demn...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn IT-vriend morgen maar weer eens bellen.
Maar die jongen is erg ziek. Heeft K.....
En niet altijd de fut om even langs te komen.

Heb ik gisteren gedaan.quote:

Don'tquote:

\quote:

Neequote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:22 schreef Suijk het volgende:
Is het al weer zomer?

Nee gelukkig nietquote:

sniperen is veel leuker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er lopen jehova's door mn straat...
Mag ik mijn AK47 pakken en ze vanuit mijn raam neerschieten of vinden jullie dat te gewelddadig van me?

Wat is een AK47?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag ik mijn AK47 pakken en ze vanuit mijn raam neerschieten of vinden jullie dat te gewelddadig van me?

Mijn sniperrifle ligt nog in Wageningenquote:

ach ik heb nooit zo'n last van die mensen (gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:

Zijn ze zwart? Anders krijg je het weer aan de stok met SCH.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:

Anders een vlammenwerper erop, worden ze vanzelf zwart.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn ze zwart? Anders krijg je het weer aan de stok met SCH.

Ze hadden wel een zwarte jas en een zwarte broek aan... Net begrafenisondernemers. Dolletjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn ze zwart? Anders krijg je het weer aan de stok met SCH.

Je bent er zelf een?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach ik heb nooit zo'n last van die mensen (gelukkig)

Neuh anders was ik nu ook buiten aan 't lopenquote:

Schande!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Jehova's hebben nu een kindje erbij!

Heette die niet Jezos oid?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:

Ben jij ook zo een iemand die heel de tijd tussen de luxaflex door staat te gluren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:

Dat is voor mij de reden om geen luxaflex te nemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een iemand die heel de tijd tussen de luxaflex door staat te gluren?

Ja inderdaad. We dragen allemaal ons steentje hieraan bij.quote:

Redelijk tof.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinië #4
Een overzichtje van de foto's van Argentinie, voor degene die het willen zien.

Cliffhanger...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoest met je hoofd?
Hier geen ijs in de tuin... geloof ik.
Wacht ik loop er even naar toe

Ik had geen last van hoofdpijn vannacht hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoest met je hoofd?
Hier geen ijs in de tuin... geloof ik.
Wacht ik loop er even naar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |