Dus dat ga je nu alsnog doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
Die downtime gaf me in ieder geval wel mooi de gelegenheid om even boodschappen te halen!
Nee, boodschappen zijn binnen. Ben zelfs al naar het dorp geweest. Zometeen nog even richting Haarlem of Hoofddorp.quote:
Al bij de computerwinkel geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, boodschappen zijn binnen. Ben zelfs al naar het dorp geweest. Zometeen nog even richting Haarlem of Hoofddorp.
Nee, dat is Haarlem of Hoofddorp. Wel bij de elektronicazaak hier geweest, maar die kunnen niet alle service bieden die een computerwinkel biedt. Dus ga ik toch richting computerwinkel. Moet alleen even kijken waar ze het model hebben, wat ik wil hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al bij de computerwinkel geweest?
Te voorspellendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had een voorspellende blik in mijn bril.
Ah, je bent er dus redelijk uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is Haarlem of Hoofddorp. Wel bij de elektronicazaak hier geweest, maar die kunnen niet alle service bieden die een computerwinkel biedt. Dus ga ik toch richting computerwinkel. Moet alleen even kijken waar ze het model hebben, wat ik wil hebben.
15 inch, dat is ongeveer een A4 breed en daarmee kan ik in de trein wel redelijk zitten, lijkt me... brede schoot en zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent er dus redelijk uit
Wat wordt het, 10 of 15"?
Yepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te voorspellendZat je toevallig ineens met een stekker in je handen oid?
geen idee, ik ben al klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
Muck, is het weer druk op je werk?
Dan spreek ik je straks nog wel op MSN.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, ik ben al klaar
Maar het was ontzettend druk ja, allemaal mensen die vragen hadden over hun zorgverzekering
Is er dan weer zoveel veranderd als vorig jaar? Meen te hebben gelezen dat het wel meevalt allemaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, ik ben al klaar
Maar het was ontzettend druk ja, allemaal mensen die vragen hadden over hun zorgverzekering
primaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan spreek ik je straks nog wel op MSN.
valt ook best mee, maar mensen hebben toch veel vragenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is er dan weer zoveel veranderd als vorig jaar? Meen te hebben gelezen dat het wel meevalt allemaal.
die moeten allemaal op een leescursus dus zit dat ook in het pakket tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
[..]
valt ook best mee, maar mensen hebben toch veel vragen
was het maar zo'n feest. Ik hoop dat gehoortoestellen ook vergoed worden, want 'toets 1 voor afdeling schade' (waar ik zit) en 'toets 2 voor afdeling zorg' is te moeilijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die moeten allemaal op een leescursus dus zit dat ook in het pakket tegenwoordig?
Ik kies ook altijd voor 'facturen of betalingen' als ik weer eens storing heb, aangezien daar wel mensen zitten die opnemen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. Ik hoop dat gehoortoestellen ook vergoed worden, want 'toets 1 voor afdeling schade' (waar ik zit) en 'toets 2 voor afdeling zorg' is te moeilijk
Zie je wel dat er niets klopt bij verzekeraarsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. Ik hoop dat gehoortoestellen ook vergoed worden, want 'toets 1 voor afdeling schade' (waar ik zit) en 'toets 2 voor afdeling zorg' is te moeilijk
Slimme keusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
15 inch, dat is ongeveer een A4 breed en daarmee kan ik in de trein wel redelijk zitten, lijkt me... brede schoot en zo.
sorry, ik was even mijn collectie kut-kwaliteit foto's aan het ordenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
En weer stil![]()
ik verveel me, snap dat dan toch
hehe, bij ons is die afdeling maar klein, als ik mensen door moet verbinden, sta ik zelf altijd in de wachtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd voor 'facturen of betalingen' als ik weer eens storing heb, aangezien daar wel mensen zitten die opnemen..
Kut foto's ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ik was even mijn collectie kut-kwaliteit foto's aan het ordenen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar niet getreurt, inmiddels staat Singapore ook al op de kalender!
ja, mijn moeder kan het niet hoorquote:
lekker handigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, bij ons is die afdeling maar klein, als ik mensen door moet verbinden, sta ik zelf altijd in de wacht
och, we hebben de betalingen enzo per 1 januari uitbesteed, veel handigerquote:
reminds me... even mijn fototoestel opzoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwalitatief uiterst teleurstellende foto's
Muckjequote:
dat is wel handig voor jullie ja, als de communicatie onderling ook maar goed verloopt anders is de klant de dupe uiteindelijk (ervaring mee helaas)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
och, we hebben de betalingen enzo per 1 januari uitbesteed, veel handiger
om kut-foto's te bekijken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
reminds me... even mijn fototoestel opzoeken
thanks! jij ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muckje
Nog de beste wensen voor 2009. Ook voor iedereen die ik nog vergeten ben.
zit wel okeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is wel handig voor jullie ja, als de communicatie onderling ook maar goed verloopt anders is de klant de dupe uiteindelijk (ervaring mee helaas)
nah,ik werk nog ouderwetsch met rolletjes, dus er valt nog niks te bekijkenquote:
Die van mij welquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij wel
Alleen krijg ik dan als een zin 5 woorden heeft 5 smsjes
Netjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
zit wel okee
ik geef ze gewoon allemaal het nummer van dat bedrijf, dan ben ik er lekker vanaf
Ow, nu worden het heel andere foto's ineensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwalitatief uiterst teleurstellende foto's
Oeh, een die-hardquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
nah,ik werk nog ouderwetsch met rolletjes, dus er valt nog niks te bekijken
Dus jij bent een van de drie op deze planeet die nog rolletjes kooptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
nah,ik werk nog ouderwetsch met rolletjes, dus er valt nog niks te bekijken
Alsof ze iets anders hebben in dat stenentijdperk waar jij nu zitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus jij bent een van de drie op deze planeet die nog rolletjes koopt
whehe..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij wel
Alleen krijg ik dan als een zin 5 woorden heeft 5 smsjes
ach, als het k.u.t. kut-foto's waren was het erger geweest. Dit was gewoon een poging tot het fotograferen van een borstpartij in een strak jurkje. (kut, jammer dat ie niet gelukt isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, nu worden het heel andere foto's ineens
*shit, mijn vuurtje waait uit, ben zo terug*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alsof ze iets anders hebben in dat stenentijdperk waar jij nu zit
hehehequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, als het k.u.t. kut-foto's waren was het erger geweest. Dit was gewoon een poging tot het fotograferen van een borstpartij in een strak jurkje. (kut, jammer dat ie niet gelukt is)
rennen, anders moet je weer op de onweersbui wachtenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*shit, mijn vuurtje waait uit, ben zo terug*
owh, sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
maar ik kan ze ook gewoon niet zelf helpen hoor, even voor de goede orde
verder ben ik gewoon kei-aardig aan de telefoon
vandaag zat er nog een meneer met me te flirten
foto's van kut mogen officieel het land ook niet in hier trouwens, schaars afgedekte borsten valt nog wel uit te leggen (en te delen met desbetreffende beambte) bij eventuele controle (die ik in al die keren langs de douane niet gehad heb)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat je hier nog durft te komen dan
Het regent hier alleen.. al 6 uur langquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
rennen, anders moet je weer op de onweersbui wachten
Oh ja, welkom bij de islamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's van kut mogen officieel het land ook niet in hier trouwens, schaars afgedekte borsten valt nog wel uit te leggen (en te delen met desbetreffende beambte) bij eventuele controle (die ik in al die keren langs de douane niet gehad heb)
eeh, welk imago?quote:'Acties Fortis-aandeelhouders gevaarlijk'
Fortis-topman vreest chaos en imagoschade
Daar gaat je vuurtje niet beter van brandenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het regent hier alleen.. al 6 uur lang
Have funquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik ga naar het station fietsen. mijn oudertjes pesten
Al heeft hij wel gelijk. Die aandeelhouders hebben straks niets meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh, welk imago?![]()
(http://www.nu.nl/economie/1892937/acties-fortis-aandeelhouders-gevaarlijk.html)
Wonen die op het station? Da's wel sneu.. zeker met de huidige koude..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik ga naar het station fietsen. mijn oudertjes pesten
gewoon scheutje benzine extra, kost toch geen drol hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat je vuurtje niet beter van branden
Mjah, van vrijwel niets naar niets is ook niet zo ver.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heeft hij wel gelijk. Die aandeelhouders hebben straks niets meer
Snel roosteren dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon scheutje benzine extra, kost toch geen drol hier.
Nu maken ze nog een kans dat het wat wordt, als ze doorgaan zo zeker niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mjah, van vrijwel niets naar niets is ook niet zo ver.
Picsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
Thuis, met laptop!
En gisteren hele middag reviews zitten lezen en zitten twijfelen, heb ik een keuze gemaakt, loop de winkel binnen, zie een andere laptop en heb die gekocht.
Uiteindelijk is het een 13,3 inch van Asus geworden. Die vond ik toch wat handzamer voor in de trein.
Leukequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is deze, maar dan in het zwart: http://www.mycom.nl/Produ(...)E/201304.aspx#Specs.
dat si de reden waarom ik altijd controleer in de winkelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... kan ik weer terug omdat er iets ontbreekt in de doos... de adapter.
Zal je altijd zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... kan ik weer terug omdat er iets ontbreekt in de doos... de adapter.
Ik normaal ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat si de reden waarom ik altijd controleer in de winkel
dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef DR34M3R het volgende:
ow.. en de kans zit er in dat mijn baas nu opgesloten zit met het alarm aan![]()
Ik kon hem niet meer bereiken, zijn collega ook niet, en hij had niet in- of uitgetekend op de lijst bij de ingang. Dus heb ik gewoon het alarm erop gezet bij vertrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |