Want als je uit Wezep komt, ben je voor de Wezepse Boys? Kankerlul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
Boeren uit Wezep die wedstrijden van Ajax bezoeken.
Helemaal niets mis mee inderdaad. Die zijn heel erg belangrijk geweest voor Ajax in het verleden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Jeroen427 het volgende:
Fijne jongens, de supporters uit Wezep.
Dat tweede vind ik onterecht als de spelers als dode vogeltjes hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef J-heronimus het volgende:
- Gloryhunters
- Supporters die eigen spelers uitfluiten
- Supporters die hun haat tegen de aartsrivaal belangrijker vinden dan de liefde voor hun eigen club.
Ja laten we ze uitfluiten dan krijgen ze nog meer zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat tweede vind ik onterecht als de spelers als dode vogeltjes hebben gespeeld.
Ja. Stumpert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Want als je uit Wezep komt, ben je voor de Wezepse Boys? Kankerlul.
Als je een paar miljoen Euro per jaar verdient en je toont geen inzet, mag je iemand best uitfluiten lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja laten we ze uitfluiten dan krijgen ze nog meer zelfvertrouwen
In België gebeurt dat verdacht vaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja laten we ze uitfluiten dan krijgen ze nog meer zelfvertrouwen
We wonen hier nog altijd in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
In België gebeurt dat verdacht vaak.
Bij oranje is het tenminste nog 'feest'...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Jeroen427 het volgende:
PSV publiek noemen we dat in de randstad.
Wat een gelul. Mijn hekel tegen R'dam en F'noord is geheel ontwikkeld in de tijd dat er amper provincialen naar Ajax kwamen (laatste jaren, is die mede dankzij Fok eigenlijk en misschien omdat ik ook wat ouder en milder geworden ben) behoorlijk verminderd. Het is nog wel zo dat mijn dochters alles wat met R'dam en F'noord te maken hebben verafschuwenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Jeroen427 het volgende:
Het zijn meestal de zachte g's. Feit.
Bij Feyenoord is dat misschien anders ja, omdat de Rotterdam-Amsterdam rivaliteit daar (als logisch gevolg van het kleiner zijn) meer leeft. Die twee keer per jaar mag vrijwel alles ja![]()
Die uiting is voor twee wedstrijden per competitie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Jeroen427 het volgende:
Ik doelde niet op de haat jegens feyenoord, maar de uiting ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |