Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Skippy=Skippy
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
![]()
Zo even eten en dan moet ik weer weg. Gel halen bij Samzz en dan eens bij m'n pa langs.
Jij ben de enige voor mij, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus nu ga je Samzz neuken?
Als je maar alleen gel gaat halen, en dan gauw weer weggaat!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jij ben de enige voor mij, dat weet je toch?![]()
Maar ik had beloofd dat ik gel zou komen halen bij de Etos, dus...
Whahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus nu ga je Samzz neuken?
Natuurlijk! Alleen even hoi zeggen en zo. Bovendien ben ik voor vandaag wel helemaal leeggespoten, dus meer lukt me toch niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar alleen gel gaat halen, en dan gauw weer weggaat!
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Natuurlijk! Alleen even hoi zeggen en zo. Bovendien ben ik voor vandaag wel helemaal leeggespoten, dus meer lukt me toch niet.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar alleen gel gaat halen, en dan gauw weer weggaat!
Als je me jou diemaco nou leent...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat mag, moet je wel fegtuh met haar man denk ik
nopequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je me jou diemaco nou leent...
Wie, wat, waar?quote:
ik vond m ook een beetje slapjesquote:
jij, neukend, enschedequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over het neuken van Nath en Bart?
Het laat je maar niet los, hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef Bob-B het volgende:
David, lees ff eerste blz van de topic en blz 6 van het vorige.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
even vastleggen natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[KLB] ToF!-fers die met elkaar neuken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van 2009!
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n eerste geslaagdeJe had mij ook te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van 2009!
Enschede, onze stad! ons domein!
Ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook nog schaatsen. Maar niemand wil met mij mee
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou de nasi met pindasaus is bijna klaar
jaloersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Een nerd die om 0:00 post weet dat wel
omdat jij hier ook altijd rondhangtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:04 schreef skippy22 het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat dit een verkapte sociale werkplaats is
Nee jij emonerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat jij hier ook altijd rondhangt
quote:
Weer aan de drank?quote:
doe eens bukkenquote:
kwam ik jou laatst niet tegen bij de AA?quote:
pizza?quote:
Basquote:
Weetniet wat mn ouders van plan zijn, maar ik moest de oven aanzettenquote:
Ik zuip vrolijk door Fuck de AAquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kwam ik jou laatst niet tegen bij de AA?
ik weet wel dat ik tot de 20e geen kipfilet eet als ik thuis benquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef Bob-B het volgende:
kipfilet, aardappels, spinazie a la creme
gekkiequote:
dus daar ga je zometeen pas achterkomenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weetniet wat mn ouders van plan zijn, maar ik moest de oven aanzetten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Never ever call a metalhead an emo.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus daar ga je zometeen pas achterkomen
neuken?quote:
vandaar dat ze bij de AA niet zo op hun gemak warenquote:
quote:
Dus meneer gaat weer eens vreemdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
een keer wat anders dan skippy is ook wel eens leuk
quote:
wada?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik tot de 20e geen kipfilet eet als ik thuis ben
alsof jij niet telkens MM probeert te verleidenquote:
ben niet zo gek op kipfilet, en aangezien ik tot die tijd samen met mijn broertje alleen thuis benquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alsof jij niet telkens MM probeert te verleiden
PWNDquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
houd maar op met commentaar geven dus
quote:
jij bent vanmiddag al geweestquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef Bob-B het volgende:
Nathalie is gewoon beetje teleurgesteld in Bart met z'n 3x
Doe es zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Rikketik het volgende:
Nou wil ik het weten ook.
ik ben ook benieuwdquote:
Remcoquote:
quote:
quote:
Hup hup.quote:
liniaal wil je vast wel troosten, want hij wil ook Nathalie helpen, dus komt goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik heb hoofdpijn en ik moet hoesten. Ik haat werken bij de drogist met al die bacillen
Ik was er wel, maar jij keek zo chagrijnig dat ik niet meer durfde.quote:
Tegen Bob. Ik vraag hem de hele tijd wat, maar hij ontwijkt de vraag steeds.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh? Tegen wie heb je het nou?
ga maar vast liggen huilenquote:
Ik ontwijk hem helemaal niet!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tegen Bob. Ik vraag hem de hele tijd wat, maar hij ontwijkt de vraag steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruler wil altijd wel troostenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
liniaal wil je vast wel troosten, want hij wil ook Nathalie helpen, dus komt goed.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ontwijk hem helemaal niet!Waarom dan niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Sanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik heb hoofdpijn en ik moet hoesten. Ik haat werken bij de drogist met al die bacillen
dat plaatje ging toen het forum over en daar heb ik een avatar versie van laten makenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef Bob-B het volgende:
Liniaal, waar komt je avatar eigenlijk vandaan?
Ik ben een tijgerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dierenseks.
quote:
dus wat wil je daarmee zeggen?quote:
Dat ze mij dan niet mag doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus wat wil je daarmee zeggen?
jij balenquote:
Nou zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nou. Dan word het dus schaatsen zonder daarna opwarmen
quote:
2xquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje gaat vanavond nog wel dicht he?
je hebt er zin in ofnietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje gaat vanavond nog wel dicht he?
Op Eramus in Almelo, toen ROC (hengelosestraat) in Enschede. Toen in Almelo (nieuw bij station) en nu Industriestraat in Hengelo. En strax dus in het nieuwe gebouw daarquote:
ohquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een kleine update:
ik ben gewoon een mens
Zwem zequote:
werk zequote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef Rikketik het volgende:
En nu ga ik werken.
Samzz, als je me nog wilt komen opzoeken...
Dan kom ik je nog wel tegen in dat nieuwe gebouw volgend jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op Eramus in Almelo, toen ROC (hengelosestraat) in Enschede. Toen in Almelo (nieuw bij station) en nu Industriestraat in Hengelo. En strax dus in het nieuwe gebouw daar
ik vind het goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, eindelijk weer een keer goed hard spammen
Daarom vertel ik het evenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oh
dat had ik nou echt niet gedacht
ow men, mijn binnenpretje wordt alleen maar groter!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef Rikketik het volgende:
En nu ga ik werken.
En je bent zeker voor heraclesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op Eramus in Almelo, toen ROC (hengelosestraat) in Enschede. Toen in Almelo (nieuw bij station) en nu Industriestraat in Hengelo. En strax dus in het nieuwe gebouw daar
Ga je Nath én Samzz doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef Rikketik het volgende:
En nu ga ik werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ow men, mijn binnenpretje wordt alleen maar groter!
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef Blawh het volgende:
Iedere (thuis)wedstrijd in 't Polman Marko?
[..]
ik over de 15kquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben inmiddels over de 13.6 k heen
heraclesquote:
ik zal eens mijn best doen om iets harder uit te lopenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik haal je langzaam maar zeker weer in
Hoeft nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal eens mijn best doen om iets harder uit te lopen
Nee man.... wij kunnen met bijna iedere ploeg gewoon bier drinken zonder te meppen.quote:
zeker weten?quote:
Daarom is het nog wel biospubliek. Heb het pas geleden zelf weer kunnen zien. 3 doelpunten vlak achter elkaar en nog steeds een laf sfeertje. Alleen bij een doelpunt hoor je 10 seconden 'Boeruh Boeruh'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man.... wij kunnen met bijna iedere ploeg gewoon bier drinken zonder te meppen.
Hehehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel biospubliek. Heb het pas geleden zelf weer kunnen zien. 3 doelpunten vlak achter elkaar en nog steeds een laf sfeertje. Alleen bij een doelpunt hoor je 10 seconden 'Boeruh Boeruh'.
Maar jij bent niet zo'n kwaliteitsuser als ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou er in een uur veel meer dan Bob-Blauw hebben.
Joah, ik zou ook er op staan om te bewijzen dat ik geen leven hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou er in een uur veel meer dan Bob-Blauw hebben.
dat wil ik juist voorkomenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil jou weer inhalen, daarna mag jij weer
Dat denk jij alleen maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n kwaliteitsuser als ik.
Justinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik zit weer in Zoetermeer om er nu te blijven
Dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Joah, ik zou ook er op staan om te bewijzen dat ik geen leven heb
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n kwaliteitsuser als ik.
wanneer heb je geen leven dan?quote:
Als je met oud en nieuw om 00:00 post.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer heb je geen leven dan?
mijne welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Blawh het volgende:
M'n msn doet het trouwens nog steeds niet.
Wie deed dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je met oud en nieuw om 00:00 post.
is dat zo erg?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHW PWND!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ikquote:
het was ook zo 0:00 uurquote:
Je was helemaal alleen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat zo erg?
mijn pa en ma waren er toen niet, en ik heb geen zin om lelijke cabaret te gaan kijken en ik hoef niet zo nodig bij m'n broertje te zitten
Maar je vergeet je kerstavatar te verwijderen terwijl kerst al een week verleden tijd is?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben scherp de laatste tijd
Ik ben nog nauwelijks online geweestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar je vergeet je kerstavatar te verwijderen terwijl kerst al een week verleden tijd is?
met m'n broertje jaquote:
stukken beter dan de vorigequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:06 schreef Roycoooooo het volgende:
JODUH!
Posten om 12 uur snachts, zoek familie/vrienden op ofzo!
en voor de rest valt het dus een beetje tegenquote:
Indd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en voor de rest valt het dus een beetje tegen
quote:
Mooie faalhaas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Afgelopen week kon in TTK worden gestemd op het FOK!woord van 2008.
Op nummer 2 is ‘Faalhaas’ geëindigd en de derde plaats is voor onderwaterweegtest.
De complete uitslag ziet er als volgt uit:
2. Faalhaas (37 punten)
Kirstenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Over kersticons gesproken, ik zal de mijne ook maar weer eens terug veranderen.
ja, doe datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Joah in naaktplaatje ofzo, kunnen we nog ergens naar kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Joah in naaktplaatje ofzo, kunnen we nog ergens naar kijken
zatquote:
joah, nog een paar postsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |