quote:Ken Shamrock to prove doubters wrong against Ross Clifton on Feb. 13
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Over Shamrock gesproken
[..]
De gast is sinds 2006 1-5 en zelfs Tim Persey heeft hem op strikes gepakt..
hij is 205cm groot en weegt 165 kilo
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat Shamrock hiermee denkt te bewijzen?!
Hij heeft zeker een beter record maar ik vind hem een imbeciel.. zal nooit ver komen in de sportquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Trouwens.. Bij Tim Persey vind ik dit http://www.sherdog.com/fighter/tim-persey-12723
Dat is toch wel een ander record dan (1-5)
Zit jij om 1 uur snachts bij je schoonouders op zaterdagavond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:19 schreef n00cL30n het volgende:
Damn, dat is zeker een mooie tijd, ik zit dan alleen niet thuis, maar bij mijn schoonouders.
Gaat hem denk ik niet worden ben ik bang.
quote:FiveOuncesofPain.com has learned that Canadian welterweight prospect T.J. Grant has signed a four-fight contract with the Ultimate Fighting Championship.
Grant’s UFC debut will come on April 18 at UFC 97 but no opponent has been announced at this time.
Grant, a native of Dartmouth, Nova Scotia, possesses a mixed martial arts record of 13-2. Grant is currently riding a four-fight winning streak with stoppage victories over Beau Baker, Forrest Petz, Chad Reiner, and Mike Gates.
En ik heb nergens gezegd dat hij tegen Aleks gaat vechtenquote:
Arlvoski heeft niet de Russische nationaliteit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef Fyodor het volgende:
Fedor heeft trouwens wel eens gezegd dat ook hij een keer zal / kan verliezen. Als dat zo is dan wilde hij het liefst door een Russische vechter verslagen worden.
En wat is Arlovski's nationaliteit? Juist ja...Ik heb mijn excuus al klaar als Fedor verliest!
![]()
Hoewel ik het niet zie gebeuren. Andere Russen zijn Kharitonov, Alexander en nu z'n protegee Siril Sidelnikov. Maar ik zie geen van deze 3 van Fedor winnen
Klopt, net verteld door een Amerikaan dat het over anderhalf uurtje begint.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Sorry was mijn fout, het is niet 01:00 uur maar om 02:00 uur
Hehe normaal doe ik dat ook, maar wel toch wel eens live checken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk niet dat ik het ga kijken.. stream is toch vaak iets mindere kwaliteit.. morgen lekker vroeg op en dlownoaden dat event
MMA is gewoon verslavend, kijk het pas anderhalf jaar maar tegenwoordig kijk ik alles wel, ook de kleinere organisaties, sowieso heeft Affliction goede cardsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef Tazmaniac het volgende:
leuk om te zien dat het weer een hoop nieuwe mensen aantrekt.. en dat voor een non-UFC event
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |