ohja dat burgerlijkequote:Op donderdag 1 januari 2009 15:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
of ie nu spectaculair is of niet, ik vind deze james bond ook geen klap aan, het is niet meer het echte Bond gevoel, maar ik wil hem gewoon in de bios zien, tradities he
Hahaha ja.. op een gegeven moment wilden we youp van t hek gaan kijken.. en zo van kun j ehet zo zien? of moeten we effe anders gaan zitten.. en uiteindelijk maar wel bij hem op de bank gaan zitten. Het geeft toch een wat andere sfeerquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
leuk als ie meeleest wahahaha
en dat vind ik nu t leuke aan daten, dat aftasten, wat wil de ander etc (als je zelf wel wil dan he) en dan steeds dichter naar elkaar toeschuiven heel onopvallend![]()
mij vinden ze ook altijd lief en onschuldig wahahaha
ik snap er niets van
Hahaha.. ja dat is het lastige met collega's. Maar jij hebt mooi je baan nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Op een gegeven moment sloeg het weer om. Ik had toen alleen de keuze gemaakt niets met een collega te willen.... (en nu heeft hij ontslag genomen haha)
mij boeit t niet zo in welke kwaliteit ik iets kijk enzoquote:
ik ben gewoon heel onschuldigquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan doe jij het dus nog goed met je onschuldlgheid
dat is dan een goeie zetquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Q. het volgende:
Zo. Contact met mn ex helemaal verbroken. Eens kijken of ik er nu wel afstand van kan nemen. Het doet me allemaal nog echt veel te veel.
Goed begin van het nieuwe jaar dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Q. het volgende:
Zo. Contact met mn ex helemaal verbroken. Eens kijken of ik er nu wel afstand van kan nemen. Het doet me allemaal nog echt veel te veel.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Q. het volgende:
Ze is inmiddels weer terug bij haar ex van 5 jaar geleden, met wie ze een kind heeft. Het is nog geen maand uit hè?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan een goeie zet
als je nog teveel om iemand geeft en de ander wil niet
is het alleen pijnlijk en zo kom je er ook niet overheen
geen contact is dan de snelste remedie
En morgen begrafenis van mn opa. Boel closure hier de laatste tijd. Pffff. Ik heb het er wel heel zwaar mee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed begin van het nieuwe jaar dus
Goede stap.. en hopen dat het allemaal gaat werken..
vrouwenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is inmiddels weer terug bij haar ex van 5 jaar geleden, met wie ze een kind heeft. Het is nog geen maand uit hè?.
Dat is dan weer wat minderquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen begrafenis van mn opa. Boel closure hier de laatste tijd. Pffff. Ik heb het er wel heel zwaar mee hoor.
Jaja patser, ik heb op zolder ook een beamer en een 7.1 geluidsysteem erbij. Maar ik vind dat toch andersquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
Thuisbios, tss tss
Nieuwe bond schijnt trouwens tegen te vallen.
Ja, had een leuk feestje. Maar ergens rond 2:00 kreeg ik van haar een SMSje waar ik niet blij van werd. Dat was een redelijke domper. Maar ik geloof dat ik het inmiddels redelijk van me af kan zetten. Vooralsnog. Wordt een moeilijke tijd nog wel denk ik zo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Laten bekoelen is dan beter idd. Zwaar dat wel.
Toch nog een redelijk leuke O&N gehad?
O.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen begrafenis van mn opa. Boel closure hier de laatste tijd. Pffff. Ik heb het er wel heel zwaar mee hoor.
de laatste volwassen persoon waar ik met O&N tegen sprak was mn ex en het deed mee totaal heeeeeelemaal nix!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, had een leuk feestje. Maar ergens rond 2:00 kreeg ik van haar een SMSje waar ik niet blij van werd. Dat was een redelijke domper. Maar ik geloof dat ik het inmiddels redelijk van me af kan zetten. Vooralsnog. Wordt een moeilijke tijd nog wel denk ik zo.
Is het niet beter om gewoon helemaal het contact te verbreken ? owjaquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, had een leuk feestje. Maar ergens rond 2:00 kreeg ik van haar een SMSje waar ik niet blij van werd. Dat was een redelijke domper. Maar ik geloof dat ik het inmiddels redelijk van me af kan zetten. Vooralsnog. Wordt een moeilijke tijd nog wel denk ik zo.
* slaat mrbox om de oren en zeg eerst lezen dan posten *quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is het niet beter om gewoon helemaal het contact te verbreken ?
Afgezien van de mensen die erdoorheen lullen kijk ik liever thuis met vriendenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jaja patser, ik heb op zolder ook een beamer en een 7.1 geluidsysteem erbij. Maar ik vind dat toch anders
Haha ja inderdaad. Maar goed; toch zal ik er nu niet meer mee verder gaan denk ik...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. ja dat is het lastige met collega's. Maar jij hebt mooi je baan nog
Met je baan of je collega?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Maar goed; toch zal ik er nu niet meer mee verder gaan denk ik...
Afgelopen zondag was dat. Dank je wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O.Dat is dus ook nog redelijk snel gegaan. Gecondoleerd Q.
hoe lang was je samen? Ook samengewoond enzo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was dat. Dank je wel.
Ik begin op 2 februari met mijn nieuwe baan en daar heb ik heel veel zin in. En daarbij heb ik zelf gelukkig inmiddels ook al min of meer een nieuwe vrouw gevonden (alhoewel lang niet zo leuk als mn exquote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de laatste volwassen persoon waar ik met O&N tegen sprak was mn ex en het deed mee totaal heeeeeelemaal nix!
Dat gevoel krijg je ook nog en als je daar bent dan weet je dat t leven ook top kan zijn
Zo dan... da's wel heel kut ja..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was dat. Dank je wel.
Kort. Maar het doet met toch best wel heel veel. Zo'n sukkel ben ik wel, ik laat het te snel te diep gaan. En nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoe lang was je samen? Ook samengewoond enzo?
Is dat wel eerlijk tov van je nieuwe mogelijke vriendin, als je nog niet over je ex heen bent.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin op 2 februari met mijn nieuwe baan en daar heb ik heel veel zin in. En daarbij heb ik zelf gelukkig inmiddels ook al min of meer een nieuwe vrouw gevonden (alhoewel lang niet zo leuk als mn ex) en dat geeft me gelukkig een boel steun.
Ik ga dit jaar iig niet meer verliefd worden en doe het met de nieuwe ook gewoon rustig aan, beetje afstand houden. Ik ken mezelf, het kan jaren duren voor ik echt over mn ex heen ben; was/ben echt enorm verliefd op haar. En ik heb geen zin om zo lang geen vrouw om me heen te hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat wel eerlijk tov van je nieuwe mogelijke vriendin, als je nog niet over je ex heen bent.
Of ga je nu rustig aan doen en je niet in het diepe werpen.
Dank je.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:36 schreef Tegan het volgende:
Hej Q. Wat klote zeg. Ik ben zelf ook een hele tijd van de wereld geweest dus ik heb helemaal niet bijgehouden hoe het met je gaat. Wat klote zeg. Gecondoleerd
. En dat van je ex, dat is gewoon een stom mens.
Verliefdheid overkomt je toch meestal, lijkt me moeilijk om dat tegen te houden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar iig niet meer verliefd worden en doe het met de nieuwe ook gewoon rustig aan, beetje afstand houden. Ik ken mezelf, het kan jaren duren voor ik echt over mn ex heen ben; was/ben echt enorm verliefd op haar. En ik heb geen zin om zo lang geen vrouw om me heen te hebben.
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Welke opmerking heb je gemaakt.
Ach ja zo leer je mensen kennen, heb zelf ook 1 smsje net gehad die ik niet verwacht had. Niet echt iets bijzonders maar toch wel apartquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:34 schreef Tegan het volgende:
Normaal stuur ik altijd een aantal 'vrienden' een gelukkig nieuwjaar smsje en krijg ik er ook een hoop terug. Dit jaar helemaal geen gestuurd en welgeteld drie gehad. Een van (een extreem zatte) scharrel, een van mijn zus en een van DH. Mijn beste vriendinnetje had nog als excuus dat ze haar telefoon niet bij had, maar toch had ik wel wat meer verwacht zeg. Valt me weer tegen. Ik ben ook niet meer naar de kroeg gegaan, lekker thuis rosebier op en daarna best vroeg al gaan slapen.
Wel super dat je zo snel een nieuwe vrouw heb kunnen vinden zegquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar iig niet meer verliefd worden en doe het met de nieuwe ook gewoon rustig aan, beetje afstand houden. Ik ken mezelf, het kan jaren duren voor ik echt over mn ex heen ben; was/ben echt enorm verliefd op haar. En ik heb geen zin om zo lang geen vrouw om me heen te hebben.
tof een nieuwe baan een nieuwe startquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin op 2 februari met mijn nieuwe baan en daar heb ik heel veel zin in. En daarbij heb ik zelf gelukkig inmiddels ook al min of meer een nieuwe vrouw gevonden (alhoewel lang niet zo leuk als mn ex) en dat geeft me gelukkig een boel steun.
En dat vertelde je tegen het vriendinnetje van je nichtje?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Ik stond met een meisje te praten wat ik al jaren ken 9ik noem haar even H.)en qua gesprekken zijn wij nooit zo moeilijk dus als ik een lekker hapje zie zeg ik dat gewoon. Zo ook nu.
Er liep een mooi meisje op de dansvloer, zo één dat je dacht:![]()
en ze stond aan de bar met haar lekkere kont rug naar me toe en ik zeg tegen H. :"Die zou ik wel doen."
H. : "Nou, ga er op af, Jos."
Ik:"Nee, ik ban verkouden en voor je het weet roggel ik haar rug onder."
H.:"Haar rug??"
Ik.![]()
![]()
![]()
Ik flapte het er zo uit.
Ik zocht niet eens. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel super dat je zo snel een nieuwe vrouw heb kunnen vinden zegEn wie weet is dat rustig aan doen wel juist heel succesvol
Ja, verander dat eens!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zo leuk ik spiek altijd bij iedereen
en bij mij kan dat niet
Nee, dat waren twee losstaande gebeurtenissen. En het vriendinnetje van mijn nichtje is ook ergquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat vertelde je tegen het vriendinnetje van je nichtje?
Ik heb haar verteld hoe ik er in sta en dat accepteert ze. We kijken wel hoe het loopt. En tot die tijd is het gewoon erg leuk samen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tof een nieuwe baan een nieuwe start
maar met het andere stukje kan ik het totaal niet eens zijn
je bent nog niet over je ex heen
de andere vrouw is lang niet zo leuk als je ex
je bent er niet verliefd op
dat heeft geen kans van slagen, is oneerlijk tov van die vrouw en je doet jezelf te kort om met minder 'maar' genoegen te nemen!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja Duimelot, hij heeft gelijk. We willen bij je lurken.
Ah oke, ik dacht dat die opmerking naar het vriendinnetje was.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat waren twee losstaande gebeurtenissen. En het vriendinnetje van mijn nichtje is ook erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |