Oh, jij wilt 3 maanden wachten? Het is niet zo dat ik haar pas 1 avond ken hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met iemand echt eerst leren kennen voor je zomaar je fielewapsie er in hangt is er tegenwoordig ook niet meer bij![]()
Scheer iedereen even over één kam zeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met iemand echt eerst leren kennen voor je zomaar je fielewapsie er in hangt is er tegenwoordig ook niet meer bij![]()
Je bent pas 2 "dagen" int echie verder..quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh, jij wilt 3 maanden wachten? Het is niet zo dat ik haar pas 1 avond ken hoorinmiddels zijn we weer bijna een maand verder
![]()
Ik hang mijn fielewapsie niet zomaar overal in, als ik dat wel deed was ik tenminste geen maagd meer
Nouja zeg, wat ben jij een boerin hee. En dan ook nog proberen het af te wentelen op anderenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is toch wat jullie allemaal willen wetenDat jullie nu zo'n mietjes zijn
Dan ben ik wel weer zo hypocriet dat ik een verschil maak tussen de "eerste keer" van iemand en als dat er allang op zitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Scheer iedereen even over één kam zeg!
Oh ik hoor het al, jij bent goed op de hoogtequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bent pas 2 "dagen" int echie verder..
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan ben ik wel weer zo hypocriet dat ik een verschil maak tussen de "eerste keer" van iemand en als dat er allang op zit!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat ben jij een boerin hee. En dan ook nog proberen het af te wentelen op anderen.
Mayo lus ik niequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop 't voor je LR, met extra mayo.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat ben jij een boerin hee. En dan ook nog proberen het af te wentelen op anderen.
Spreken is anders dan zienquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al, jij bent goed op de hoogteEn in de tussentijd heb ik haar verder ook niet gesproken enz... Anyway ik kan me er niet zo druk om maken wat je er van vindt
![]()
Ik ben er gelukkig mee zoals het loopt, en daar gaat het om
![]()
nog mijn gelukkig nieuwjaar sms ontvangen?
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
nog mijn gelukkig nieuwjaar sms ontvangen?
Ik zeg een nieuwe integratiecursusquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:49 schreef LastRequest het volgende:
Gewoon met spekjes ui en champies
I knowquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik liep gewoon een beetje te ouwehoeren
Maar als jullie het straks wel gedaan hebben... gaat je vriendin dan op FOK! posten onder het account 'cocktail'?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had geen condooms bij me, omdat ik niet verwachtte dat het zo goed zou gaanen gezien zij de pil niet slikt sinds een paar maanden, is er niet geneukt. Wat er verder gebeurd is laat ik over aan je fantasie
Cocktalequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als jullie het straks wel gedaan hebben... gaat je vriendin dan op FOK! posten onder het account 'cocktail'?.
Tuurlijk, probeer nu je gezicht nog maar te reddenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Spreken is anders dan zienmaar inderdaad lekker belangrijk, alsof het mij uberhaupt iets interesseert wat jij doet
Ik liep gewoon een beetje te ouwehoeren
LR wil geen mosterd op haar maaltijdquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat Yasha gewoon een beetje jaloers is dat Cocktail wel ergens zijn prikkertje in mag duwen en het alweer een tijdje geleden is dat Yasha zelf leeg geprikt is!
Je hebt me doorquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat Yasha gewoon een beetje jaloers is dat Cocktail wel ergens zijn prikkertje in mag duwen en het alweer een tijdje geleden is dat Yasha zelf leeg geprikt is!
Als je het apart moet gaan benoemen was je grap kennelijk van zeer twijfelachtige kwaliteit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat was een dubbele dubbelzinnige grap, zagen jullie 'm.
quote:
Of de ontvangers hebben die kwaliteitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Als je het apart moet gaan benoemen was je grap kennelijk van zeer twijfelachtige kwaliteit.
Natuurlijk ja, leg de schuld maar bij een ander.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of de ontvangers hebben die kwaliteit.
Zijn uitlegvermogenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk ja, leg de schuld maar bij een ander.
Als jij een 3 haalt voor een tentamen ligt het zeker ook niet aan jouw leerwerk maar aan het strenge nakijken van een docent?.
Dude, gewoon altijd in je portomonnee. Je weet nooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had geen condooms bij me, omdat ik niet verwachtte dat het zo goed zou gaanen gezien zij de pil niet slikt sinds een paar maanden, is er niet geneukt. Wat er verder gebeurd is laat ik over aan je fantasie
Als je dan duidelijk aangaf wat het wasquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was maar een hintje om er niet overheen te lezen. Geprikkelde mensen die weinig uurtjes slaap hebben gehad.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
GODVERdomme... m'n kutklotezusje.. ze had mijn fiets geleend terwijl dat absoluut niet mocht, omdat ze em een keer gewoon een week bij een vriendin liet staan, terwijl die niet echt in een veilige buurt woont.
Kwam ik er gister ineens achter dat ze m'n fiets toch geleend had en dat ie inmiddels al 2 weken ergens aan de dijk stondDus ik superboos dat ze em moest gaan halen.. belt ze net dat ie weg is.. GOH
![]()
![]()
![]()
M'n allerliefste oude goeie fietsje die nooit kapot ging... wat een kuthoer is het ook
Ik zeg schoppen die hapquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
GODVERdomme... m'n kutklotezusje.. ze had mijn fiets geleend terwijl dat absoluut niet mocht, omdat ze em een keer gewoon een week bij een vriendin liet staan, terwijl die niet echt in een veilige buurt woont.
Kwam ik er gister ineens achter dat ze m'n fiets toch geleend had en dat ie inmiddels al 2 weken ergens aan de dijk stondDus ik superboos dat ze em moest gaan halen.. belt ze net dat ie weg is.. GOH
![]()
![]()
![]()
M'n allerliefste oude goeie fietsje die nooit kapot ging... wat een kuthoer is het ook
Damn dat is kut jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat? Geprikkelde mensenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
![]()
![]()
![]()
Precies... en dan een extra slot kopen, zodat zusjelief hem niet meer kan meenemen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? Geprikkelde mensen![]()
. Een nieuwe laten kopen he
.
Verwacht je dat ze zo'n slecht betalende baan zal krijgen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef LastRequest het volgende:
dan kan ze de komende 2 jaar niet uitgaan enzo..
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
Of als ze 'm net aan je gegeven heeft ga je d'r zo op stampen, en dan zeggen "Ja, je had 'm toch voor mij gekocht!1!!!11!!!EINZ!1!"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
Of als ze 'm net aan je gegeven heeft ga je d'r zo op stampen, en dan zeggen "Ja, je had 'm toch voor mij gekocht!1!!!11!!!EINZ!1!"![]()
![]()
![]()
![]()
Aan de andere kant leert ze zo wel wat verantwoordelijkheid voor niet luisteren is. Dus eigenlijk zou ik me daar niet zo heel lullig over voelen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:07 schreef LastRequest het volgende:
Godver![]()
Eerst m'n jas en id en nu m'n fiets.. baal er echt van, dat was echt een goeie mooie omafiets waarvan de lampen om een of andere reden nooit kapot gingen e.d.
Kan dat mens echt niet uitstaan nu.. maarja ze krijgt geen drol zakgeld dus betalen kan ze sowieso niet. Mama zegt net dat ze een baantje moet zoeken om me terug te betalen maar dat vind ik zielig, dan kan ze de komende 2 jaar niet uitgaan enzo.. baal meer van die fiets dan dat zij een nieuwe moet regelen ofzo.
Staat Swarma hier ook al in dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het kader van scrabble: spatiebalkmishandelaren, tevens swarmatopic
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |