SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Thanks voor de tip Dacide!)
[ Bericht 23% gewijzigd door n00cL30n op 11-01-2009 22:31:01 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door n00cL30n op 11-01-2009 22:30:15 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Nouuu, ik denk dat de enige kans voor Penn een verdwaalde stoot op de kin van GSP is. Dat is eigenlijk het enige zwakke punt van GSP. Al is zwak in dezen relatief.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Fyodor het volgende:
Over GSP - Penn 2:
Ik denk dat GSP deze pakt via decision. GSP is genoeg verbeterd en zal zowel in de standup als op de grond niet gesubmit kunnen worden door BJ. Andersom net zo, ik zie GSP niet BJ finishen, laat staan submitten. GSP via decision!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door n00cL30n op 11-01-2009 22:29:08 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
[ Bericht 7% gewijzigd door n00cL30n op 12-01-2009 09:57:08 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef n00cL30n het volgende:
M-1 Challenge Holland vs Red Devil RussiaSpoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef n00cL30n het volgende:
Sorry Fokski, ik had hem eerst open en bloot staan. Ik denk toch maar eens in spoiler zetten voor mensen die de M-1 Challenge nog willen gaan kijken.
Ik zal zo nog even opzoek gaan naar een linkje, ik zat namelijk te kijken over de webcast die Dacide noemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wilde überhaupt niet de discussie of ik teveel zou verraden of niet. Dus vandaar de spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze rekenen er geen extra kosten voor?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:28 schreef Unstoppable het volgende:
Uitbetalen naar je bankrekening? Ik speel al tijdje bij bookmakers als Unibet, Bwin, Nordicbet etc, maar daar heb ik nog nooit een probleem gehad
Uitbetalen is het probleem niet. Denk alleen dat je ergens anders betere odds kunt krijgen. Al heb ik het al tijdje niet meer zelf gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:22 schreef Paxlie het volgende:
Iemand hier die wel eens inzet op de UFC bij unibet?
Vraag me af of ze ook makkelijk uitbetalen of dat dat weer enorm veel geld kost.
Kvond Franklin @ 2.10 wel aardigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Uitbetalen is het probleem niet. Denk alleen dat je ergens anders betere odds kunt krijgen. Al heb ik het al tijdje niet meer zelf gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |