Precies. Een track om niet meer aan te horen. En ja, het is van Wham!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Mirel het volgende:
Last christmas, I gave you my heart........ (wham toch?)
Die ook ja.quote:
Idd, veel te vaak gehoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:13 schreef King_Julien_XIII het volgende:
"You're Beautiful" van James Blunt![]()
Dat krijg je nou als je naar dergelijke programma's kijkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Iedere aankondiging, werkelijk iedere beeldmontage bij Eigen huis en tuin moet er aan geloven
Iehh afschuwelijk ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Die ook ja.
En "I'm So Excited", van The Pointer Sisters.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Croupouque het volgende:
"Viva la vida" van Coldplay.
De terreur deed deze zomer zijn intrede, eerst nog voorzichtig toen het sporadisch te horen viel bij aankondigingen en montages rond het EK voetbal. Maar al snel raasde dit smakeloze cup-a-soupachtige nummer als een buikgriepvirus over het land heen en is het tot op de dag van vandaag niet meer van de radio of de beeldbuis af te slaan.
Iedere aankondiging, werkelijk iedere beeldmontage bij Eigen huis en tuin moet er aan geloven, en telkens wanneer die achterlijke viooltjes hun intrede doen dansen mijn ingewanden op het ritme mee, voel ik mij genoodzaakt mij met haastige spoed naar het toilet te begeven en kreun ik al hangend boven de toiletpot met tranen in mijn ogen Chris Martin's meelijwekkende "Wohohooo hohooo" mee terwijl mijn laatst genuttigde maaltijd mijn lichaam via iedere aanwezige opening verlaat.
De 80's zeker niet bewust meegemaakt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Wham! met wake me up. Wat een irritant kutnummer wat op elke eighties party gedraaid moet worden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Croupouque het volgende:
De terreur deed deze zomer zijn intrede, eerst nog voorzichtig toen het sporadisch te horen viel bij aankondigingen en montages rond het EK voetbal. Maar al snel raasde dit smakeloze cup-a-soupachtige nummer als een buikgriepvirus over het land heen en is het tot op de dag van vandaag niet meer van de radio of de beeldbuis af te slaan.
Iedere aankondiging, werkelijk iedere beeldmontage bij Eigen huis en tuin moet er aan geloven, en telkens wanneer die achterlijke viooltjes hun intrede doen dansen mijn ingewanden op het ritme mee, voel ik mij genoodzaakt mij met haastige spoed naar het toilet te begeven en kreun ik al hangend boven de toiletpot met tranen in mijn ogen Chris Martin's meelijwekkende "Wohohooo hohooo" mee terwijl mijn laatst genuttigde maaltijd mijn lichaam via iedere aanwezige opening verlaat.
Bedankt, dit nummer zit toevallig al vanaf vanmorgen in mijn hoofd en ik kon er maar niet op komen van wie dat ook alweer was.quote:
Eindelijk iemand die Rihanna noemtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:28 schreef Miam het volgende:
Hot`n Cold van Katy Perry.
Alles van Rihanna
Alles van Maria Mena
Alles van Bløf
Yup, dat is wel het meest afgrijselijk nummer dat ik in de afgelopen 5 jaar gehoord heb. Daarvoor was stond de Macarena heel erg hoog op mijn lijstje. Een nummer waar ik nu de rillingen van krijg is I am from Barcelona.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Joy Division is overrated, maar dat is slechts mijn mening. Wat een bagger.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En elke band die op z'n myspace "joy division" bij inspiratie heeft staan.
zeker wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:43 schreef Arn0 het volgende:
Alles van Crazy Frog, vreselijk irritante nummers.
Vind je 'm slecht of gewoon te vaak gehoord?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef superworm het volgende:
Mag ik toevoegen: Abba - Happy New Year?
Dat is wat overdreven. Maar je zou het tegenwoordig soms wel denken, na de ongeveer 4843942802ste oppervlakkige electrohouse-bliepjes-plaat sinds 2004 (gok ik). Die hype (Sneakerz/Nope is Dope/enzovoort) gaat maar niet over. Zo'n Put your hands up for Detroit lijkt, vergeleken met veel andere tracks uit dezelfde hoek, nog haast een meesterwerk.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle dance omdat het geen muziek is.
Hmmm...
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vind je 'm slecht of gewoon te vaak gehoord?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Countess het volgende:
Katie Melua heeft wat mij betreft een geweldige stem, nu nog een keer een goed nummer.
Als jij een zeilboot was zou ik met je zeilen
Naar de kust.
Brrrr....die teksten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:13 schreef Schijtgeit het volgende:
Het meeste van U2. Wat een kutband is dat.
Hoe durft je opgezwolle hier tussen te zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef thewishmaster het volgende:
Alle muziek van Nederlandse rappers/rapgroepen, daarbij denk ik dan vooral aan Brace, Ali B, Lange Frans, Opgezwolle, Brainpower en nog een heleboel anderen die ik nu vergeten ben. Die teksten zijn te slecht gewoon.
Opgezwolle plaatsen tussen allerlei commerciele kutrappers. En dan ook nog denken dat Brace een rapper is. Nee, jij hebt er verstand van! Mensen die geen flikker van Nederlandse hiphop weten, maar wel altijd hun mening er over klaar hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef thewishmaster het volgende:
Alle muziek van Nederlandse rappers/rapgroepen, daarbij denk ik dan vooral aan Brace, Ali B, Lange Frans, Opgezwolle, Brainpower en nog een heleboel anderen die ik nu vergeten ben. Die teksten zijn te slecht gewoon.
Eigenlijk mankeert er aan die liedjes niet zoveel, ze zijn alleen verpest door al die mensen die zich zo vreselijk aan lopen te stellen als ze voorbij komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:13 schreef Agiath het volgende:
Elke keer als je weer naar 1 of andere tent gaat met een blije DJ.
altijd weer die kut GREASE mix. Al die kankerliedjes achter elkaar.
Daar wordt ik nou echt gek van, als iedereen weer "you're the one that I want" meeblert, en dan vooral dat "oe oe oe"
Dit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:13 schreef Schijtgeit het volgende:
Het meeste van U2. Wat een kutband is dat.
eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:52 schreef Crientj het volgende:
Sweet About Me van Gabriella Cilmi.![]()
Te vaak gehoord, en die stem is zeikerig.
Ik zou bijna mijn radio uit het raam willen gooien als ik haar weer eens hoor janken.quote:
Lijstje van skyradio.nl: de SkyRadio Hits...quote:Sara Bareilles - Love Song
Amy MacDonald - This Is The Life
Amy Winehouse - You Know I'm No good
Coldplay - Viva La Vida
Gabrielle Cilmi - Sweet About Me
Marco Borsato - Stop De Tijd
Colbie Caillat - Bubbly
Leona Lewis - Bleeding Love
Alain Clark - Father And Friend
Mark Ronson ft. Amy Winehouse - Valerie
Duffy - Mercy
Melee - Built To Last
Van Velzen - When Summer Ends
Jeroen van der Boom - Betekenis
Adele - Chasing Pavements
Leona Lewis - Better In Time
Ian Carey - Keep On Rising
Enrique Iglesias -Can You Hear Me
Duffy - Warwick Avenue
Kane - Shot Of A Gun (acoustic)
Colbie Caillat - Realize
Kid Rock - All Summer Long
Alphabeat - Fascination
Kate Ryan - Ella Ella L'a
Estelle - American Boy
Jeroen van der Boom - Het Is Over
James Morrison - You Make It Real
Maria Mena - All This Time
Lionel Richie & Trijntje Oosterhuis - Face In The Crowd
Amy MacDonald - Mr. Rock & Roll
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef tijnbrein het volgende:
Zo beetje alles wat ze op Skyradio draaien. Van Sky krijg ik überhaupt al zelfmoordneigingen.
IDDquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Nepthys het volgende:
als je zo veel mogelijk mensen met hele verschillende stemmen die niet bij elkaar passen om de beurt een paar seconden laat zingen
heb je paypal? ik wil donaten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef allsystemshalt het volgende:
Alles wat al in dit topic staat.
Maar waar ik echt spontaan uitslag van krijg is het al genoemde Paradijs![]()
![]()
![]()
![]()
Meat
![]()
![]()
![]()
Kan het niet typen zonder te kotsen
Brrrr... wat een politiek-correcte en vooral kortzichtige muzikale mening. Alsof goede muziek wordt bepaald door het instrument waarop het wordt gespeeld. Met deze manier van redeneren is ALLE muziek retro, want een drumstel klinkt 'retro', een bass en een gitaar ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
99% van alles uit de jaren '80 met een jaren '80 keyboard of synthesizer. En zo goed als alles uit de jaren '00 met een retro jaren '80 keyboardgeluid.
Eens! Het is wel een goed nummer, maar ik heb hem een keer 6 keer op een avond gehoord. En dat is heel erg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Siniti het volgende:
Oasis - Wonderwall
en Ti ,rihanna ,britney spears, coldplay, en hoe heet die chick van dat nummer waar ze met dr reet staat te schudden in een tourbus..... nelly furtado oa er zijn er nog veeel meerquote:
maar morgen als de postbode je huis weer heeft gevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Gistereuhh uit Lissabon, ik mis je en een zoen
Maar wel leuk om naar te kijken, met geluid uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:09 schreef Painted_Horse het volgende:
Alles van Mariah Carey. Die stem gaat dwars door mijn merg
Het is (naast trommelvlies én hoornvlies-vernietigend) nog gejat ook. Het origineel is overigens Lennard Landman - Overal lagen peuken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:13 schreef TJDoornbos het volgende:
elke zender die dit draait direct de ether uit!
idd helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:13 schreef TJDoornbos het volgende:
elke zender die dit draait direct de ether uit!
Deze is iets ouderquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is (naast trommelvlies én hoornvlies-vernietigend) nog gejat ook. Het origineel is overigens Lennard Landman - Overal lagen peuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |