quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Moozzie het volgende:
Een vliegtuig komt in een vreselijk noodweer terecht en alle passagiers gillen het uit van angst. Ze weten zeker dat ze dit niet zullen overleven.
Op het hoogtepunt van de storm springt een jonge vrouw overeind en roept:
"Ik kan er niet meer tegen om als een beest vastgebonden te zitten in een stoel. Als ik dood moet wil ik sterven met het gevoel en vrouw te zijn! Is er een man aan boord die mans genoeg is om me dat gevoel te geven?"
Achterin gaat een hand omhoog en een knappe gespierde man staat op en loopt op haar af. Terwijl hij dichterbij komt trekt hij langzaam zijn shirt uit waardoor zijn enorme spieren zichtbaar worden in het schaarse licht van het vliegtuig.
Hij gaat voor haar staan, hemd in de hand en zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahhaha
![]()
Gelukkig nieuwjaar Moozzie
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Beste wensenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo
ook nog de beste wensen !
nee ik ben ook aan het ''werk''quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
Zijn jullie ook echt aan het werk of ben ik weer de enige
Ik begin maandag weer met werkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
serieus werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
ik ben ook echt aan het werk..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
uhu een chick in een autodealer, auto+blondine+debs =quote:
dank uquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar m'n jong
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef Sgele het volgende:
Da's een puike binnenkomer Mooz!
En de beste wensen he
Why?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu een chick in een autodealer, auto+blondine+debs =
ahhh pussy'squote:
ja ik zou vandaag veel gaan doen alleen, en programma doet het niet en mijn collega die er over gaat is vandaag vrij en is niet te bereikenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik ben ook aant het "werk" maar d'r is geen hol te doen!
Ik werk met scheepvaart en die hebben allemaal lekker vakantie genomen komt af en toe eens een tanker of een container schip maar tis eigenlijk dodelijk saai....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik zou vandaag veel gaan doen alleen, en programma doet het niet en mijn collega die er over gaat is vandaag vrij en is niet te bereikendus dan maar fokken hé
Thnx jij ook de beste wensen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gelukkig nieuw jaar p00p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |