Pciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn leuke poppetjes om naar te kijken voor het westen.
Gewoon de beendung van de lebensraumfrage van het neue Herrenvolk. Maar Israel mag goede hoop hebben dat het wat beter behandeld wordt dan zij anderen behandelen, zo moeilijk is dat namelijk niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:37 schreef waht het volgende:
Tijd voor een nieuwe Endlösung der Judenfrage?
Het uitverkoren volk ben je of ben je niet. Nu ze de sterkste zijn gedragen ze zich daarnaar, de vraag is of god zich er ook naar gedraagt wanneer ze niet meer de sterkste zijn.quote:
Natuurlijk worden deze nestbevuilers genoemd (Saoedië-Arabië evengoed), maar het blijft een gegeven dat de Arabische wereld onderling verdeeld is. Anders zou er bijvoorbeeld allang een top zijn geweest, of in elk geval daarvoor een datum gepland.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwar de Arabische wereld niet met Mubarak en de Koning van Jordanië.
die top was geplanned, maar vanwege hevige sneeuwval uitgesteld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Natuurlijk worden deze nestbevuilers genoemd (Saoedië-Arabië evengoed), maar het blijft een gegeven dat de Arabische wereld onderling verdeeld is. Anders zou er allang een top zijn geweest, of in elk geval daarvoor een datum gepland.
Voor wanneer dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die top was geplanned, maar vanwege hevige sneeuwval uitgesteld.
Ik begrijp dan alleen niet waarom Israël de Sinaï woestijn heeft teruggegeven aan Egypte. Dat is toch een aardig stuk landquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Of omgekeerd. Het gaat Israel toch om land vanaf dag 1?
meteen na de eerste tegenaanval van israel. maar het is uitgesteld, de datum weet ik niet.quote:
Jij denkt dat dit niet hand in hand kan gaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
triggershot. zouden ze het westen pleasen of gewoon hun gezond verstand gebruiken?
twee vliegen in een klap? prima mogelijk, maar ik las maar een vlieg net.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet hand in hand kan gaan?
Het punt is niet dat 'de Arabische wereld' niet alleen beperkt is tot Egypte en Jordanië, maar dat het volk van deze landen het niet eens zijn met het bestuur. Dat de Arabieren verdeeld zijn is niets nieuws. Zelfs al zijn ze het eens doen ze niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Natuurlijk worden deze nestbevuilers genoemd (Saoedië-Arabië evengoed), maar het blijft een gegeven dat de Arabische wereld onderling verdeeld is. Anders zou er bijvoorbeeld allang een top zijn geweest, of in elk geval daarvoor een datum gepland.
Dat zeg ik dus. Er is geen datum vanwege de verdeeldheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meteen na de eerste tegenaanval van israel. maar het is uitgesteld, de datum weet ik niet.
oh, maar ik ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Er is geen datum vanwege de verdeeldheid.
Hangt maar net vanaf vanuit welk perspectief je het bekijkt, een sterker Israël is niet in het voordeel van Jordanië.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
twee vliegen in een klap? prima mogelijk, maar ik las maar een vlieg net.
Je couldnt be more wrong, ze worden als uitschot behandeld door de overheden van Jordanië, Egypte en SA.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef schatje het volgende:
De Palestijnen worden in de omringende landen toch opgenomen als volwaardige burgers? Of heb ik het mis?
lol. ze worden al eeuwen vernederd, vermoord en verkracht door omringende landen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef schatje het volgende:
De Palestijnen worden in de omringende landen toch opgenomen als volwaardige burgers? Of heb ik het mis?
Egypte heeft de grens met Gaza dicht gedaan omdat Hamas ook in Egypte ongewenst is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet dat Egypte de grenzen heeft gesloten naar Palestina om geen strijders toe te laten de Palestijnen te steunen? Wanneer Egypte haar grenzen sluit zijn strijders van Marokko, Algerije, Tunesië & Libië ook meteen uitgesloten. Jordanië heeft hetzelfde gedaan om het Westen te pleasen. De dictatoriale regimes die alleen aan de macht zijn door direct steun van de VS zijn nou niet bepaald representatief voor de random Arab.
yep.quote:
goh, een woestijn. Dat is pas waardevol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begrijp dan alleen niet waarom Israël de Sinaï woestijn heeft teruggegeven aan Egypte. Dat is toch een aardig stuk land.
[ afbeelding ]
Egypte is dan ook één van de weinige bondgenoten van Israël. Al verwacht ik toch wel ergens een verborgen agenda. In Egypte zelf is de anti-Israël propaganda ook niet voor de poes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef HarryP het volgende:
[..]
Egypte heeft de grens met Gaza dicht gedaan omdat Hamas ook in Egypte ongewenst is.
Het is ook in het belang van Egypte als Hamas zou verdwijnen.
Als je Egypte gelijk ziet aan Mubarak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef HarryP het volgende:
[..]
Egypte heeft de grens met Gaza dicht gedaan omdat Hamas ook in Egypte ongewenst is.
Het is ook in het belang van Egypte als Hamas zou verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |