SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dit duidelijk is, wil ik even duidelijk maken dat er op dit forum taalfouten gemaakt worden die in mijn optiek te kansloos voor woorden zijn.
Even een paar voorbeelden:
- Alle varianten anders dan "sowieso", maar wel de bedoeling hebben om dat woord te typen. Pogingen als zowieso, sowiezo, zowiezo etc.
- Spatiebalkmishandelaren. Elk woord is nog mooier met een spatie ertussen is volgens mij de gedachte
"vrouwen auto", "brand weer", "fietsen rek".
- Verleden tijd met DT. Heeft geen uitleg nodig
- Ik-vorm met DT. Geen uitleg nodig
- Bezittelijk voornaamwoord niet begrijpen. Voorbeeld: "me auto", "me pa", "ze fiets"*update* , mooi voorbeeld ook weer. De fout van jou en jouW. Zie quote:
- Is in plaats van eens. "Kom is hier", "kijk is aan". Met dank aan Erkel voor de goede toevoegingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef KosterT het volgende:
Ik ken chauffeurs die al tientallen jaren rijden en geen enkel ongeluk hebben gehad door hun eigen schuld. Jij hebt het hier welliswaar over bijna-ongelukken, maar beide wel volledig door onoplettendheid van jou kant.
Soms staan er dan ook weer juweeltjes in als iemand willen "verassen". Verassing = crematie. Dit geeft mij dan toch een kleine glimlach op mijn gezicht.
De laatste tijd heb ik menig forumgebruiker op zijn spelfouten gewezen. Hopelijk kunnen jullie aan de hand van dit topic zien waar je op moet letten.
Klacht: Niveau van de jeugd in de Nederlandse taal is om te janken. Daarnaast zie ik mijn HBO-klasgenoten even grote taalfouten maken.![]()
Samenvatting: Is er niet. Lees maar vanaf het begin. Nuttige informatie. Daarnaast; zie sig
[ Bericht 4% gewijzigd door Bootje84 op 02-01-2009 14:21:38 ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
En van wie ben jij dan weer een kloon?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef Popje. het volgende:
Je bent de eerste in 2009. Wij hebben op school een liedje geleerd, genaamd: in de verleden tijd nooit DT. Ik heb het geweten.
Wat zit je nou de hele tijd te zeiken joh?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En van wie ben jij dan weer een kloon?
Uit het eerste topic dat ik aanklik in de postgeschiedenis van de TS.quote:Op maandag 29 december 2008 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
Inmiddels oplader gevonden en de telefoon werkt nog perfect! Ik wil alleen wel meer dan ¤10,- zeker nu ik de oplader heb! wie bied?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
Nu dit duidelijk is, wil ik even duidelijk maken dat er op dit forum taalfouten gemaakt worden die in mijn optiek te kansloos voor woorden zijn.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
Allereerst even een disclaimer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
Daarnaast zie ik mijn HBO-klasgenoten even grote taalfouten maken.![]()
Zal ik je doorverwijzen aan de spoiler in de OP, of probeer je met een betere grap te komen? 14.gifquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Uit het eerste topic dat ik aanklik in de postgeschiedenis van de TS.
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:29 schreef Popje. het volgende:
Je bent de eerste in 2009. Wij hebben op school een liedje geleerd, genaamd: in de verleden tijd nooit DT. Ik heb het geweten.
Whehe, ik jou afzeiken? Jij maakte een of andere onbenullige opmerking.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Popje. het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd te zeiken joh?
Nee even serieus, wat is je probleem
Bedoel je niet dat je mij wil doorverwijzen naar de spoiler in de OP?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal ik je doorverwijzen aan de spoiler in de OP, of probeer je met een betere grap te komen? 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |