abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:41:37 #191
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_65117789
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik kom maar niet voorbij Battle vs Lou. Mijn beste poging kreeg ik twee battlepowers ofzo, die wilde ik tegelijk af laten gaan maar toen ging ik zelf af op een kutstukje. Meestal maakt hij me meteen af met een lefty oid.
Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.
pi_65118181
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Battle op Expert? Je moet net zolang spelen tot je eerste Power-up een Whammy is. Als hij die lange rits groene noten krijgt activeren = instant win.
Thank you. Wel vervelend dat je hele tijd door die intro heen moet. Inderdaad op expert..
pi_65118222
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Dus nu geen chagrijnige posts meer

Gisteravond trouwens weer wat nummers van GH:WT gespeeld ipv LoR. Merkte idd dat die nummers veel makkelijker te spelen zijn...
Ohjawel groene maakt veel geluid pauperhardware omg kutspel sterf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65118402
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ohjawel groene maakt veel geluid pauperhardware omg kutspel sterf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven
pi_65118950
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Nemmii het volgende:

[..]

Ik vroeg een gitaar aan en ze hebben me al 3 cymbals en 1 midi kabel verstuurd als ik de mail mag geloven
LOL ik dacht dat ik de enige was.
pi_65120270
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

LOL ik dacht dat ik de enige was.
ik vroeg een nieuw gitaar omdat mijne helemaal para doet en ik heb nog steeds niks.
pi_65122123
k zal toch maar weer beginnen met TDWTG. Als ik de bovenstaande post lees moet het te doen zijn
Dat is gewoon echt het enige nummer dat ik nog niet gehaald heb

(dus ook nóg steeds expert niet uitgespeeld @ GH3)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_65124727
Hmm, hebben jullie dat ook wel eens. ben je op weg om de 100% te halen, maak je 1 foutje, en bij de uitslag heb je toch 100% en ook alles aangeraakt

Is me al meerdere keren overkomen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_65124931
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmm, hebben jullie dat ook wel eens. ben je op weg om de 100% te halen, maak je 1 foutje, en bij de uitslag heb je toch 100% en ook alles aangeraakt

Is me al meerdere keren overkomen
Ja dan heb je in plaats van een noot gemist of verkeerd aangeslagen wel gewoon alles goed aangeslagen, maar gewoon een keer teveel. Dus je hebt nog steeds 100% noten gehit, maar 1x teveel.
pi_65132920
Ik vind metallica niet zo lekker drummen? beetje vaag, elke nr gaat wel goed behalve metallica. hebben jullie dat ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')