Ik wacht nog steeds.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef Kerol het volgende:
-ADO
-AZ
-Ajax
-Twente
Ik onderbouw het later in dit topic wel eens.
Wat nou " arrogantie" ? We zijn toch ook de beste? Als Ajax niet op de kop van de ranglijst staat komt dat door de ranglijst, en niet doordat dat Ajax niet de beste is of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef FrankyMcG het volgende:
ajax: arrogantie waarin ze menen altijd de beste te zijn, grote bek maar niets daar. Daarbij opgeteld de namaaksupporters hier in de regio, die alleen hun muil opentrekken (en sjaal dragen) als het weer eens een keertje wat beter loopt. Overigens is het wel een van de weinige clubs die (net als Feyenoord) normaliter de uitvakken wel volkrijgt in den lande!
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef Jeroen427 het volgende:
En iedereen is tegen feyenoord. Agossie toch.
Dat was ook precies mijn punt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:
Gaat meer over de anti-ajax liederen als Feyenoord tegen bijvoorbeeld Wiillem II ofzo speelt.
Dat is er gewoon ingebakken. Als iemand tegen Feyenoord is, is het een jood.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef Jeroen427 het volgende:
[..]
Waarom dan vrijwel altijd dat vriend van de joden geneuzel?
Ik heb altijd het gevoel dat het juist de Rotterdammers zijn die zo anti-Ajax zijn wanneer het er eigenlijk niet toe doet, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Jeroen427 het volgende:
Bij ons heb je ook wel verdwaalde provincialen die zich niet kunnen gedragen, maar het zijn er minder dan bij jullie. Bovendien zijn ze minder anti dan die bij jullie.
Provincialen? Zoveel Amsterdammers hebben dat ook. Kom op zeg, die zijn ook echt niet heilig hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Jeroen427 het volgende:
Bij ons heb je ook wel verdwaalde provincialen die zich niet kunnen gedragen, maar het zijn er minder dan bij jullie. Bovendien zijn ze minder anti dan die bij jullie.
Geen idee wie jij bent, maar als jij denkt dat er op Zuid1 bijvoorbeeld allemaal provincialen staan, heb je het mis. Misschien moet je daar eens een keertje gaan kijken, voor je met deze onzin aan komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef Jeroen427 het volgende:
Feit ja. Ik zie elke keer weer dat het zo is.
Niets mis met provincialen hoor, verder. Voel je niet gekwetst aub.
quote:
Want als je uit Wezep komt, ben je voor de Wezepse Boys? Kankerlul.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
Boeren uit Wezep die wedstrijden van Ajax bezoeken.
Helemaal niets mis mee inderdaad. Die zijn heel erg belangrijk geweest voor Ajax in het verleden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Jeroen427 het volgende:
Fijne jongens, de supporters uit Wezep.
Dat tweede vind ik onterecht als de spelers als dode vogeltjes hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef J-heronimus het volgende:
- Gloryhunters
- Supporters die eigen spelers uitfluiten
- Supporters die hun haat tegen de aartsrivaal belangrijker vinden dan de liefde voor hun eigen club.
Ja laten we ze uitfluiten dan krijgen ze nog meer zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat tweede vind ik onterecht als de spelers als dode vogeltjes hebben gespeeld.
Ja. Stumpert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Want als je uit Wezep komt, ben je voor de Wezepse Boys? Kankerlul.
Als je een paar miljoen Euro per jaar verdient en je toont geen inzet, mag je iemand best uitfluiten lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja laten we ze uitfluiten dan krijgen ze nog meer zelfvertrouwen
In België gebeurt dat verdacht vaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja laten we ze uitfluiten dan krijgen ze nog meer zelfvertrouwen
We wonen hier nog altijd in Nederland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
In België gebeurt dat verdacht vaak.
Bij oranje is het tenminste nog 'feest'...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Jeroen427 het volgende:
PSV publiek noemen we dat in de randstad.
Wat een gelul. Mijn hekel tegen R'dam en F'noord is geheel ontwikkeld in de tijd dat er amper provincialen naar Ajax kwamen (laatste jaren, is die mede dankzij Fok eigenlijk en misschien omdat ik ook wat ouder en milder geworden ben) behoorlijk verminderd. Het is nog wel zo dat mijn dochters alles wat met R'dam en F'noord te maken hebben verafschuwenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Jeroen427 het volgende:
Het zijn meestal de zachte g's. Feit.
Bij Feyenoord is dat misschien anders ja, omdat de Rotterdam-Amsterdam rivaliteit daar (als logisch gevolg van het kleiner zijn) meer leeft. Die twee keer per jaar mag vrijwel alles ja![]()
Die uiting is voor twee wedstrijden per competitie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Jeroen427 het volgende:
Ik doelde niet op de haat jegens feyenoord, maar de uiting ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |