laten we dan eerst een voorbereidings besluit treffen, om vervolgens voorbereidende kaders stellen om uiteindelijk tot een definitieve kaderstelling te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Teveel fouten in een zin, ik ben de draad kwijt.
Dat vind ik wel een goede regel: alleen foutloos Nederlands en anders weg! Weg! WEGGGG!![]()
dat hebben jullie in de afgelopen 2 maanden al bewezen, aan de andere kant is GB natuurlijk de grondlegger van CHT.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Pjederdy het volgende:
Zo! Bijgelezen!
@All: als je met kaders komt ga ik me hard (wehehe) maken om de boel te ontregelen. Ook in chaos bestaat een orde.
Ik vind de uiterlijke 'eisen' (break out of all these boxes, sweetiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me slim om eerst eens te onderzoeken of ik ook wel degelijk een Bear ben, zitten daar naast uiterlijke eisen ook andere eisen aan?
Als dat het geval is dan geeft dat aan hoe wankel ieder in dit topic is. Mijn idee is dat het wel meevalt.Anders moet je lekker in R&P gaan postenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hebben jullie in de afgelopen 2 maanden al bewezen, aan de andere kant is GB natuurlijk de grondlegger van CHT.
maar ik vind het wel knap hoe je in korte tijd een hele topic kan laten omvallen !
Kennen wij elkaar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Pjederdy het volgende:
@Dirk: je bent Lief, Leuk & Lekker en ik ben keiblij dat ik met je ga trouwen!!![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ben je onderdanig naar jongere jongens?
Als jij wil trouwen met iedereen die je ooit geneukt hebt dan kunnen we beter een bus huren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Pjederdy het volgende:
k heb je geloof ik wel eens in een Darkroom geneukt!
Jank toch niet eens zo over ze. Dat seksgedoe hoeft van mij telkens ook niet zo, maar ik heb 10 keer zo lief PDD en GB dan een Cairon die ik nog nooit een opmerking heb zien maken die niet zuur was. Jeez. Er zijn nieuwe mensen. Get over it.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hebben jullie in de afgelopen 2 maanden al bewezen, aan de andere kant is GB natuurlijk de grondlegger van CHT.
maar ik vind het wel knap hoe je in korte tijd een hele topic kan laten omvallen !
Maar die (admirers) komen er ook dus. I sweaaaar, er gaat een wereld voor je open!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik val zelf niet op bears, maar op glad en dun, en over het algemeen ook op jonger dan ik zelf ben
zeg maar waar en wanneer ik me moet komen meldenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je morgen komen kijken, lopen er toch al gauw zo,n kleine duizend denk ik.
Ik hoop alleen dat dit jaar we niet weer het "enige" gay koppel zijn
ik vind jou lelijk aan de binnen- en buitenkant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Jank toch niet eens zo over ze. Dat seksgedoe hoeft van mij telkens ook niet zo, maar ik heb 10 keer zo lief PDD en GB dan een Cairon die ik nog nooit een opmerking heb zien maken die niet zuur was. Jeez. Er zijn nieuwe mensen. Get over it.
sorry hoor, maar volgensmij sprak ik mijn bewondering uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Jank toch niet eens zo over ze.
Maar het grappige is dat dat blijkbaar al ZO aan ons kleeft dat niemand meer ziet dat we het veel vaker over films, muziek, series, Kerstmis, foto's, feestjes en weet ik wat al niet meer hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef MrBrightside het volgende:
Dat seksgedoe hoeft van mij telkens ook niet zo,
Ja hallo! Ik loop er ook rond! (in mijn sportoutfitje)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook verzorgend
![]()
zoals eerder aangegeven ik val zelf niet op bears, maar op glad en dun, en over het algemeen ook op jonger dan ik zelf ben
En om dit even te verduidelijken: P. valt dus ook niet op beren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Pjederdy het volgende:
* Pjederdy is het eens met Dirk vwb de berenfeesten.
Als je naar een Rapido-feest gaat, dan loopt daar een grote berg spierentypes-kijk-mij-eens-strak-in-mijn-vel-zitten rond. Met een attitude om op te kotsen. Bij Furball of Bear Necessity is het altijd leuk en gezellig, als je iemand een compliment maakt over zijn outfit (of zn haar of whatever) dan kijken ze je niet minachtend aan, maar heb je meteen een leuk gesprek!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik vind jou lelijk aan de binnen- en buitenkant.
nou zeg maar wanneer de eerstvolgende is, en ik ben er bij, past bij mijn motto voor 2009, pakken wat je pakken kanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar die (admirers) komen er ook dus. I sweaaaar, er gaat een wereld voor je open!.
Ga nou een keer meeee..
Strikje wordt toch ook niet voor niets soms wel eens een homo propellor genoemdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel met ene stropdas Ik vind een strikje er wel zo belachelijk uitzien.
-edit-quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik vind jou lelijk aan de binnen- en buitenkant.
wat GB schrijft... had het al in het andere topic gepostquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind de uiterlijke 'eisen' (break out of all these boxes, sweetie.) ondergeschikt aan de attitude (lees: het gebrek daar aan). Is veel belangrijker. Op Furball-achtige feesten lopen ook gewoon twink-achtige jongens rond, maar waar het om gaat is dat het er helemaal niet uitmaakt hoe je er uit ziet of wat je aan hebt. Iedereen is super aardig en vriendelijk voor elkaar, ongeacht leeftijd, gewicht of bochel.:). Leukleukleuk.
Als je zin hebt om een keer mee te gaan ben je van harte welkom om aan te haken..
Och, als ze maar aan mijn 2 criteria voldoenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En om dit even te verduidelijken: P. valt dus ook niet op beren..
Haha, nee, dat is ook niet nodig. Ik zit hier met een grote glimlach op mijn gezicht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
-edit-
De moeite van het reageren niet waard.
Human Torch vs Green Goblin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:59 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Evans
vs
[ afbeelding ]
Franco
weet je zeker of 1 bus genoeg is ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als jij wil trouwen met iedereen die je ooit geneukt hebt dan kunnen we beter een bus huren.
Niet meer dan twinks alleen op twinks vallen ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef MrBrightside het volgende:
Is een kenmerk van die beren niet dat ze alleen op andere beren vallen? Dat dacht ik altijd.
Ook al is het misschien vaak wel zo, volgens mij is dat niet het kenmerk van een Bear. Ik denk dat een Bear alleen aangeeft hoe je er zelf uitziet en niet waar je op valt. Denk ik. Maar ik ben niet zo van de labelsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef MrBrightside het volgende:
Is een kenmerk van die beren niet dat ze alleen op andere beren vallen? Dat dacht ik altijd.
bedenkt een slechte grap over een dubbeldekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef linebear het volgende:
[..]
weet je zeker of 1 bus genoeg is ?
Keiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet meer dan twinks alleen op twinks vallen ofzo..
Ik zeg: Furball-meeting. Supergezellig.
moet het niet zijn pakken wie je pakken kan ?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou zeg maar wanneer de eerstvolgende is, en ik ben er bij, past bij mijn motto voor 2009, pakken wat je pakken kan
De Stopera ligt aan het water, we kunnen ook rondvaartboten inzetten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef linebear het volgende:
[..]
weet je zeker of 1 bus genoeg is ?
Oh, jij wil ze meteen uit alle windstreken laten komen? Krijg je met dat toeristen seizoen hierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je lijkt een beetje op die zanger van Di-rect....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Keimaar ik ben maar een klein furballetje hoor.
Heb lang haar, borsthaar en een baardje soms
[ afbeelding ]
Soort van dan.
Op Tim?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef linebear het volgende:
[..]
je lijkt een beetje op die zanger van Di-rect....
Wow, dat vind ik best wel schokkend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Al geloof ik wel dat ThaErik om die reden hier nog maar weinig post,
Och, ik heb tegenwoordig (iets van) een baardje. Verder heb ik heel licht haar, dus valt dat nauwelijks op (als ik me niet weer eens te buiten ben gegaan met het scheermes onder de douche). Als je vriendelijk ben tegen anderen, dan heb je een superavond. Wat je geeft krijg je terug!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Keimaar ik ben maar een klein furballetje hoor.
Heb lang haar, borsthaar en een baardje soms
[ afbeelding ]
Soort van dan.
Dat laatste niet, maar dat eerste ondervinden een vriend en ik altijd in de CRquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef linebear het volgende:
[..]
moet het niet zijn pakken wie je pakken kan ?!
Furball is echt een aanrader... gewoon lekker relaxt... een feest waar je gewoon je zelf kan zijn en je niet debiel wordt aangekeken als je geen wasbord hebt of sokken van Dolce en Gabana draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |