Ja die waren al slechtquote:
Zijn jullie altijd meteen al gewend aan het nieuwe jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid ik wil schaatsen maar doe het maar ff niet
quote:
Ik schrijf nooit. De Pjuter doet het voor mequote:Op donderdag 1 januari 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn jullie altijd meteen al gewend aan het nieuwe jaar?
Ik zelf schrijf, als ik er niet bij nadenk, ongeveer tot en met april 2008 als ik de datum op moet schrijven,
Ik ben bezig met een lange brief, omdat ik ook een gescreven brief kreeg,quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit. De Pjuter doet het voor me
quote:
Erger nog mijn handschrift is dermate slecht geworden dat ik het niet eens meer durf. Ik moet me echt concentreren als ik een kaart schrijfquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een lange brief, omdat ik ook een gescreven brief kreeg,
Heb nu 6 pagina;s maar moet serieus af en toe stoppen omdat ik kramp in mijn vingers krijg,
Maar data moet ik wel vaak opschrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet dreams Sportquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Eh Soury?Sjesus alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ha bong, jij ook gelukkig Nieuwjaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit hier niet op mijn eigen PC btw, maar bij mn Pa, die is ongeveer een halfuur geleden te bed gegaan en ik blijf hier slapen dus ja ik vond het nog wat te vroeg om te gaan slapen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Eh Soury?Ik heb al die van jou weggemieterd dus dat zal wel opluchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |