quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat Tegan een onbetrouwbare snol is. Als zij niet wilt dat jij wint, dan win je ook niet door " miscalculaties"
Mee eens!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Black_king het volgende:
Voor de eerste aflevering:
Mol= Sebastiaan Labrie
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Hans Schiffers
Afvaller 1 = Paula Udondek
Ik heb mijn excelletje ook nog, zal hem eens invullen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat Tegan een onbetrouwbare snol is. Als zij niet wilt dat jij wint, dan win je ook niet door " miscalculaties"
Na het zien van wat nieuw beeld persconferenties verander ik hem toch -.- excuses daarvoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Irving het volgende:
De Mol = Paula Udondek
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Rick Engelkes
Afvaller (1) = Dennis Storm
Kan zijn dat ik hem nog edit maar dat is voor de deadline dan -.-
Ga je gang. Als jij die moeite wil doen... Altijd fijn, iemand die alles nacheckt op fouten waar ik overheen kijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb mijn excelletje ook nog, zal hem eens invullen.
En dan elke week controleren
Oh, dat is niet erg hoor! Mijn eis van de nieuwe post is er alleen omdat ik het anders misschien niet ziequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef Irving het volgende:
[..]
Na het zien van wat nieuw beeld persconferenties verander ik hem toch -.- excuses daarvoor.
De Mol = Froukje Jansen
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Rick Engelkes
Afvaller (1) = Paula Udondek
Ja, dat is mijn stem. Dus:quote:
Ok, geen probleem. Was alleen erg onduidelijk. Volgende keer wel ff aangeven dat dat je stem isquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Ikook het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn stem. Dus:
Mol= Sebastiaan Labrie
Winnaar = Vera Mann
Verliezer = Hans Schiffers
Afvaller 1 = Paula Udondek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |