quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
Fijn! Dan kun jij de afwas doen in de tijd dat ik de boodschappen haal
verdomme ik wist dat ik wat was vergetenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
verdomme ik wist dat ik wat was vergeten
nog nietquote:
En nu werkt hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... nu met adapter.
Overigens wel een verschil of ik dat stuk met alle verkeerslichten mee of tegen reed... met alles tegen doe ik er ruim 35 minuten over, anders nog geen 30.
Zoek ze in 2007quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Heb er meteen maar Office 2007 bij gekocht, want mijn 2003 mag maar op 1 pc staan.
Dat is dus idd een voordeel van huren, mijn nieuwe vloeren, keuken en toilet zijn ook voor rekening van de verhuurderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef Klonk het volgende:
ik ben blij dat ik huur, de plee spoelt niet meer door, rekening voor de nooddienst is voor de verhuurder
Het zit er allemaal wel in, maar waarquote:
En de zooi erin voor de doorspoelnooddienstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef Klonk het volgende:
ik ben blij dat ik huur, de plee spoelt niet meer door, rekening voor de nooddienst is voor de verhuurder
Hoiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is dus idd een voordeel van huren, mijn nieuwe vloeren, keuken en toilet zijn ook voor rekening van de verhuurder
ow en goede avond mensen
Hoiquote:
kwartetjequote:
gelukkig voor de riooldoorspoelreparatiemeneer is het een kleine boodschapquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de zooi erin voor de doorspoelnooddienst
Dat klinkt al beter hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi![]()
Kleine heeft gisteren trouwens spaghetti gegeten int restaurant
hij wilde ineens geen frietjes meer toen bleek dat de blok blok niet beschikbaar was
En die blokkeert het geheel? Geloof je dat zelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig voor de riooldoorspoelreparatiemeneer is het een kleine boodschap
ik ben allang blij dat ik geen rioolonstopmeneer benquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die blokkeert het geheel? Geloof je dat zelf?
Hij had er zelf voor gekozenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter he
Vond hij zelf vast ook
met deze snelheid wordt het al snel een gewoontequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Al moet het geen routine worden natuurlijk
tis niet de kleine boodschap maar de tampon ervoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die blokkeert het geheel? Geloof je dat zelf?
Creatief!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
tampons worden in dit huishouden gewoon in een boom gehangen ter decoratie...
Voor of na gebruik?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
haaaaiquote:
Ik mag hopen dat het dan iig de ongebruikte versie is...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
mn kleine had laatst een nieuwe tampon.. achterste plastic eraf en wilde thee makenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het dan iig de ongebruikte versie is...
De gebruikte natuurlijk, kerstrood!quote:
Ja ik moest zonodig naar familie en mijn mamas verjaardag en dan nog naar vrienden en mijn vriend en nu ben ik eindelijk even een avondje thuis en dan moet ik morgen alweer zonodig bij vrienden langs en daar slapen enzoquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn kleine had laatst een nieuwe tampon.. achterste plastic eraf en wilde thee maken
dat is pas verspillingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar... Dat gaat zo ruiken!quote:
ok dan is het goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik moest zonodig naar familie en mijn mamas verjaardag en dan nog naar vrienden en mijn vriend en nu ben ik eindelijk even een avondje thuis en dan moet ik morgen alweer zonodig bij vrienden langs en daar slapen enzoarme ik
Maar ik heb jou ook gemist hoor lieverd
Charlie and the chocolat factoryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
have fun allemaal
Ik ga mijn boodschappen opruimen, joggingbroek aandoen en dan lekker op de bank hangen met wat kussens en zien wat er op tv komt. Als dat niets is zet ik lekker een mooie dvd op
Jij ook veel plezierquote:
Ach, als je wat kleur in de boom wil........quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
inleverenquote:
kom maar halenquote:
ok tot zoquote:
Tot zoquote:
wel gezellig op de bank zoquote:
ook gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:37 schreef Klonk het volgende:
ik ben ouderwetsch en zit aan een bureau op een stoel
Vandaar natuurlijkquote:
Minstens voor 6 personen hier!quote:
Ik heb twee banken, dus in totaal mm minstens.. 8quote:
Zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb twee banken, dus in totaal mm minstens.. 8telt dat ook?
Als mensen bij elkaar op schoot gaan zitten, kunnen er wel 12 op de bankquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb twee banken, dus in totaal mm minstens.. 8telt dat ook?
Ja dat wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mensen bij elkaar op schoot gaan zitten, kunnen er wel 12 op de bank.
*tring*tring*quote:
Je bent te vroegquote:
schiet eens op dan, ik heb expres niet gegetenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent te vroegmaar je mag op een van de banken gaan zitten hoor
Tssquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
schiet eens op dan, ik heb expres niet gegeten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
Nou de eerste lading zit in de oven hoor PeZu
En wij dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
Nou de eerste lading zit in de oven hoor PeZu
ik deel mijn koekjes wel met jouquote:
Jij krijgt je eigen prive lading schatquote:
* PeZu denkt aan vroeger en het cake beslag uit de kom likkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij krijgt je eigen prive lading schat![]()
en er is nog een heuleboel deeg over dussee..
Dat doet de kat alquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
* PeZu denkt aan vroeger en het cake beslag uit de kom likken
knappe katquote:
Oeh lekkah!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij krijgt je eigen prive lading schat![]()
en er is nog een heuleboel deeg over dussee..
oh jeequote:
Lijkt op dr baasquote:
Lovebirdsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een ander nieuw vogeltje
We hadden eerst twee parkietjes gekocht, 1 voor onszelf en 1 voor mn schoonmoeder...
die ene hebben we nu weer bij die van schoonma gevoegd een een acheponnis gekocht
moet zeggen dat we nu al aan deze meer plezier beleven
Het beestje is veel actiever
vieze schreeuwlelijkerds zijn hetquote:
wil je nog koekjes of wat?!quote:
ja kijk dit zijn pas lieve vogeltjesquote:
ik vind ze allebei wel lievigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kijk dit zijn pas lieve vogeltjes
[ afbeelding ]
en nee het zijn geen acheponissen het zijn forpusjes![]()
om nom nom nomquote:
heb er nu 1 op en ik ben nu al misselijkquote:
ortolanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Die vogels lijken me wat klein om te eten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |