Volgensmij zenden ze nog steeds de herhalingen uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
JoeyIk was helemaal vergeten dat dat überhaupt bestaan heeft
Dat zijn er 16 miljoen te weinigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
Gisteren 108.000 kijkers. Het programma ervoor (My Name Is Earl) scoorde 125.000 kijkers, het programma erna (Wie is de chef?) 174.000
Ah, en dus ook niet aan mijn gehoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
Hmm, het ligt dus niet aan mijn tv-kaart.
Wat heeft dat topic daarmee te maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent sowieso vergeetachtig de laatste tijd
Ik stop met WoS
Me too.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:02 schreef 2Mini het volgende:
Ik kijk het toch liever zonder ondertiteling
Oh jij zou NotoireGek unbannen en dat was je vergeten volgens Pierre. De post waarin hij zei dat jij degene was die het zou doen is alleen gedelete volgens mij of ik begin gek te wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat heeft dat topic daarmee te maken?
Free NG!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Breuls het volgende:
Ik unban helemaal nooit iemand. Ik doe namelijk niks met bans.
Daarom zal de post wel verwijderd zijn. Excuses voor mijn offtopic geloelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Breuls het volgende:
Ik unban helemaal nooit iemand. Ik doe namelijk niks met bans.
Zouden ze alles ietsje sneller afspelen om tijd te besparen?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
Beter mailen we RTL 5 met een klacht en de vraag waarom ze de serie niet meer promoten. Ze weten niet dat ze goud in handen hebben.
Meer reclame.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zouden ze alles ietsje sneller afspelen om tijd te besparen?!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |