Ja ik snap het punt van discussie ook niet helemaal. Tuurlijk zal de methode van meten niet per definitie de reach beschrijven die wij willen. Maar het verschil is zo groot dat BJ het liever andersom zou zien denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef Tazmaniac het volgende:
haha kom je thuis, lees je dit allemaal
het enige dat ik erover ga zeggen, zoals ik al eerder heb gezegd; ik zie echt niet in dat Penn de jab effectief tegen GSP kan gebruiken.. en of ik wel of geen gelijk heb zien we dan wel
het helpt je iig als je een betere reach hebt lijkt me zo
Eerst in zijn snor spugen, dat zal hem leren aan zijn tepels te tweaken voor een gevecht!quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:26 schreef Jajong het volgende:
Ik vecht 76kg! 170! Lekker knokken tegen GSP, ik sla die tjap neer gek.
Niet om het een of ander, maar je denkt wel dat je een of andere pro bent/all that bent omdat je een beetje traint. Je kunt ook wel met wat meer respect praten. (iemand ene noob noemen en beweren dat hij niet traint terwijl hij al langer meedraait dan jijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vraagt wanneer ik bij MMA ben gekomen? Of ben je dat alweer vergeten.
Check de link in mn sig., dan zal het allemaal duidelijker wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef n00cL30n het volgende:
Waarom zie ik nou toch altijd een alienoog in je avatar, kotn?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weet het, als ik ook beter kijk, zie ik dat het de prodent smile van Whitney is. Alleen die eerste indruk blijft he?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef remlof het volgende:
king_of_the_night, trollkloon. Misschien kan de rechtmatige eigenaar mailen voor een unban van z'n originele account?
JA MAAR HIJ DOET MMA DAN WEET HIJ TOCH ALLES???!?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde. Met MMA ben ik vooral in aanraking gekomen door Pride en ik heb een Sherdog account daterend van 2003 en dat was een paar jaar nadat ik mij met MMA bezig gehouden had. Nog voor 2000 want ik kan mij de komst van Crocop in Pride nog herinneren en Mark Coleman's GP winst. K-1 en kickboksen volg ik sinds 1995. Gezien je geringe leeftijd ben ik langer bezig met MMA maar dat is geen kwalificatie op zich. Daarom stoor ik mij eraan dat je het blijkbaar nodig vindt om anderen te bekritiseren op zaken die er niet doe doen. Het komt over als mongolen op Sherdog die op white belts zeiken.
n000000bquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb ook een sherdog account, maar ik ben slechts een White belt
Ik zou Rampage ook niet al te hard aanpakken als rechter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, wij zouden allang jaren vast zitten voor hetzelfde vergrijp.
quote:Sherdog.com has the scoop:
“I saw that you have to dedicate as much as you do to training for a fight as you do for an acting role and I’m intrigued by that. I’m 25 years old. I see Chuck Liddell and Randy Couture and they didn’t really hit their primes till their thirties. I’m only going to be young so long and I know that movies and agencies and what not want the young look…. The UFC is my home and it is my family and eventually I’ll come back. Pursuing the modeling and acting thing, that’s kind of where I’m at right now. The fighting will always be there. I’ll always have that in me. The truth is I’ve been fighting my whole life for everything, and this to me, is something else.”
Former top lightweight title contender Roger Huerta talks about his fighting future in this recent interview. “El Matador” apparently did not re-sign a contract extension as MMAWeekly.com incorrectly reported back in December. Huerta most recently lost a unanimous decision to Kenny Florian at UFC 87: “Seek and Destroy” back in August 2007. He will honor the last fight on his contract and then before bolting to the silver stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |