Maar is inderdaad erg van de auto afhankelijk. Twingotje trekt 50 in de 5 niet lekker, vanaf 65 gaat dat goed als het een horizontale weg is, alleen is de power (die al amper aanwezig is) helemaal weg. Zuinig rijden scheelt weer wat geldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik rij op lange stukken waar je 50 mag ook gewoon in de 5 hoor
Dat trekt mijn auto niet dus 50 doe ik in de vier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik rij op lange stukken waar je 50 mag ook gewoon in de 5 hoor
Ik heb met twee weken mijn rijbewijs een auto tegen een boom geparkeerd met gladheidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:17 schreef Meddo het volgende:
Ben "ooit eens" met gladheid de sloot in gegleden
Nee ik had gelukkig geen schade (morgen eens goed kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb met twee weken mijn rijbewijs een auto tegen een boom geparkeerd met gladheid. Dat zijn de beste lessen, zoiets gebeurt je daarna nooit meer.
Pardon?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef Turquaz52 het volgende:
En ja, ich weis.. ik mag geen auto rijden... maar was de hele dag lang al zo droevig dat ik sneuw zonder auto moest doorbrengen, dus heb me uitgeleefd.. en is dit de eerste.. maar dan ook de laatste keer dat dit gebeurd
Lees mijn sig eens..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?
Jij mag geen auto rijden en jij wil mij vertellen hoe ik moet auto rijden?
Als ik moet accelereren schakel ik natuurlijk wel terugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat trekt mijn auto niet dus 50 doe ik in de vier.
Nee, ik bedoel als ik constant 50 rijd vindt mijn auto het ook niet leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik moet accelereren schakel ik natuurlijk wel terug
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lees mijn sig eens..
O.a. heel PTA kent mij door mijn rare dingen waaronder auto rijden vanaf mn 13e....
Check eens een topic uit 2005 maar![]()
15 jaar endan achter het stuur![]()
Maare ik ga hier niet weer op in.. want ik heb er geen zin in
Ik wil zeggen welkom @ Fok!, maar zie dat je meer posts heb dan mij, dus hierbij Welkom @ PTA!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan pas jij dus zeker in dit topic.
sinds wanneer zijn vuilblikken langs alle kanten erop, chromen bandjes, kippegaas in het vooronder, van die booskijkertjes... "het beste" voor een auto dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb voldoende verstand van auto's, en weet wat het beste er voor is en pas me daar ook in het verkeer op aan![]()
Wil je mij uitdagen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vuilblikken langs alle kanten erop, chromen bandjes, kippegaas in het vooronder, van die booskijkertjes... "het beste" voor een auto dan?
Oja doet me nog denken aan een ervaring die ik nog niet eerder had gepost. In de auto zitten bij iemand die bergaf achterlijk hard gaat en niet op de motor remt maar met de gewone remmen. Gevolg, na een paar km 15-20% hellingen en haarspeldbochten kromme schijven.quote:
De handrem gebruiken om te remmen op landweggetjes? Waarom zou je dat in godsnaam doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef Turquaz52 het volgende:
En daar 5 minuten er na, dacht mn vriendin grappig te zijn om de handrem op te trekken in de bocht, aangezien ze dat de hele weg lang gewend was.. Niet dus. 10cm en ik had een lantaarnpaal geraaktBitch
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Noshiba het volgende:
Ik heb vandaag iemand geen voorrang gegeven
Het KAN wel, maar even snel ergens omheen is er dan niet meer bij. Dan moet je eerst weer terugschakelen = extra handelingen = extra tijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
50 is toch vrij ideaal om in 5de te gooien, dan verbruik je gewoon niets & hoor je je motor geen lawaai maken. 30 kan nog makkelijk in 4de...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |