Daar kies je dan allebei voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als je dan gaat afspreken dat je alleen met elkaar sex hebt dan kan je net zo goed kijken of er niet ook een relatie inzit ofzo.
lijkt me nou niks als ik een sb/ fb zou hebben en ik zou niet meer met een ander 'mogen'
voel ik me toch in een soort van relatie gestopt ofzo.
mijn ervaringen zijn dat dat niet werkt een vast sexmaatjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of 1 vaste
Werkt voor mij het beste
Dan heb je tot nu toe alleen maar verkeerde gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn dat dat niet werkt een vast sexmaatje
al snel willen ze meer (relatie) komen die gevoelens om de hoek en krijg ik stapels smsjes en mailtjes en telefoontjes enzo en dan begin ik dus te stijgeren. want DAT hadden we niet afgesproken.
En moet ik weer een hartje breken.
oh dus ik moet gewoon blijven proberen tot ik de goeie gevonden heb?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb je tot nu toe alleen maar verkeerde gehad
(wat de gevoelens betreft)
Doe maar niet, dan krijg je ook weer zo'n naamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus ik moet gewoon blijven proberen tot ik de goeie gevonden heb?
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet er gewoon niet aan denken, zoals Cue al zegt, om er meerdere op na te houden. Dat iemand anders dat wel wilt, prima. Daar heb ik dan weer een bepaalde mening over
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet te gemakkelijk overkomen hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil mijn sexmaatje worden???
daarom zei ik, je moet wel open en eerlijk blijven naar elkaar toe. zodra er gevoelens om de hoek komen spelen bij een FB, dan moet je ermee stoppen, want dan wordt het onplezierig en kan je de ander kwetsen. Dat is niet tof. Ik merk juist, doordat je geen relatie verwachtingen hebt van elkaar, het veel gemoedelijker, geiler en ook wel opener is. Er hangt minder vanaf zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je dan nooit dat je op een gegeven moment gevoelens krijgt voor iemand? Of dat je het vervelend vindt dat die ander ook gewoon met anderen sext?
mee-eten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat doe ik tijdens jullie etentje?
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietje
Klopt ja! Daar moet ik ook altijd aan denken.. Maarja het was al te verwachten toen ik hoorde wat aan de andere kant van de lijn zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".
> nee ik kan niet, ik moet vanavond weg
< je komt gewoon nu hierheen, ik wil seks
> ik kan niet
< dan bel ik de volgende wel; doei!
Ik weet de "quote" niet meer, maar de strekking was duidelijk. Lijkt mij ook niets
Haha, ik deel de vooroordelen met jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja! Daar moet ik ook altijd aan denken.. Maarja het was al te verwachten toen ik hoorde wat aan de andere kant van de lijn zatja ik weet het.. vooroordelen enzo
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik deel de vooroordelen met je![]()
dat is volgens mij van de eo geweest!! het enige programma waar ik niet snel verder zaptequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan "40 dagen geen seks".
> nee ik kan niet, ik moet vanavond weg
< je komt gewoon nu hierheen, ik wil seks
> ik kan niet
< dan bel ik de volgende wel; doei!
Ik weet de "quote" niet meer, maar de strekking was duidelijk. Lijkt mij ook niets
Ben het wel met je eens hoe kan je van een FB nu die excusiviteit eisen ? het is geen relatie het is alleen sex, als je dan excusiviteit wil/eist dan moet je toch gewoon een relatie aangaan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
ik ben meer een alles of niets tiepje denk ik
of alle verplichtingen of geheel geen
dan bel ik een andere op hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al weet ik ook niet hoe ik dat zou vinden.. Dat zo'n kerel dan kan zeggen: Ja sorry, vanavond kan niet, want dan ben ik bij m'n andere grietje
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik een FB tamelijk plat klinken, alsof het echt alleen maar om de sex gaat. De deurbel gaat, hup deur open, broek uit en neuken maar...
Hoi jij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is volgens mij van de eo geweest!! het enige programma waar ik niet snel verder zapte
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoe kan je van een FB nu die excusiviteit eisen ? het is geen relatie het is alleen sex, als je dan excusiviteit wil/eist dan moet je toch gewoon een relatie aangaan ?
Oew, een lelijke oude bak had ik dan weer in de fik gestoken, die doet de naam geen eer meer aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want het was een lelijke oude bak![]()
Die hoef ik niet; jeweettoch!
Alleen op bepaalde momenten is er één op afstand lastig he...?
Ben blij om te weten dat ik niet de enige ben met die vooroordelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Gezellig
edit:
Kerel aan de lijn: Ja maar ik wil Neeuken...
Meisje: ja maar dat kan niet
Kerel aan de lijn: Dan bel ik (naam) wel.. doeg..
nog steeds single?? hard op zoek of zoek je extratjes?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi jij!
Maarré inderdaad, je hebt het goede programam voor je
klopt, dat dekt de lading beter. vriendschap plus en echte vriendjes delen allesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, zo zou het inderdaad erg zijn
Ik noem het ook weleens vriendschap+ / V+
Je bent vrienden, maar ja... de seks komt er "gewoon even bij"
ok een vriendschap + met de exclusiviteit dat je niet met andere sex hebt....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.
En dat doe ik?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Miss_S het volgende:
En met RZ verhaal bedoelde ik vrouwen die gaan janken als een man ze weer laat zitten en ze probeerde met sex een relatie in stand te houden
Haha. Ja, stomme lul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, een lelijke oude bak had ik dan weer in de fik gestoken, die doet de naam geen eer meer aan!
Jij hebt gewoon een goeie smaak
Nog steeds single & mijn fuckbuddy heb ik al; maar dat wist jij toch al?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nog steeds single?? hard op zoek of zoek je extratjes?
Mijn ouders kennen hem ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok een vriendschap + met de exclusiviteit dat je niet met andere sex hebt....
enige verschil met een relatie is dat je m niet aan je ouders en vrienden gaat voorstellen??
gelukkig heeft je kindje ook een goeie kooiconstructie en een oude bak niet, dus je had het waarschijnlijk toch wel gewonnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja, stomme lul.
Beetje mijn kindje in elkaar willen duwen, tsss
leuk om jaren later eens te vertellen bij het ontbijt ofzo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen hem ook
Alleen niet in de zin wat ik met hem doe
Ja, ik vind dat ook wel een mooie omschrijving, haha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
klopt, dat dekt de lading beter. vriendschap plus en echte vriendjes delen alles
Inderdaad, maar toch is het zondequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gelukkig heeft je kindje ook een goeie kooiconstructie en een oude bak niet, dus je had het waarschijnlijk toch wel gewonnen
alles kan veranderenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog steeds single & mijn fuckbuddy heb ik al; maar dat wist jij toch al?
Ik denk dat ze niet achterlijk zijn... Maar toch.. Nee, ik zeg het nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
leuk om jaren later eens te vertellen bij het ontbijt ofzo!
Klopt klopt maar toch beetje vreemde situatie... Immers door die exculsiviteit gaat het toch meer dan alleen om de sex. Anders zou het niet zo uitmakenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is geen relatie nee.. maar er zit nog altijd wel een redelijk groot verschil tussen alleen seks en een relatie.
Stoppen en naar de volgendequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
alles kan veranderen
zelf heb ik ook wel een vriendschap+, maar na een jaar tijd moet je toch gaan uitkijken dat het niet te ver gaat!
voor je het weet zit je in een relatie
Ik wil wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil mijn sexmaatje worden???
Enige verschil dat je niet verliefd bent? niet op die manier gevoelend voor hem/haar hebt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok een vriendschap + met de exclusiviteit dat je niet met andere sex hebt....
enige verschil met een relatie is dat je m niet aan je ouders en vrienden gaat voorstellen??
Tja het is gewoon hoe je daar zelf in bent. Ik heb altijd zoiets 1 fuckbuddy vind ik genoeg. Dan wil ik er niks naast. Heb je een man die er hetzelfde over denkt. Zijn er geen problemen hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt klopt maar toch beetje vreemde situatie... Immers door die exculsiviteit gaat het toch meer dan alleen om de sex. Anders zou het niet zo uitmaken
ok niet als je nieuwe vriend(in) aan je ouders gaat voorstellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen hem ook
Alleen niet in de zin wat ik met hem doe
eeuuhm, ok... kan dat hier??quote:
Dat is dan iedereen andersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok niet als je nieuwe vriend(in) aan je ouders gaat voorstellen.
als je zulke goeie maatjes bent en ook nog eens geweldige sex samen hebt en exclusiviteit van elkaar verwacht dan heb je dus al bijna een relatie
MIJN gevoel zou dat in iedergeval dan zo interpreteren.
dus een sb/ fb mag van mij toch wel op enige afstand blijven en zeker geen exclusiviteit van mij verwachten.
Haha. Als je niet te kieskeurig bent, dan zal er zo iemand zich aanbieden denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
eeuuhm, ok... kan dat hier??
gezocht, nieuwe vriendschap+
reacties via pm aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |