quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:29 schreef Santello het volgende:
Oja Santelllo heeft duitsland nu
en thunderfuryi heeft nederland
Hier ben ik op tegen,quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Santello het volgende:
Mijn broertje zal ook meedoen:
Thunderfuryi - Duitsland
Je zult wel messages naar Santelllo moeten sturen wil je met hem in contact komen.
Als ze in de zelfde poule zitten, gunnen ze elkaar de overwinning echt wel,quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Dat vind ik ook onzinnig ja. Eerste keer dat ik het met jorien eens ben, hoewel ik de term competitieververvalsing niet zou gebruiken.
A) Het is een FOK toernooiquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:24 schreef Santello het volgende:
Omdat we in dezelfde huis wonen en maar 1 xbox gebruiken is het vervalsing?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
A) Het is een FOK toernooi
B) In de meest trieste situatie speel je zelf 2 keer mee en is er niet eens een broertje
C) Er kan competitievervalsing zijn zoals jorien aangeeft met het matsen van elkaar
D) met 1 xbox kan je überhaupt niet tegen elkaar spelen dus wat het toernooi verneukt
[ afbeelding ]
Tur mir Leid..
Eensch!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
A) Het is een FOK toernooi
B) In de meest trieste situatie speel je zelf 2 keer mee en is er niet eens een broertje
C) Er kan competitievervalsing zijn zoals jorien aangeeft met het matsen van elkaar
D) met 1 xbox kan je überhaupt niet tegen elkaar spelen wat dus het toernooi verneukt
[ afbeelding ]
Tut mir Leid..
Waarom?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:17 schreef DoritozNL het volgende:
Rekkie, je hebt zowat heel mijn 1ste bericht overgenomen:P
Beter ga je wat orgineler zijn;) Maar ik doe mee, moet ik nog helpen?
Ja, klopt dat is primaquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom?
Het idee was goed, jouw uitvoering gewoon wat minder.
Ik borduur daar op voort.
Moord en brand !quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:12 schreef Rekkie het volgende:
OP aangepast.
Mensen die nog mee willen doen of die ik vergeten ben:
PM'en of hier even moord en brand schreeuwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |