quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef Moozzie het volgende:
Een vliegtuig komt in een vreselijk noodweer terecht en alle passagiers gillen het uit van angst. Ze weten zeker dat ze dit niet zullen overleven.
Op het hoogtepunt van de storm springt een jonge vrouw overeind en roept:
"Ik kan er niet meer tegen om als een beest vastgebonden te zitten in een stoel. Als ik dood moet wil ik sterven met het gevoel en vrouw te zijn! Is er een man aan boord die mans genoeg is om me dat gevoel te geven?"
Achterin gaat een hand omhoog en een knappe gespierde man staat op en loopt op haar af. Terwijl hij dichterbij komt trekt hij langzaam zijn shirt uit waardoor zijn enorme spieren zichtbaar worden in het schaarse licht van het vliegtuig.
Hij gaat voor haar staan, hemd in de hand en zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahhaha
![]()
Gelukkig nieuwjaar Moozzie
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Beste wensenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo
ook nog de beste wensen !
nee ik ben ook aan het ''werk''quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
Zijn jullie ook echt aan het werk of ben ik weer de enige
Ik begin maandag weer met werkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
serieus werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
ik ben ook echt aan het werk..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Beste wensen
uhu een chick in een autodealer, auto+blondine+debs =quote:
dank uquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar m'n jong
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:34 schreef Sgele het volgende:
Da's een puike binnenkomer Mooz!
En de beste wensen he
Why?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu een chick in een autodealer, auto+blondine+debs =
ahhh pussy'squote:
ja ik zou vandaag veel gaan doen alleen, en programma doet het niet en mijn collega die er over gaat is vandaag vrij en is niet te bereikenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Mjahtogh het volgende:
Ik ben ook aant het "werk" maar d'r is geen hol te doen!
Ik werk met scheepvaart en die hebben allemaal lekker vakantie genomen komt af en toe eens een tanker of een container schip maar tis eigenlijk dodelijk saai....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik zou vandaag veel gaan doen alleen, en programma doet het niet en mijn collega die er over gaat is vandaag vrij en is niet te bereikendus dan maar fokken hé
Thnx jij ook de beste wensen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gelukkig nieuw jaar p00p
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhh pussy's
nou ik hou van auto's en blondines, en van debs dus tja dan is het wel makkelijk hé
woow kei gaaf man monopolyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik werk met scheepvaart en die hebben allemaal lekker vakantie genomen komt af en toe eens een tanker of een container schip maar tis eigenlijk dodelijk saai....
Dus ook maar Fok!'en en met me collega's monopoly hehehehe
aha naisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef Mjahtogh het volgende:
OP het moment werk ik op de verkeerspost Vlissingen, schepen die naar, en van Antwerpen en Vlissingen gaan begleiden en loodsen regelen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Staan 2 belgen stil voor het stoplicht.
Zegt de een; het is groen....
Zegt die ander; uhhhhh, een kikker???????
.
.
Wat is het toppunt van rekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
.
Komt een dwerg bij de theewinkel, klimt de drempel op, loopt eroverheen en springt er netjes aan de andere kant weer vanaf.
"hoppatee!" roept de dwerg.
"sorry" zegt de verkoper, "die hebben we niet...."
.
.
Staat een man op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: "he, kom van dat dak af!".
.
.
Het is bruin en kruipt via je been omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
.
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
![]()
![]()
.
.
hoe noemen ze pijpen in het belgischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Hoe breng je een homofiel in de war ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De droogheid![]()
![]()
Werk sowieso voor jouquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, zou geen beroep voor mij zijn denk ik
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
Mooi werk hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, zou geen beroep voor mij zijn denk ik
Mooiste uitzicht van Nederland
K ga nu ff spelen mzzl !!Tis toch nie? Jawoh tist!![]()
maar welke straten heb je nou al danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Mooi werk hoorMooiste uitzicht van Nederland
K ga nu ff spelen mzzl !!en hoeveel geld ?
get over it.![]()
omfgquote:
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
Deze vind ik allemaal geweldig
Het is zwart, rood en wit en kan niet door een draaideur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Staan 2 belgen stil voor het stoplicht.
Zegt de een; het is groen....
Zegt die ander; uhhhhh, een kikker???????
.
.
Wat is het toppunt van rekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
.
Komt een dwerg bij de theewinkel, klimt de drempel op, loopt eroverheen en springt er netjes aan de andere kant weer vanaf.
"hoppatee!" roept de dwerg.
"sorry" zegt de verkoper, "die hebben we niet...."
.
.
Staat een man op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: "he, kom van dat dak af!".
.
.
Het is bruin en kruipt via je been omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
.
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
![]()
![]()
.
.
hoe noemen ze pijpen in het belgischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Hoe breng je een homofiel in de war ?Deze moppen laten zien he...dat Moozie zo saai is, dat als hij zich aftrekt, z'n hand in slaap valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De droogheid
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')![]()
jij raakte gewoon in de war van die laatstequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deze moppen laten zien he...dat Moozie zo saai is, dat als hij zich aftrekt, z'n hand in slaap valt
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
maar welke straten heb je nou al danen hoeveel geld ?
?![]()
Die wendingen/droogheid doet het umquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deze moppen laten zien he...dat Moozie zo saai is, dat als hij zich aftrekt, z'n hand in slaap valt![]()
![]()
jaa ik heb weer zin om monopoly te spelenquote:![]()
get over it.![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij raakte gewoon in de war van die laatste![]()
heumeu!!!![]()
![]()
rennuh is toch voor homo's ?quote:*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Ja ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
rennuh is toch voor homo's ?![]()
![]()
Weetje wat die mongolen hier doen..dan zitten ze in eerste instantie hier in het gebouw, gaan ze naar huis, gaan ze daar werken
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Weetje wat die mongolen hier doen..dan zitten ze in eerste instantie hier in het gebouw, gaan ze naar huis, gaan ze daar werken![]()
![]()
heul nietquote:
zijn gvd 18 mensen ingelogt, waarvan 2 ict-ers
en 7 daarvan zitten thuis, dus 11 mensen in het pandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul niet
zijn gvd 18 mensen ingelogt, waarvan 2 ict-ers
![]()
Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en 7 daarvan zitten thuis, dus 11 mensen in het pand![]()
![]()
![]()
dat dacht ik ookquote:
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: