1* Nederland Harvey Esajas (1999-2000; RM Castilla)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zesde nederlander in de geschiedenis van Real? Nistelrooy, Drenthe, Sneijder, Robben, vdVaart, Huntelaar en Seedorf lijkt me toch 7.
RM Castilla is een soort tweede team, dacht ik. In feite wel voor Real Madrid (de club) gespeeld, maar nooit in het eerste elftal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
Esajas en Hoogervorst hebben alleen nooit voor Real Madrid gespeeld.
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Philip10 het volgende:
[..]
RM Castilla is een soort tweede team, dacht ik. In feite wel voor Real Madrid (de club) gespeeld, maar nooit in het eerste elftal.
De aanname van Suarez met links was ook kinderspel. Deze beelden zijn nauwelijks te vergelijken, zeker omdat Klaas-Jan de verre hoek wilt zoeken. Dan lijkt het mij het best om die bal met rechts te schieten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Rumille het volgende:
Als je trouwens kijkt naar die enorme kans van Klaas, dan zie je dat een links benig of 2 benig persoon die bal er in had kunnen schieten.
Hij neemt aan, kan met links schieten, doet het niet, maar laat hem stuiteren en haalt dan met rechts uit maar dan is de keeper er al.
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=222&details=goalsoverzicht&pagina=1
Als je vervolgens kijkt naar deze goal van Suarez dan zie je dat zijn 2-benigheid echt geweldig is. Hij neemt links aan en schiet meteen met rechts.
Moet Klaas toch misschien wat op oefenen
Hij heeft echt al zat moeilijke goals gemaakt met links hoor. In het filmpje hieronder komen er al een aantal voorbij. Zoals Philip10 al zei denk ik dat hij in deze situatie bewust had gekozen om met rechts te schieten om hem in de verre hoek te krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Rumille het volgende:
Als je trouwens kijkt naar die enorme kans van Klaas, dan zie je dat een links benig of 2 benig persoon die bal er in had kunnen schieten.
Hij neemt aan, kan met links schieten, doet het niet, maar laat hem stuiteren en haalt dan met rechts uit maar dan is de keeper er al.
Misschien. Maar ik had hem met links geschotenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Edgar_Poe het volgende:
[..]
Hij heeft echt al zat moeilijke goals gemaakt met links hoor. In het filmpje hieronder komen er al een aantal voorbij. Zoals Philip10 al zei denk ik dat hij in deze situatie bewust had gekozen om met rechts te schieten om hem in de verre hoek te krijgen.
Jij voetbalt ook niet bij Real Madridquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik had hem met links geschoten.
En dat is dan ook zwaar onterechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:19 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Jij voetbalt ook niet bij Real Madrid
Pas 300xquote:
Ik doe wat de derde keeper van Real doet voor een kwart van zijn jaarsalaris.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
En dat is dan ook zwaar onterecht.
quote:UEFA beslist later over Huntelaar
BERN - De Europese voetbalbond UEFA spreekt zich begin volgende week uit over Klaas-Jan Huntelaar en Lassana Diarra. Real Madrid wil beide nieuwe aankopen inzetten in de Champions League, maar volgens de UEFA mag de Spaanse voetbalclub er maar één inschrijven.
Huntelaar en Diarra speelden dit seizoen namelijk voor hun oude clubs al in de UEFA Cup en dat mag niet volgens het reglement.
Real is het daar niet mee eens en heeft zijn interpretatie van de regels voorgelegd aan de UEFA. De Spaanse landskampioen, die eind februari in de achtste finales Liverpool treft, heeft al aangegeven desnoods naar het internationale sporttribunaal CAS te stappen.
(c)ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |