neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Leonos het volgende:
Als er nou niemand van poule B meer komt. Ben ik automatisch door?
later vanavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:05 schreef Revolverocelot het volgende:
waarneer wil frankrijk een potje spelen
You're kidding right?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef DoritozNL het volgende:
[..]
Rekkie, wil je nu mijn laatste potje spelen?
haha sorry. Zou toch kunnen, als je tijd hebt zeg het maar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
You're kidding right?
Prime time en je denkt dat ik kans maak om de TV te confisqueren voor een potje FIFA 09![]()
Ik kom vast nog wel online heute abendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef DoritozNL het volgende:
[..]
haha sorry. Zou toch kunnen, als je tijd hebt zeg het maar!
Maar hij heeft er al 6 gespeeld, waarschijnlijk gaan argentinie enz. heb nog zo voorbij met nog 6 wedstrijden te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Revolverocelot het volgende:
wel knap dat je eerste in poule b staat maar je heb een negatief doelsaldo
Ja, inderdaad lijkt me wel beter!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Nummer 1 tegen nummer 4, nummer 2 tegen 3 is de standaard en dat is ook terecht.
Ga spelen dan. Engeland - Argentinie en Argentinie - Engeland.quote:
Netjes van Duitsland zeg!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Santello het volgende:
Engeland Duitsland: 1-6
Doelpunten: Cole, Gomezx3, Klose x3
Dan heb jij gewoon gewonnen met 3-1 of met 3-0? Wat zullen we doen? Misschien ging zijn internet er wel perongeluk uit.. Iniedergeval 3 punten voor jou..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Leonos het volgende:
We hebben een leaver !
Ik speelde tegen Engeland en stond 3-1 voor. In de 70ste minuut ging ie weg.
Doelpunten
1-0 Aguero
1-1 Wright Philips
2-1 Cambiasso
3-1 Aguero
Misschien had ik nog wel 6-1 gespeeld?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef DoritozNL het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon gewonnen met 3-1 of met 3-0? Wat zullen we doen? Misschien ging zijn internet er wel perongeluk uit.. Iniedergeval 3 punten voor jou..
Leonos, ga nu tegen Duitsland, kan leuke pot worden!
Klopt, maar hij had ook op 3-3 kunnen komen, je weet het niet. 3-1 lijkt me het beste. Waarschijnlijk komt het toch niet aan op doelsaldo en zit je zoiezo wel bij de beste 3quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien had ik nog wel 6-1 gespeeld?
Lijkt mij gewoon een diskwalificatie. Ik stuurde via Xbox live dat ik het matig vond kreeg ik als reactie 'Ja he'...
Dus zeg het maar.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef DoritozNL het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had ook op 3-3 kunnen komen, je weet het niet. 3-1 lijkt me het beste. Waarschijnlijk komt het toch niet aan op doelsaldo en zit je zoiezo wel bij de beste 3![]()
Eerst zou ik het nog een keer proberen tegen Engeland(return). Lukt het niet of wilt hij niet, krijgt iedereen gewoon zijn punten als die wedstrijden niet gespeeld worden. Maar eerst even aankijken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Leonos het volgende:
En die return wedstrijd? Krijg ik daar ook 3 punten voor?
2x tegen Duitsland onverdiend verloren. Zeker de laatste wedstrijd
Niet zeuren, je hoort al bij waarschijnlijk de beste 2 van je poule!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Santello het volgende:
Lat, Lat, Lat, Paal, Paal, Lat
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd helemaal gekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Santello het volgende:
Lat, Lat, Lat, Paal, Paal, Lat
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!
Raar, kan ander persoon zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Leonos het volgende:
Engeland accepteert mijn uitnodiging niet en reageert ook niet op mijn berichten.
Terwijl hij wel gewoon heletijd andere wedstrijden aan het spelen is.
Ik oordeel wel. Want vind het niet normaal dat ie tijdens een wedstrijd weg gaat en daarna bijdehante berichtjes gaat sturen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Raar, kan ander persoon zijn.
Laten we nog niet oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |