Juist over de meest onzinnige onderwerpenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Discussies zijnOok al gaat het om de meest onzinnige onderwerpen.
Aha.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
ook al is het geen date
Nee klopt.. ben blij dat ie langskomt.. en voor de rest zien we wel![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef XtremeNL het volgende:
Een compleet onzin standpunt zo lang mogelijk verdedigen is het leukst.
Veel succes Cuegirllie.
Thnxquote:
goeie sexquote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef XtremeNL het volgende:
Ik heb vaak bij uitgaan dat ik een of ander breezertje bombardeer met slim sarcasme, gaat ook nooit goed.
Ik begrijp wel dat dat vervelend is, duimelotje, begrijp alleen niet hoe het dan überhaupt tot een lange relatie komt.
quote:
Sterker nog, soms is dat verreweg het slimste wat je kan doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Duimelot het volgende:
ik zeg niet dat als iemand geen discussie wil aangaan dat deze dan meteen dom is
Veel plezier vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jongens.. en meisjesIk zeg jullie vast gedag!!
Alvast een geweldig uiteinde voor degene die ik niet meer spreek!!
Harstikke bedankt voor vandaagen gister
Ben lekker opgevrolijkt en een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier Cuetiequote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben lekker opgevrolijkt en een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Cue veel plzquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
shaven, not furred?quote:
was met condoom want ik slikte toen net geen pilquote:Op woensdag 31 december 2008 20:43 schreef XtremeNL het volgende:
Met een condoom was er een boel gedoe voorkomen dus
Als ik ik bij men ouders eet discussieer ik graag met men zusje. Vroegah ergerde die zich aan mijn bewuste kut argumenten, tegenwoordig haalt ze ze uit elkaar of countert met meer kul, altijd vermakelijk
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goeie sex
ongeplande zwangerschap
en dan er toch voor willen gaan
en dan ben ik ook nog eens een volhoudertje
en uiteindelijk zit je er gewoon middenin en ziet geen uitweg meer
zoiets
dat is geen probleem.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Geen discussie dus, geen argumenten, geen overredingskracht, geen tegenspraak en als er wat tegein kwam was het iets wat kant nog wal raakt (of hoe noem je dat )
En zo waren er wel meer dingen (op intelligentie niveau) die problemen opleverden. ( financiele zaken begreep hij niet en waren niet uit te leggen, iets over mijn werk vertellen had geen zin want dat werd niet begrepen zo'n dingen)
op den duur was dat voor mij frustrerend maar ook voor hem (en daar werd ie boos van)
Dus geef me nu maar iemand die ook nog af en toe iets zinnigs kan uitkramen!
Dan was het brute pech en heb ik een boel respect voor het zo lang mogelijk volhouden!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was met condoom want ik slikte toen net geen pil
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:56 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Het betreffende H&M jasje
Ik ben er vandoor. Fijne jaarwisseling en een geweldig 2009 allemaal!![]()
Daarbij is het ook een kwestie van aanpassen. Interesse in je partner tonen. Er is meer dan bier, tieten en auto's. Maar dat is een kwestie van luisteren naar elkaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:48 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je partner moet gewoon bij je passen denk ik. Als je zelf niet bijster intelligent bent hoeft je partner dat ook niet te zijn, je voert dan een gesprek op je eigen niveau en dan klikt het sneller. Als je intelligent bent kun je moeilijker een goed gesprek voeren met iemand die dat niet is.
Wij weten dat dat niet zo is, maar vertellen dit sprookje somsquote:Op woensdag 31 december 2008 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij is het ook een kwestie van aanpassen. Interesse in je partner tonen. Er is meer dan bier, tieten en auto's. Maar dat is een kwestie van luisteren naar elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |