Daar ben ik het ook mee eens, het liefst zie ik er wel een regeling bij dat er in speciale gevallen dispensatie kan worden aangevraagd bij de KNVB. Dan is het niet de bedoeling dat je om het minste of geringste dispensatie krijgt, maar bijvoorbeeld in de extreme gevallen een transfer toestaan (geen binnenlandse).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Geen transfers, klaar. Je begint een seizoen met de selectie die je hebt. Ik snap oprecht niets van dit systeem.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Geen transfers, klaar. Je begint een seizoen met de selectie die je hebt. Ik snap oprecht niets van dit systeem.
Het kan nu zomaar zijn dat je de eerste helft de sterren van de hemel speelt met je selectie en vervolgens nog moet waken voor degradatie als clubs als ManCity etc het echt op hun heupen krijgen.
Vind ik ook. Heerenveen en Groningen zijn recente voorbeelden uit het verleden, alle spelers lagen onder de kerstboom bij andere clubs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Het kan nu zomaar zijn dat je de eerste helft de sterren van de hemel speelt met je selectie en vervolgens nog moet waken voor degradatie als clubs als ManCity etc het echt op hun heupen krijgen.
Er is in de zomer toch weer een transferperiode..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
Vrij verkeer van werk enzo?
Is met de huidige situatie toch ook niet? Verder vind ik dat sport sowieso niet één op één met werk/ de werkelijkheid vergeleken moet worden. Daar ontstaan alleen maar nare situaties door. sport >> leven >> werk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
Vrij verkeer van werk enzo?
Ja, dat snap ik ook wel. Maar als er in landen wel een aparte voetbalbelastingschaal is etc, clubs met miljardenschuld spelers van 100 miljoen kunnen kopen etc, dan lijkt me dat een andere uitzonderingen ook wel gemaakt kunnen worden.quote:
Dit dus..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten binnenlandse transfers gaan verbieden om competitievervalsing tegen te gaan.
Tenzij:
-Een speler die minder dan 5x in actie is gekomen voor zijn club in de eerste seizoenshelft mag wel op de binnenlandse transferlijst.
-Ook zijn binnenlandse transfers toegestaan tussen de verschillende divisies, dus van Eerste naar Eredivisie is prima.
-Verhuur is uiteraard ook toegestaan.
-Verder is er natuurlijk nog de mogelijkheid om een speler uit het buitenland te halen.
Bovenstaande mogen ze wmb per direct invoeren!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het prima, maar clubs moeten er zelf verantwoordelijk mee omgaan.
Ik vind dit nogal willekeurig overkomen. Waarom bijvoorbeeld wel verhuren en niet verkopen? Dat is praktisch exact hetzelfde, dus waarom het ene wel en het andere niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten binnenlandse transfers gaan verbieden om competitievervalsing tegen te gaan.
Tenzij:
-Een speler die minder dan 5x in actie is gekomen voor zijn club in de eerste seizoenshelft mag wel op de binnenlandse transferlijst.
-Ook zijn binnenlandse transfers toegestaan tussen de verschillende divisies, dus van Eerste naar Eredivisie is prima.
-Verhuur is uiteraard ook toegestaan.
-Verder is er natuurlijk nog de mogelijkheid om een speler uit het buitenland te halen.
Bovenstaande mogen ze wmb per direct invoeren!
Spanje heeft dan ook veel minder te vrezen van andere competities dan Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind gewoon dat ze het net als in Spanje moeten doen.
Valencia supporters hoeven nu niet te vrezen dat Villa midden in het seizoen naar Real vertrekt bijvoorbeeld.
Als Real bijvoorbeeld in de winter voor 100 miljoen investeert ben je niet blij als degradatiekandidaat wanneer je Real thuis krijgt in het tweede deel van de competitie terwijl je concurrenten voor de winter een zwalkend Madrid als tegenstander kregen in eigen huis. Om het dus nog eerlijker te maken zou je wellicht helemaal geen transfers, of transfers na dispensatie in speciale gevallen, kunnen toestaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind gewoon dat ze het net als in Spanje moeten doen.
Valencia supporters hoeven nu niet te vrezen dat Villa midden in het seizoen naar Real vertrekt bijvoorbeeld.
Ik vind dat het de competitie leuker houdt. Gewoon het hele jaar met min of meer hetzelfde elftal spelen, bovendien is er geen binnenlandse competitievervalsing meer. Ik zie niet in waarom je daar tegen zou kunnen zijn.
Aah, die had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:
Hier staat ook nog een redelijke discussie in; Wintertransfers moeten verboden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |