Inderdaad, het enige wat hen mogelijk beweegt tot vrede is gewoon keiharde bommen en granaten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Nou nou wat zal Israel onder de indruk zijn.
Van wie? Ze vegen de vloer aan met alles en iedereen in die regio, zeker met ome Sam.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige wat hen mogelijk beweegt tot vrede is gewoon keiharde bommen en granaten.
Geniet er maar van zo lang het duurt. Over 20 jaar is Israel strategisch niet meer belangrijk en is de holocaust weer wat langer geleden. Dan komen de wapens en de steun niet meer, moeten ze meedoen aan het Aziatisch songfestival en voetbaltoernooien, en hebben ze niks aan een kernwapen want Pakistan kan dan ook Israel bereiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef Wheelgunner het volgende:
Van wie? Ze vegen de vloer aan met alles en iedereen in die regio, zeker met ome Sam.
Tijd voor een nieuwe Endlösung der Judenfrage?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang het duurt. Over 20 jaar is Israel strategisch niet meer belangrijk en is de holocaust weer wat langer geleden. Dan komen de wapens en de steun niet meer, moeten ze meedoen aan het Aziatisch songfestival en voetbaltoernooien, en hebben ze niks aan een kernwapen want Pakistan kan dan ook Israel bereiken.
En dan komen ze hier miepen dat het zo erg is dat een volk wordt verdreven en gediscrimineerd. Vrede moet je sluiten als je de sterkste bent, niet wachten tot de rollen zijn omgedraaid want dan wil de vijand niet meer.
Ik heb het gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Van wie? Ze vegen de vloer aan met alles en iedereen in die regio, zeker met ome Sam.
ik hoop dat jij je erg vergist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang het duurt. Over 20 jaar is Israel strategisch niet meer belangrijk en is de holocaust weer wat langer geleden. Dan komen de wapens en de steun niet meer, moeten ze meedoen aan het Aziatisch songfestival en voetbaltoernooien, en hebben ze niks aan een kernwapen want Pakistan kan dan ook Israel bereiken.
En dan komen ze hier miepen dat het zo erg is dat een volk wordt verdreven en gediscrimineerd. Vrede moet je sluiten als je de sterkste bent, niet wachten tot de rollen zijn omgedraaid want dan wil de vijand niet meer.
Of omgekeerd. Het gaat Israel toch om land vanaf dag 1?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef opinionr het volgende:
Alsof Israel in het verleden niet al tientalle pogingen heeft gedaan om vrede te sluiten...
Hamas wil pas vrede als Israël niet meer bestaat.
Goed gesproken. Arrogantie heeft menig land de kop gekost.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik stel voor om vrienden te worden als jij inderdaad mijn huis aan mij terug geeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef opinionr het volgende:
Alsof Israel in het verleden niet al tientalle pogingen heeft gedaan om vrede te sluiten...
Hamas wil pas vrede als Israël niet meer bestaat.
Pas nadat jij mij hebt erkend kunnen we gezamenlijk definiëren hoe wij elkaars buren kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stel voor om vrienden te worden als jij inderdaad mijn huis aan mij terug geeft.
Het gaat ze om land ja.. een thuishaven voor een volk. Als ze echt expansiedrang hadden, zouden ze al lang veel mee gebied hebben gepakt. Ik weet niet of je wel eens in de zogenaamde bezette gebieden bent geweest, maar op een enkele kolonie kolonisten op een heuveltop na, vind je er geen hond. De Golan is een lege vlakte met hier en daar een kapot geschoten tank of een grote farm. Land is niet zo'n probleem. Als het hele grondgebied efficient zou worden gebruikt kon je in het gebied dat Israël en Palestina betrekt wel 4 Palestijnse staten kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Of omgekeerd. Het gaat Israel toch om land vanaf dag 1?
Doe in de tussentijd alsof je thuis bent joh!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Pas nadat jij mij hebt erkend kunnen we gezamenlijk definiëren hoe wij elkaars buren kunnen worden.
Dit is wederzijds.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe in de tussentijd alsof je thuis bent joh!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe in de tussentijd alsof je thuis bent joh!
Als die claim wordt toegewezen gaan tientallen oud bewoners ook dat huis terug claimen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stel voor om vrienden te worden als jij inderdaad mijn huis aan mij terug geeft.
Je bent machteloos met het claimen tenzij je gebruik maakt van externe factoren, een lobby zo een 7000 km naar het westen is machtiger dan 20 miljoen Palestijnen in eigen land.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als die claim wordt toegewezen gaan tientallen oud bewoners ook dat huis terug claimen.
En dan wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.Zelfs het almachtige Amerika kan 1 land in die regio niet onder de knie krijgen. De tijd van tradionele oorlogsvoering is allang voorbij.
De Palestijnen zouden een lobby van miljoenen mensen kunnen hebben als ze hun neus richting het oosten mikken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent machteloos met het claimen tenzij je gebruik maakt van externe factoren, een lobby zo een 7000 km naar het westen is machtiger dan 20 miljoen Palestijnen in eigen land.
Verwar de Arabische wereld niet met Mubarak en de Koning van Jordanië.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
De Palestijnen zouden een lobby van miljoenen mensen kunnen hebben als ze hun neus richting het oosten mikken.
Maar behalve het hebben van een mooi excuus voor agressie richting Israël, boeit het de hele arabische wereld geen flikker of Pallestina staat of valt.
Het zijn leuke poppetjes om naar te kijken voor het westen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwar de Arabische wereld niet met Mubarak en de Koning van Jordanië.
Ik kan ook wel de Moslim wereld roepen, maar dan scheer ik weer te veel mensen over één kam.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwar de Arabische wereld niet met Mubarak en de Koning van Jordanië.
Je weet dat Egypte de grenzen heeft gesloten naar Palestina om geen strijders toe te laten de Palestijnen te steunen? Wanneer Egypte haar grenzen sluit zijn strijders van Marokko, Algerije, Tunesië & Libië ook meteen uitgesloten. Jordanië heeft hetzelfde gedaan om het Westen te pleasen. De dictatoriale regimes die alleen aan de macht zijn door direct steun van de VS zijn nou niet bepaald representatief voor de random Arab.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:10 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik kan ook wel de Moslim wereld roepen, maar dan scheer ik weer te veel mensen over één kam.
Laten we het houden op het Midden-Oosten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |