quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
ook al niet :Sik ga de fokstok ophalen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Hostequote:
Ik dan ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling van een geroosterde pinda, Mikkie?
Ik heb werkelijk nog nooit van die gast gehoordquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Hoste
Algemene ontwikkeling van een geroosterde pinda, Mikkie?
Is ie kaal en heeft ie op 't podium een net pak aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geert Hoste is zeer scherp qua politiek en nieuws, maar dan moet je wel enigszins kennis hebben van de Belgische actualiteit!
We leven in Nederland hèquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs!![]()
Jullie stellen me diep teleur!
Geert Hoste is zeer scherp qua politiek en nieuws, maar dan moet je wel enigszins kennis hebben van de Belgische actualiteit!
House moet je alleen kijken met al je aandacht erbij, anders mis je hetgene wat House zo onwijs gaaf maaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:48 schreef LastRequest het volgende:
Wij hebben al de hele avond House aan staan.. alleen niemand kijkt nog haha, iedereen is alweer met iets anders bezig.
Dat bedoel ikquote:
Begint langzaam terug te komen, net nieuwjaar chinees gehadquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Hoe is het met de kater, Hosti?.
Ja dat is hemquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is ie kaal en heeft ie op 't podium een net pak aan? Laatst een stukje over hem gezien (over Fortis en de crisis in Belgie).
Ja, daar was ik al bang voor! Stelletje barbaren!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We leven in Nederland hè.
Ik wil best een beetje het nieuws bijhouden, maar ik kan niet van elk land alle actualiteiten bijhouden..
Maar gezien de reacties hier heb jij dan kennelijk een meest geweldig algemene ontwikkeling, want IB, LR en ik kennen 'm allemaal niet. Swarmi kent 'm geheid ook niet en Yashi weet ik niet.
Flink zitten bunkeren dus?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begint langzaam terug te komen, net nieuwjaar chinees gehad
Zie opmerking over barbaren!quote:
Voor 70 euro chinees gehaald, en er is nog belachelijk veel overquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Flink zitten bunkeren dus?
Ik heb chicken tonight gegeten, maar heb nu alweer honger.
70 euro aan Chinees eten voor jezelf, of aten er nog mensen mee?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor 70 euro chinees gehaald, en er is nog belachelijk veel over
Chicken is ook wel nais
Hahaha, ja alleenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
70 euro aan Chinees eten voor jezelf, of aten er nog mensen mee?
ik had trouwens ook Chinees... maar dan uit de magnetron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |