He blomst op dit late uur, wat een verassingquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:08 schreef blomst het volgende:
[..]
ha bong, jij ook gelukkig Nieuwjaar
Kreng!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al die van jou weggemieterd dus dat zal wel opluchten
Hihihiquote:
ja, nog even kijken, maar ga nuquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
He blomst op dit late uur, wat een verassing![]()
Dankje iig en uiteraard wens ik je van harte hetzelfde
Ik vind mezelf nachtploeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:10 schreef Coos het volgende:
Ik wens alle lieve Fok meisjes en met name de nachtploeg een gelukkig 2009!!!!!!![]()
En die gasten ook.![]()
![]()
![]()
Coosquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:10 schreef Coos het volgende:
Ik wens alle lieve Fok meisjes en met name de nachtploeg een gelukkig 2009!!!!!!![]()
En die gasten ook.![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nog even kijken, maar ga nu![]()
Welterusten allen
Slaap lekker blomst!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:10 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nog even kijken, maar ga nu![]()
Welterusten allen
Hej HiDi, ook jij alle goeds, al heb je veel tegenslagen gehad, ik mag je wel en daarom hoop ik ook dat dit jaar beter wordt , dat verdien jequote:
Hee nep broer ... Jij ook het aller beste . Volgend jaar is het anders hoop ikquote:
Ja ja jaquote:
Thank you verry muchquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej HiDi, ook jij alle goeds, al heb je veel tegenslagen gehad, ik mag je wel en daarom hoop ik ook dat dit jaar beter wordt , dat verdien je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |