Hoiquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef hondjes het volgende:
ben weer thuis,,in Nederland...
net 1670km gereden, vanmorgen om 10 uur vertrokken uit salou en stap nu net binnen...

Hondekont is spontaan comateus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:47 schreef Soury het volgende:Hee Hondekont !!!!!!!!!!!!!! Alles wel.. Vet hoor dat huis

Zou ik ook zijn ... Verdomme 10 euro gewonnenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hondekont is spontaan comateus.

Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn ... Verdomme 10 euro gewonnen

Twee loten he???quote:

Hoezo "kan niet in die auto rijden"quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:
neen, man heeft alles gereden, kan niet in die auto rijden...
het was ontzettend rustig,,,dus we sjokten maar door met de auto...

Mopper de mopper..quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef hondjes het volgende:
ben kapot en beetje grieperig ook nog, en alles daast nu voor mijn ogen...

Da's minder.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef hondjes het volgende:
ben kapot en beetje grieperig ook nog, en alles daast nu voor mijn ogen...

Dan kun je ook een grote auto rijden, slechte chauffeur in een kleine auto dan ook slechte chauffeur in de grote. Het maakt dus geen zak uit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef hondjes het volgende:
jawel, maar zelf rij ik in een mini, deze is me te groot, en een goed chauffeur ben ik ook niet...

Best welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan kun je ook een grote auto rijden, slechte chauffeur in een kleine auto dan ook slechte chauffeur in de grote. Het maakt dus geen zak uit.

yup die is van Nichtensteinquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:01 schreef Copycat het volgende:
Ben nu aan het luisteren. Mooi gedaan!
En daarna is het echt even schluss.
Deze dan, Soury?
[ afbeelding ]
Of is dat nichtenhumor?

Ciao LS, succes ermeequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wens iedereen nog een gelukkig 2009, voor wie het nog niet had gelezen.
En ben er nu voor een paar dagen*weken uit, omdat er dringende privézaken zijn.
Kusssssss voor iedereen, ok, jij ook WJ.....

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

Tot snel LS....... hoop dat de privézaken niet ''naar'' zijn....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

Trusten, slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef hondjes het volgende:
durf het gewoon niet...heb er nog nooit ingereden, ,,ben een lafbek..een een slecht chauffeur...en...en..
en allemaal nog een fantastisch 2009.....
en nu ga ik koffers uit de auto halen,,,douchen en mijn bed in
trusten

Truste Honda...... slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:06 schreef hondjes het volgende:
durf het gewoon niet...heb er nog nooit ingereden, ,,ben een lafbek..een een slecht chauffeur...en...en..
en allemaal nog een fantastisch 2009.....
en nu ga ik koffers uit de auto halen,,,douchen en mijn bed in
trusten

Ik kan dat verdomme niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste Honda...... slaap lekker![]()
![]()
ik kom net mijn nest pas weer uit had weer eens een wegtrekkertje..........

deze is wel écht grappig ....... dat gevloek ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Bedankt voor de gezelligheid vannacht!![]()
![]()
[ afbeelding ]

Halve dag .. de laatste helft uiteraardquote:

ja zal nu ook wel vroeg in de morgen zijn dat ik er in lig, want dit was wel een errugquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat verdomme niet..Ik word wakker en dat is het. Moet ik wachten voordat ik weer naar me nest ga. Die tussendoortjes

AH ja dat kreeg ik ook.......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Soury is dit jouw werk:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)

's middags dus pas......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Halve dag .. de laatste helft uiteraard

Ik kwam er om 15:00 pas uit...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zal nu ook wel vroeg in de morgen zijn dat ik er in lig, want dit was wel een errug
lang wegtrekkertje.....![]()
maar ja... als ik morgen maar op tijd ben voor boodschappen is het wel best, heb verder
geen ''verplichtingen'' dus is geen ramp.........

Shhhtttquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Soury is dit jouw werk:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)

Ik pm mijn rekening nummer wel ffquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik wacht nog op mijn kerstkado en nu moet ik er ms. nog voor dokken ook!

Ik slinger er nog een biertje in en dan ga ik plat. Morgen vrijquote:

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik slinger er nog een biertje in en dan ga ik plat. Morgen vrijdenk ik

Een nieuwe hier, voor mij dan. Welkom.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik wacht nog op mijn kerstkado en nu moet ik er ms. nog voor dokken ook!

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een nieuwe hier, voor mij dan. Welkom.

Whiskey over de datum... Volgens mij is dat geld waardquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
zo.... Irish Coffee dat dan weer wel...
je moet er toch niet aan denken dat die whiskey over datum raakt nietwaar ?

zou het?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Whiskey over de datum... Volgens mij is dat geld waard

Tis een man met lange geschiedenis.. Niet boeiend dusquote:

ow laat dan maar zitten....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een man met lange geschiedenis.. Niet boeiend dus

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow laat dan maar zitten....
mannen met ''lange geschiedenissen'' heb je niks an.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |