quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enorme smeerpijpen zijn het inderdaad! Maar de hetero's hadden gelukkig de overhand en heb ik mijn zwaarbevochten maagdelijkheid niet prijs hoeven te geven.![]()
Ik had gisteren ook boots aan, maar die waren niet echt gemaakt om veel in te lopen. Stonden wel leuk onder mijn jurkje, maar pijn lijden is ook maar af en toe leuk.
Om twee uur 's nachts heb ik me dus lekker omgekleed in mijn vertrouwde jeans en sneakers.
En nu ga ik denk ik eens een filmpje uitzoeken en me languit op de bank nestelen. Als ik deze peuk op heb en puf heb om op te staan, that is. Ik word oud.
Ik werk morgen ook maar een halve. Die is natuurlijk vanaf 13:00quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit echt serieus te overwegen of ik al naar bed ga, misschien nog even lezen, want ik moet morgen werken.
Wat doe je?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Soury het volgende:Sjesus ik zowaar Danny himself over de zeik
Zoek de link ff ..quote:
Jij of Dannyquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik zowaar Danny himself over de zeik
Hahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Die is gaafquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:01 schreef Copycat het volgende:
Ben nu aan het luisteren. Mooi gedaan!
En daarna is het echt even schluss.
Deze dan, Soury?
[ afbeelding ]
Of is dat nichtenhumor?
Hihihihi ik kan nog postenquote:
Dit vraagt om een paintquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duurt even voor je ban in gaat!![]()
Serieus, je zal gister maar een ban hebben gehad!![]()
Als ie het serieus neemt is het een perm ban.. maar zo clever ben ik niet hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duurt even voor je ban in gaat!![]()
Serieus, je zal gister maar een ban hebben gehad!![]()
Sportiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |