quote:
Ik breid mijn observatie uit naar *zucht* Mannen.:{quote:
quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik breid mijn observatie uit naar *zucht* Mannen.:{
*zucht* en jij bent je mooie zwarte zelfje weerquote:
Da's wel een veul betere topictitelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:01 schreef golfer het volgende:
Oh, Isa..je mag even modje spelen:
CUL SC waar het dag-en nachtritme ver te zoeken is
Dat vond ik eigenlijk ook. Goedenacht trouwens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's wel een veul betere topictitel
Bluezz, je ziet er niet uit! Heb je iets verkeerds gegeten?quote:
Ik vond de titel die jij had aangemaakt erg leuk. Maar deze is een goed compris van beide titels.quote:
Ben je nu nog wakker?quote:
Daarom ben ik (ook) vroeg wakker! Geen zin om alleen in bed te liggen, dus ga ik er maar ook uitquote:
tenks 't regende hier nog vanmorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Ook goedemorgen! Pas je op op je werk, kaas, was nogal glad in Hoogeveen.
Babe *knuffelkus*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Opa is vanochtend overleden.. verdrietig uiteraard, maar het is beter zo
Niet leuk, maar wel beter zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Tezz, hoe is het met je (schoon)moeder? Die was toch ook ziek? Hoe verloopt de behandeling?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:00 schreef Tezz het volgende:
goedemorgen allemaal!
Sterkte voor MM! Weet je, of iemand nou sterft door ziekte, ongeluk of ouderdom: het is altijd even erg wanneer je een dierbare verliest. Ook al is het 'beter zo', zoals men zegt. Dus veel sterkte met je verdriet meis en onthoud: er is altijd weer licht aan het einde van een donkere tunnel.
maak me ook meeste zorgen om oma. Hoewel oma jarenlang kop-in-het-zand gedrag heeft vertoond zei mn vader wel dat ze in zekere zin nu ook opgelucht was dat opa rustig is ingeslapen, kon niet alle details vragen want papa was met de begrafenisondernemer in gesprek, kreeg n vaag mmsje en toen belde ik en toen vertelde mn vader het meteen hij wilde wachten tot een uur of 10 met mij bellenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:07 schreef Isabeau het volgende:
MeMo, een dikke knuffel en gecondoleerd. Sterkte de komende tijd voor jou en je familie, in het bijzonder voor je oma. Het lijkt me vreselijk je man te moeten verliezen waar je al zoveel jaar lief en leed mee hebt gedeeld, en dan zit je ineens alleen bij misschien wel de ingrijpendste begrafenis in je leven.
Lein, lief dat je er naar vraagt! Het gaat niet zo goed; de afgelopen feestdagen waren ook erg dubbel voor ons. Haar longkanker is door chemo en bestraling redelijk goed onder controle, maar ze heeft uitzaaiingen in haar hersenen (hersenvlies). Het gaat bergafwaarts. Erg moeilijk allemaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tezz, hoe is het met je (schoon)moeder? Die was toch ook ziek? Hoe verloopt de behandeling?
Heh Tezz wat kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:20 schreef Tezz het volgende:
Lein, lief dat je er naar vraagt! Het gaat niet zo goed; de afgelopen feestdagen waren ook erg dubbel voor ons. Haar longkanker is door chemo en bestraling redelijk goed onder controle, maar ze heeft uitzaaiingen in haar hersenen (hersenvlies). Het gaat bergafwaarts. Erg moeilijk allemaal.
Ik begrijp de opluchting van je oma wel. Er was een reden dat zij niet meer voor je opa kon zorgen, dat zal een combinatie zijn geweest van dat hij is achteruit gegaan en dat zij het geestelijk ook niet meer aan kon. Je wilt iemand waar je zolang en zoveel van hebt gehouden ook niet zien wegkwijnen in een hospice. Dus opluchting is heel begrijpelijk. Maar daarnaast de pijn van het dichtdoen van een mooi boek wat ze samen beleefden. De dood is het einde en alles wat er dan nog rest zijn herinneringen. Ik hoop dat ze heel fijne herinneringen heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Memento-Mori het volgende:
maak me ook meeste zorgen om oma. Hoewel oma jarenlang kop-in-het-zand gedrag heeft vertoond zei mn vader wel dat ze in zekere zin nu ook opgelucht was dat opa rustig is ingeslapen, kon niet alle details vragen want papa was met de begrafenisondernemer in gesprek, kreeg n vaag mmsje en toen belde ik en toen vertelde mn vader het meteen hij wilde wachten tot een uur of 10 met mij bellen
Thx! Het is wel zwaar. Vooral ook omdat ik stug vol blijf houden dat ik een 'sterke meid' ben en iedereen altijd bij mij aan kan kloppen met problemen. Nu heb ik zelf even een arm om me heen nodig en dan blijkt het een stuk moeilijker te zijn om dit te accepteren. En daarbij wil ik geen 'zeur' zijn.quote:
Dat is dan weer erg rap.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Wel doen hoor, echt. Je moet daar toch doorheen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx! Het is wel zwaar. Vooral ook omdat ik stug vol blijf houden dat ik een 'sterke meid' ben en iedereen altijd bij mij aan kan kloppen met problemen. Nu heb ik zelf even een arm om me heen nodig en dan blijkt het een stuk moeilijker te zijn om dit te accepteren. En daarbij wil ik geen 'zeur' zijn.
Vandaag gaat schoonma naar de kapper want haar haren vallen uit. Dus, alles er af en pruik er op. Pff. Heftig hoor. Maar goed, 2009 wordt gewoon een jaar met hoop en liefde voor ons.
sterkte lieverdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:35 schreef Memento-Mori het volgende:
zucht. Ik weet het.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel doen hoor, echt. Je moet daar toch doorheen.
Ik begrijp best dat je hier vol van zit annie, maar kun je niet eerst even teruglezen? Soms is het een beetje 'hard' om zo binnen te stuiterenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Chassis van een Kever gekocht vanmorgen
. Over een maand ofzo wordt hij afgeleverd en kunnen we Anna's auto opknappen.
[ afbeelding ]
Teruglezen wordt blijkbaar ook al niet meer gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp best dat je hier vol van zit annie, maar kun je niet eerst even teruglezen? Soms is het een beetje 'hard' om zo binnen te stuiteren
quote:
Ik ga heeeeeeeeeeeel gauw in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Teruglezen wordt blijkbaar ook al niet meer gedaan.
Heuj. Als ik een kutdag heb, mag iedereen het weten. Dus waarom zou jij dat niet mogen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef Tezz het volgende:
@Bluezz: thx voor de lieve woordjes babe!
En verder snap ik heel goed dat niet iedereen op mijn 'huil-verhaal' zit te wachten hoor. Iedereen moet gewoon lekker posten wat ie wil ! Ook leuke dingen!
Ik heb vandaag gewoon een depri-dag, dus dan floepen de woorden iets makkelijker uit mijn typmachine zeg maar. Ik heb namelijk helemaal niet de intentie om alsmaar zielige verhalen te posten hoor. Gewoon leuke dingen posten dus!!!!!!!
Ik vergeef het je maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik ga heeeeeeeeeeeel gauw in een hoekje zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
*hele grote knipoog plaatst*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj. Als ik een kutdag heb, mag moet iedereen het weten. Dus waarom zou jij dat niet mogen?
Ach weet je, ik kom hier niet zo vaak (meer) en wil gewoon niet 'alleen maar hier komen om te zeuren'. Af en toe heb ik het gevoel dat ik dat dus wel doe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj. Als ik een kutdag heb, mag iedereen het weten. Dus waarom zou jij dat niet mogen?
Ik weet eigenlijk ook niet eens waar ik me mee bemoeiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vergeef het je maar. Op zich heb je wel gelijk maar aan de andere kant dan zou niemand hier meer iets kunnen posten
.
Bijna identiek aan mijn lijstjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn voornemens voor 2009
- Afstuderen (met stip op 1)
- Doorgaan met IPL (permanente ontharing)
- Afvallen
- Meer sporten
- Stoppen met roken
- Afbouwen/stoppen met anti-depressiva
- Kamer netjes houden
- Leuke dingen doen met leuke mensen
- Geen onomstotelijk domme dingen doen met niet zo heel leuke mensen
- Baan vinden
- Huisje vinden
- Auto'tje kopen
Rook jij ook dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna identiek aan mijn lijstjeMaar ik ben van plan me gewoon te blijven scheren in 2009.
Er zijn geruchten dat er wat rook onder de lakens vandaan komt als ik wilde sex heb gehad ja.quote:
En daar wil je mee STOPPEN????????quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat er wat rook onder de lakens vandaan komt als ik wilde sex heb gehad ja.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn geruchten dat er wat rook onder de lakens vandaan komt als ik wilde sex heb gehad ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |