met de exclusiviteit dat je niet met andere sex hebt....
enige verschil met een relatie is dat je m niet aan je ouders en vrienden gaat voorstellen??
Tja het is gewoon hoe je daar zelf in bent. Ik heb altijd zoiets 1 fuckbuddy vind ik genoeg. Dan wil ik er niks naast. Heb je een man die er hetzelfde over denkt. Zijn er geen problemen hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt klopt maar toch beetje vreemde situatie... Immers door die exculsiviteit gaat het toch meer dan alleen om de sex. Anders zou het niet zo uitmaken
ok niet als je nieuwe vriend(in) aan je ouders gaat voorstellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen hem ook
Alleen niet in de zin wat ik met hem doe
eeuuhm, ok... kan dat hier??quote:
Dat is dan iedereen andersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok niet als je nieuwe vriend(in) aan je ouders gaat voorstellen.
als je zulke goeie maatjes bent en ook nog eens geweldige sex samen hebt en exclusiviteit van elkaar verwacht dan heb je dus al bijna een relatie
MIJN gevoel zou dat in iedergeval dan zo interpreteren.
dus een sb/ fb mag van mij toch wel op enige afstand blijven en zeker geen exclusiviteit van mij verwachten.
Haha. Als je niet te kieskeurig bent, dan zal er zo iemand zich aanbieden denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
eeuuhm, ok... kan dat hier??
gezocht, nieuwe vriendschap+
reacties via pm aub
een jaar?! da's wel erg lang hoor, moet je mee uitkijken...!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
alles kan veranderen
zelf heb ik ook wel een vriendschap+, maar na een jaar tijd moet je toch gaan uitkijken dat het niet te ver gaat!
voor je het weet zit je in een relatie
gelukkig vind de jeugd van tegenwoordig niet meer zoveel gekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet achterlijk zijn... Maar toch.. Nee, ik zeg het niet
Al zei mijn ma vorige keer wel; Doe je geen gekke dingen?
Nee mama
wat je zegt, ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef vencodark het volgende:
Misschien ben ik heel ouderwets hoor, maar ik moet er niet aan denken een sb/fb of een vriend met benefits/extra's te hebben. Doe mij maar gewoon een relatie ipv dat gedoe.
Maar goed, ieder zn ding natuurlijk maar vind het altijd beetje tja....kweet niet.
Dan weet jij meer dan ikquote:
Geen "angst" voor mogelijke soa's dan die bij wisselende contacten ook om de hoek kunnen komen kijken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok niet als je nieuwe vriend(in) aan je ouders gaat voorstellen.
als je zulke goeie maatjes bent en ook nog eens geweldige sex samen hebt en exclusiviteit van elkaar verwacht dan heb je dus al bijna een relatie
MIJN gevoel zou dat in iedergeval dan zo interpreteren.
dus een sb/ fb mag van mij toch wel op enige afstand blijven en zeker geen exclusiviteit van mij verwachten.
Hehe inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
gelukkig vind de jeugd van tegenwoordig niet meer zoveel gek![]()
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Als je niet te kieskeurig bent, dan zal er zo iemand zich aanbieden denk ik
wat heeft dat met elkaar te maken? ik niet kieskeurig zijn... en een vrouw die zich hopelijk vrijwillig aanbied tot fysiek plezsier?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Als je niet te kieskeurig bent, dan zal er zo iemand zich aanbieden denk ik
Nu is het alleen te hopen dat jij op dezelfde persoon als ik doelquote:
Okay, dat is dus de achterliggende gedachte? (of ben ik nu te kort door de bocht?)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
ik zou er persoonlijk weer niet aan moeten denken het een lange tijd zonder sex te moeten doen... en dan is zoiets een mooie uitkomst![]()
Dat is een onderliggend grapje a.d.h.v. eerdere reacties in topicsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef Marvelous het volgende:
[..]
wat heeft dat met elkaar te maken? ik niet kieskeurig zijn... en een vrouw die zich hopelijk vrijwillig aanbied tot fysiek plezsier?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu is het alleen te hopen dat jij op dezelfde persoon als ik doel
Beetje wel toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, dat is dus de achterliggende gedachte? (of ben ik nu te kort door de bocht?)
Met dat _ zou je denken dat je op mij doelt, maar ik doel niet op mijzelf hiermeequote:
Zo veel jonger dan jouw ben ik echt niet hoor.quote:
Dat is wel weer. Het is ook al meer geaccepteerd dan vroeger denk ik. Dan was je zeker als vrouw, al gauw makkelijk, sletterig of wat dan ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
wat je zegt, ieder zijn ding!ik zou er persoonlijk weer niet aan moeten denken het een lange tijd zonder sex te moeten doen... en dan is zoiets een mooie uitkomst
doen we wel een keertje onder het cammenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een onderliggend grapje a.d.h.v. eerdere reacties in topics
Ik leg het je nog wel een keertje uit meneer!
Eerlijk is eerlijk, dat mis je wel.. wat je dan niet hebt. Dat is echt wel 10x lekkerder!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Beetje wel toch?
Op z'n tijd even een goede beurt, zodat je niet alleen handwerk hoeft te doen...?![]()
ik doe het zowiezo veiligquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen "angst" voor mogelijke soa's dan die bij wisselende contacten ook om de hoek kunnen komen kijken ?
Ik leg het je wel een keertje uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
doen we wel een keertje onder het cammenik ben nog steeds niet helemaal thuis op fok!
iets anders, hoe vaak je ook sex heb, handwerk blijft bijna iedereen toch wel stiekem doen
heel zwart wit gezegd ja, dat is het welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, dat is dus de achterliggende gedachte? (of ben ik nu te kort door de bocht?)
details via PM graagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe inderdaad.
Ze moest eens weten wat ik allemaal uitgespookt heb
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel weer. Het is ook al meer geaccepteerd dan vroeger denk ik. Dan was je zeker als vrouw, al gauw makkelijk, sletterig of wat dan ook.
Het is ook niet zo dat ik gelijk vooroordelen heb over de personen die daar aan doen. Maar van sommige mensen zou het me verbazen als zij zulke vriendschappen er op na houden zeg maar. Dus in hoeverre oordeel ik dan toch...kweet niet.
Jeej, ik ga eten.![]()
Nopes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met dat _ zou je denken dat je op mij doelt, maar ik doel niet op mijzelf hiermee![]()
heeft plank voor de kopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een onderliggend grapje a.d.h.v. eerdere reacties in topics
Ik leg het je nog wel een keertje uit meneer!
hoeveel vrije tijd kost dat gemiddeld per dag? die tijd maak ik liever vol met fysieke inspanningen tussen me laptop, en me slaapkamer samen met de vriendschap+ van dat momentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik leg het je wel een keertje uit
En dan moet je het hier een beetje volgen & dan snap je het wel.
stiekum?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
doen we wel een keertje onder het cammenik ben nog steeds niet helemaal thuis op fok!
iets anders, hoe vaak je ook sex heb, handwerk blijft bijna iedereen toch wel stiekem doen
quote:
stiekem?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
leuk om jaren later eens te vertellen bij het ontbijt ofzo!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
Vind het toch wel grappig/apart dat merendeel van de vrouwen hier pro FB zijn..
mja, dat bedacht ik me ook, toen ik op invoeren drukte.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neehee, dat zijn leuke verhalen voor een eventuele bruiloft later.
GMTAquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stiekum?!Niks stiekum hier hoor. Kom er gewoon vooruit
![]()
we zitten in singles hequote:
Liever niet dat je thinkt, maar het gewoon laat zienquote:
eeyzquote:
Ado.quote:
[generaliseermode]De [OUD] dames weten niet eens meer wat sex is, met hun korte pittige vlotte kapsel[/generaliseermode]quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
we zitten in singles heIk denk dat je in OUD heul andere reacties krijgt
dawgjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ado.
Ik las dat je bier op is, dus vraag ik het aan jou. Als je wel bier in huis had gehad, had je er dan nu eentje gepakt? Ik zit in dubio.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Liever niet dat je thinkt, maar het gewoon laat zien
Ja, zou dat echt zo zijn dat je geen of minder zin meer hebt in seks als je geworpen hebt? Ik geloof er eigenlijk niets vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[generaliseermode]De [OUD] dames weten niet eens meer wat sex is, met hun korte pittige vlotte kapsel[/generaliseermode]
Geen idee. Ik acht de kans dat ik ga werpen vrij klein.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zou dat echt zo zijn dat je geen of minder zin meer hebt in seks als je geworpen hebt? Ik geloof er eigenlijk niets van
* heeft 3 kids... *quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zou dat echt zo zijn dat je geen of minder zin meer hebt in seks als je geworpen hebt? Ik geloof er eigenlijk niets van
Kijkend naar mezelf en Duimelot: NEE, helemaal nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef MNR het volgende:
[..]
heb wel eens gehoord dat je meer geniet van sex als je eenmaal hebt geworpen, klopt dat?quote:
Ja, het gaat de goede kant op. Thanx for asking.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 17:56 schreef dawg het volgende:
Q.!
Voel je je al wat beter (misschien stomme vraag, maar toch)?
Okay dan, goed om te horen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant op. Thanx for asking.
geworpenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
heb wel eens gehoord dat je meer geniet van sex als je eenmaal hebt geworpen, klopt dat?
dat heeft denk ik niets met werpen te maken maar gewoon met een ingedut sexleven!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan bedoel ik degene die nog bij hun man zijn.
Sowieso, de vrouwen in dit topic zijn anders
zelfde verhaalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had met mn ex niet veel, maar wel veel (en goede) sex
Dan moet je de wekker zetten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heeft denk ik niets met werpen te maken maar gewoon met een ingedut sexleven!
Geworpen, lekken, enz, allemaal van die dingen waarbij ik denk, gaat dat over een mens?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geworpen
Wat een kutwoord is dat zeg!
En nee, vond het altijd al lekker
Klere wat een geluk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, nu nog niet... het bier is niet voor niks opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ado.
Ik las dat je bier op is, dus vraag ik het aan jou. Als je wel bier in huis had gehad, had je er dan nu eentje gepakt? Ik zit in dubio.
Zelfbescherming of gewoon verzadigd voorlopig?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, nu nog niet... het bier is niet voor niks op
deze zin moest ik even 3x lezen, "had niet veel, maar wel veel..."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
nog aan het nazwaggelen zeg maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Zelfbescherming of gewoon verzadigd voorlopig?
Dat kan natuurlijk ook bij veel huwelijken mee spelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weinig, vooral de laatste jaren was het meer samenwonen met mijn broergevoel.
Goedeavond!!quote:
Voor sommige is een relatie te moeilijk en te veel werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef vencodark het volgende:
Misschien ben ik heel ouderwets hoor, maar ik moet er niet aan denken een sb/fb of een vriend met benefits/extra's te hebben. Doe mij maar gewoon een relatie ipv dat gedoe.
Maar goed, ieder zn ding natuurlijk maar vind het altijd beetje tja....kweet niet.
ikzelf ookquote:
Maar nog even vraagje over die eerdere opmerking? Want ik snap hem namelijk totaal niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef Miss_S het volgende:
Nogsteeds zonder usericonquote:
quote:
Daar had ik dus geen zin meer in.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook bij veel huwelijken mee spelen.
Die zal je in iedergeval geen klap voor je hoofd geven omdat die het niet wilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ikzelf ook![]()
maar nee, een flesje bier swaffel ik niet
Degenen die daarquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar had ik dus geen zin meer in.Maar het is voorbij, ik ga nu weer voor
.
wat ben je toch nog heerlijk naief op relatie gebiedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ken stellen die elkaar amper aanraken, dat zou ik niet kunnen.![]()
Regelmatig laten merken dat je van je lief houdtKnuffel, kusje, dat werk.
Ze komen er zo aan!quote:
Stuur je zo ook door naar mij?quote:
Neehee, met een leuke dame erbij ligt dat natuurlijk andersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja dat hangt er natuurlijk vanaf wat je te bieden hebt
Ik geloof trouwens dat we met z 3-en onder de douche gaan...CrazyM gaat ook mee
Dat wordt spannend
*Murmeli verheugt zich
Tuulk welquote:
Ik blijf het nog steeds een kutwoord vinden.quote:
Ja, maar ook als het in andere context gebruikt wordt vind ik het een kutwoord.quote:
quote:
Ik vroeg mij al af of een typfoutje was en wanneer het veranderd zou wordenquote:
Was het ook, alleen niet gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of een typfoutje was en wanneer het veranderd zou worden
Hij zal het je vast wel vergevenquote:
quote:
Een rood kruisje? mwah...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:36 schreef mrbox het volgende:
Lixi, past dit beetje bij je ? :
[ afbeelding ]
Daar kunnen wel veel betekenissen onder zittenquote:
Een bloempje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:36 schreef mrbox het volgende:
Lixi, past dit beetje bij je ? :
[ afbeelding ]
Omdat ik het heel lief vroegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Haha, waarom doen jullie nu?
Gekkerds!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Gekkerds!
Ja, dat is zo.. Ik zal er over nadenkenquote:
Ik wil ook een PM. En de anderen geloof ik ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Gekkerds!
waarom meld je dat toch ?quote:
Oke wat dan wel ?quote:
Dat is toch duidelijk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Gekkerds!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wil ook een PM. En de anderen geloof ik ook.
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
en nu ben ik echt weg!
tot laterss!!
Wdz.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga mijn stoute kant toch niet met iedereen delenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen bloempje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom meld je dat toch ?
[..]
Oke wat dan wel ?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.. Ik zal er over nadenken![]()
Maar wel nog met mij, toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn stoute kant toch niet met iedereen delen![]()
Lees je derde regel eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben je toch nog heerlijk naief op relatie gebied
meestal wordt het toch nogal een sleur
zijn de mensen helemaal zelf schuld hoor en kan je wat aan veranderen
maar jij kan zo heerlijk in theorie praten
Ik ga zo in bad nadenken!quote:
Noem eens een goede reden?quote:
Waarom dan wel met Ado?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn stoute kant toch niet met iedereen delen![]()
Oeeh lekker!quote:
Het gaat vannacht tien graden vriezen, dus op zich...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben net buiten geweest.
Waarschijnlijk ligt dat ook deels aan het feit dat ik niet helemaal fit ben, maar ik vind het een partij koud.
Hij is mijn audi-fok-vriendjequote:
Dat geloof ik graag, het is kraakhelder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Lixi het volgende:
[..]
Het gaat vannacht tien graden vriezen, dus op zich...
Hmm... Ik ga er over nadenken!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ik heel nieuwsgierig ben natuurlijk.
Zwitsalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh lekker!
Laat het schuim zijn werk doen
Dat verklaart alles iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is mijn audi-fok-vriendje![]()
Dat is een speciale status![]()
Deze dan : een Li Xi :quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:42 schreef Lixi het volgende:
[..]
Geen bloempje?![]()
Jíj wilde iets voor me verzinnenen ik had alleen gezegd dat ik iets geks/grappigs wil...als ik dan toch iets moet
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is mijn audi-fok-vriendje![]()
Dat is een speciale status![]()
Maar het ging juist om die details.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik ga er over nadenken!
Maar zo boeiend is het niet joh!
Het valt allemaal wel mee. Laten we het erop houden dat veel mensen denken dat ik het alleen met mijn ex heb gedaan (en dus heeél braaf ben), maar dat is gewoon een heeeéele foute gedachte![]()
Ja. Zwitsal is relax.quote:Zwitsal
Oke ja zo goed ken ik je niet dus laat dan maar hangenquote:
Al ben ik klaar met m'n pc zal ik wat voor je verzinnenquote:
Zwitsel is kei lekker jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar het ging juist om die details.
Doe eens gek, als ik het zo lees moet dat niet zo moeilijk zijn.
[..]
Ja. Zwitsal is relax.
Je hebt een te irritante naam gekozenquote:
Natuurlijk net zoveel als Ado..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwitsel is kei lekker ja
Hmm... Naja, hoeveel details wil je hebben?
Ja zo vind ik jou ook geen koekiemonsterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt een te irritante naam gekozen
Al zie ik weinig pics die doelen op de username
Volgens jou ben ik eng.. en dat is koekiemonster ook als ie geen koekies kan krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zo vind ik jou ook geen koekiemonster![]()
Haha, ik ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk net zoveel als Ado..
Ga jij nu maar lekker in bad, genieten van je ZwitselKan je daarna fris en fruitig mij een pmétje sturen in mijn speciaal voor jouw leeggemaakte pmbox
Verbaas me maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwitsel is kei lekker ja
Hmm... Naja, hoeveel details wil je hebben?
mijne welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt een te irritante naam gekozen
Al zie ik weinig pics die doelen op de username
Dat doet ie niet, want het leert me jou net weer wat beter kennenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik ga er over nadenken![]()
![]()
Maar straks valt de PM tegen en dan?
Koekiemonster is grappig en lief.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik eng.. en dat is koekiemonster ook als ie geen koekies kan krijgen
Haha, mafketel.quote:
Ja jij welquote:
Mja, das waar... Hmm...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doet ie niet, want het leert me jou net weer wat beter kennen
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koekiemonster is grappig en lief.
Jaquote:
Dat zou wel wazig zijn ja, maar ik denk zo van niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, mafketel.
Straks ken jij mij stiekem IRL en dan?
JIj en engquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik eng.. en dat is koekiemonster ook als ie geen koekies kan krijgen
Dat zou vreselijk zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zou wel wazig zijn ja, maar ik denk zo van niet.
Dus kom maar op.
And we love itquote:
Ik vraag mij dan af; Hoe kom je er dan op?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Lixi het volgende:
Misschien komt het omdat er geen idee achter mn username zit. Is ook lastig associeren dan
Jij kent me hier het best van iedereen.. en volgens jou zou ik mrCollega hebben afgeschriktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIj en engnah ik vind je wel veel maar eng ...
Ik lees je PM straks wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou vreselijk zijnHaha.
Want bijna niemand in mijn omgeving weet hoe ik écht ben
Maaaar, nu ga ik echt!![]()
Dan neem je toch gewoon een willekeurig afbeelding.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Lixi het volgende:
Misschien komt het omdat er geen idee achter mn username zit. Is ook lastig associeren dan
Ik zie bij jou meer dat poesje wat het venster likt, maar die hebben al meerdere.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Lixi het volgende:
Stille wateren.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou vreselijk zijnHaha.
Want bijna niemand in mijn omgeving weet hoe ik écht ben
Maaaar, nu ga ik echt!![]()
Ik had 'm al tig jaar en hij is vrijwel nooit bezet. En anders issie in dubbelvorm niet bezet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af; Hoe kom je er dan op?
Bedoel; ik vind het altijd een drama om een username te bedenken als mijn 'vaste' al gebruikt wordt
Een zweepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik had 'm al tig jaar en hij is vrijwel nooit bezet. En anders issie in dubbelvorm niet bezet.
Maar geen likkend poesje...ik ben niet zo van de schattige beestjes en leuke bloempjes...
Waar ben je dan wel van?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik had 'm al tig jaar en hij is vrijwel nooit bezet. En anders issie in dubbelvorm niet bezet.
Maar geen likkend poesje...ik ben niet zo van de schattige beestjes en leuke bloempjes...
Je idool?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog weinig beeld isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet helemaal een goedbeeld van mij ontstaat hier
Houden zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog weinig beeld is
Ach dat maakt toch niks uit. Zo lang jij beter weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef Lixi het volgende:
[..]
nou, het beeld van jou in leren pak met een zweepje en een masker voor je gezicht staat me nog goed bij hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef Lixi het volgende:
[..]
Aah de onbekende, een vraagteken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Lixi het volgende:
[..]
Houden zo
Ik ga wel avatarloos door fok!
Maar dan ben je net een kloontjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Lixi het volgende:
[..]
Houden zo
Ik ga wel avatarloos door fok!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou, het beeld van jou in leren pak met een zweepje en een masker voor je gezicht staat me nog goed bij hoor
mja..oké, ik ga wel iets zoeken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan ben je net een kloontje
Kloons hebben meestal geen Fobo. Dus dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan ben je net een kloontje
quote:
sorry, zal de rest geheim houdenquote:
Graagquote:
Groen is gras, groen is gras, onder mijne voetjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Lixi het volgende:
[..]
Graag![]()
En checkcheck, het is groen, dat is het enige waarom het bij mij pastmaar het is tenminste een ava...
En daar zijn we erg tevreden meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Lixi het volgende:
[..]
Graag![]()
En checkcheck, het is groen, dat is het enige waarom het bij mij pastmaar het is tenminste een ava...
zie je, iedereen is bang voor jouquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar zijn we erg tevreden mee![]()
topquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Lixi het volgende:
[..]
Graag![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar zijn we erg tevreden mee![]()
quote:
Nou vertel, gezien je het zo "geheimzinnig" verteld wil je er eigenlijk wel wat over kwijt. Een fokker toevallig ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
Vanavond weer stappen, kijken of ik weer een zeker iemand tegen kom
quote:
Lijkt me link om iets met een fokker te beginnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou vertel, gezien je het zo "geheimzinnig" verteld wil je er eigenlijk wel wat over kwijt. Een fokker toevallig ?
Dat weet jij heul nietquote:
Hoezo? Op Fok! zitten toch genoeg mensen die samen een relatie hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me link om iets met een fokker te beginnen.
Niet samen een relatie zou inderdaad wel knap zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Op Fok! zitten toch genoeg mensen die samen een relatie hebben.
Dat klopt. Maar dat dacht ik gewoon. Volgens mij ben jij heel lief.quote:
Was niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mwaaaaaaa.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat dacht ik gewoon. Volgens mij ben jij heel lief.
Ieuw! Het idee alleen al!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht even. Ik bedoelde eigenlijk: Er zijn toch Fok!kers die een relatie met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Lixi het volgende:
[..]
Niet samen een relatie zou inderdaad wel knap zijn
geen fokker, zoals ik denkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou vertel, gezien je het zo "geheimzinnig" verteld wil je er eigenlijk wel wat over kwijt. Een fokker toevallig ?
Dus jij zegt geen nee tegen en knappe Fok!ker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld.![]()
Er zijn idd genoeg die een relatie hebben.
Wat ben ik nu dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat dacht ik gewoon. Volgens mij ben jij heel lief.
quote:
Lees: "not that into you" voor haar ben je denk ik geen relatie materiaalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
punt is wel: ze wil voorlopig vrij blijven. Dus niks meer of minder. wat ik wil weet ik nietmaar in elk geval niet echt gevoelens voor haar. (tenminste nu, is anders geweest)
tjah, dat is idd ook wel een afknapperquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoor wel veel moeder in je verhaal, Crazy.
My thoughtsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoor wel veel moeder in je verhaal, Crazy.
Ligt eraan wie het is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zegt geen nee tegen en knappe Fok!ker.
Hoezo tegenstrijdig. Ik heb toch gezegd dat lief en grappig bent. Dus wie is hier nu tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ben ik nu dan?Niet zo tegenstrijdig he
Oh, iemand op het oog dan.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo tegenstrijdig. Ik heb toch gezegd dat lief en grappig bent. Dus wie is hier nu tegenstrijdig.
Ze is dat eigenlijk ook niet voor mij, terwijl het juist wel tussen ons kliktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lees: "not that into you" voor haar ben je denk ik geen relatie materiaal
en meer nog: zelfs een baby hebben, de zogenaamde FOK!-baby.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent me goed genoeg om te weten hoe ik het bedoel.quote:
Ik zie in dit verhaal, moeder en dochter altijd samen, weinig kans.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, dat is idd ook wel een afknapper
die negeer ik ook altijd als die er is
Ja en?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zag deniet in een eerdere post
En dat inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lees: "not that into you" voor haar ben je denk ik geen relatie materiaal
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent me goed genoeg om te weten hoe ik het bedoel.
sorry.
Las ik dingen die er niet stonden enzoquote:
Ach vrienden worden kan toch ook nog.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach vrienden worden kan toch ook nog.
Niet dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je leest dingen die er niet staan.
wel lezen hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang hij gevoelens heeft is dat niet heel verstandig.
Ja dat is inderdaad niet slim.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
niks sorry hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent me goed genoeg om te weten hoe ik het bedoel.
[..]
Ik zie in dit verhaal, moeder en dochter altijd samen, weinig kans.![]()
sorry.
Mensen met gevoelens vreselijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
DUs je kan die film ook niet nog eens nakijken op detailsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef Feitosa het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ze in de film "the Core" hun boren halen, kom hier namelijk niet door de muur heen.
Al 3 boren verneukt. Plasmascherm hangt nog niet eens.
Zo veel mensen ken ik niet op Fok! er is vast wel een leuke Fok!ster. En misschien heb ik ergens wel een leuke Fok!ster gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind jij dan niemand leuk op fok?
Hulptroepen zijn onderweg. En morgen pleur ik die kutboren op de balie bij de Praxis en vraag m,n geld terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef Lixi het volgende:
[..]
DUs je kan die film ook niet nog eens nakijken op details
En dan ook echt pléuren en met zo'nquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn onderweg. En morgen pleur ik die kutboren op de balie bij de Praxis en vraag m,n geld terug.
Bekijk het positief: je hebt in elk geval niet van die lullige gasbetonblok muurtjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn onderweg. En morgen pleur ik die kutboren op de balie bij de Praxis en vraag m,n geld terug.
heb je wel een klopboor ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:34 schreef Feitosa het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ze in de film "the Core" hun boren halen, kom hier namelijk niet door de muur heen.
Al 3 boren verneukt. Plasmascherm hangt nog niet eens.
En de buren zijn erg blij met me.![]()
emoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |