nee dat kwam omdat ik BOM in mijn bericht had getyptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou de server verneuken
zoals je net ook met FOK! deed
nog een kwartierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef Runx het volgende:
Nog 1 uurtje en dan HOME weet HOMEnee niet Playstation HOME
Had je je riem weer omquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat kwam omdat ik BOM in mijn bericht had getypt
wel leuk dat het tooltje ook daadwerkelijk hielpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou de server verneuken
zoals je net ook met FOK! deed
Wat een homoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nog een kwartier
ik had gehoop dat team coördinator zei, we gaan anar huis, voor 11 mensen
maar NEEEUH !!!!!!!!!
nee me ma had een bomgordel meegenomen voor thomasquote:
quote:
nice jobquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wel leuk dat het tooltje ook daadwerkelijk hielp
ik wil zo'n vette pimp aanstekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee me ma had een bomgordel meegenomen voor thomasen toen was fok down
was wel stom toeval ook of nietquote:
Nee je tooltje werkte echtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
was wel stom toeval ook of niet
lol, hufterquote:
je weet wel wat ik bedoelquote:
nee als je aansteker wil moet je ook gaan rokenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil zo'n vette pimp aansteker
niet dat ik er wat aan heb, misschien kan ik de kachel ermee aanmaken ofzomaar toch :p is wel vet
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als je aansteker wil moet je ook gaan roken
Zoek een leven ipv dat te volgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
omfg, logt er weer eentje in thuis
Rokenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als je aansteker wil moet je ook gaan roken
doe es lief zijnquote:
tja je kan niet zomaar een pimp aansteker krijgen, dan moet je ook als een pimp rokenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]ik wilde em op mijn kamer neerzetten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
tja je kan niet zomaar een pimp aansteker krijgen, dan moet je ook als een pimp roken
het is je vergevenquote:
groep: hooi Madskillzquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hallo, ik ben Madskillz en ik ben een F5-er
quote:
quote:
vet man dat gaan we ook doen met je fiat seicentoquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
vet man dat gaan we ook doen met je fiat seicento
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
er bestaan geen dozen die zo klein zijn
is eigenlijk wel master als je dat doetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
vet man dat gaan we ook doen met je fiat seicento
ja met carnavalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is eigenlijk wel master als je dat doeten dan gewoon zwart spuiten met zon goedkope spuitbus
ho ho ho, dat gaat wel erg verquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ja met carnavalen dan in onze pimp outfits
![]()
![]()
nee, ok dat is wel fucking vetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ho ho ho, dat gaat wel erg ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |