quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
MrCollega komt binnen nu en een half uur![]()
Oewwww... mannen die net onder de douche vandaan komenquote:
Voornamelijk zenuwachtig omdat ik gewoon geen idee heb hoe de avond verloopt. Voor hetzelfde geld zitten we heel stil op ons plekje en hebben we niks te besprekenquote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
intelligente mensen hebben bijna altijd een verborgen agenda, terwijl de minder intelligenten gewoon zijn wie ze zijn en voor de rest niet bezig zijn met de wereld om hun heen. Soms, nee eigenlijk best vaak benijd ik dat toch wel, want hoe hard ik ook mijn best doe, lukt niet altijd om dat bezig zijn uit te zetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Intelligente mensen schijnen wel vaker wat moeite te hebben om zich sociaal op te stellen, tov van minder intelligenten.
nee we konden het ook eens zijn over dingenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je het denk ik zo zeggen: door met name het verschil intelligentie (op alle(rlei)) vlakken bleek dat wij 2-en eigenlijk totaal verschillend waren.
Want dat is het. Eerst dacht ik dat je bedoelde ik denk op een hoger nivo, maar uit bovenstaand voorbeeld blijkt eigenlijk dat jullie over heel veel dingen anders dachten en geen consensus konden vormen
Misschien scheelt het als je weet dat hij dat ook wellicht heeftquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Voornamelijk zenuwachtig omdat ik gewoon geen idee heb hoe de avond verloopt. Voor hetzelfde geld zitten we heel stil op ons plekje en hebben we niks te bespreken![]()
woohooooooo HAVE FUN meisquote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
ook al is het geen datequote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je weet dat hij dat ook wellicht heeft
Enne.. al zit je stil op je een bank en heb je niets te zeggen, weet je dat ook weer
Het is gewoon al leuk dat je een date met hem hebt, ookal is het verder niets
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voornamelijk zenuwachtig omdat ik gewoon geen idee heb hoe de avond verloopt. Voor hetzelfde geld zitten we heel stil op ons plekje en hebben we niks te bespreken
Dat is idd echt irritant. Hoewel sommige mensen het ook niet zo tof vinden als je overal wel anders over denkt/weer jouw mening over moet geven. Ik ben gewoon iemand die graag overal over meepraat. En als ik er niets over weet erover doorvraag voor de volgende keer...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
@ duimelot.. Dat is wel irritant zo'n iemand die nergens echt een eigen mening over heeft.
Discussies zijnOok al gaat het om de meest onzinnige onderwerpen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw iemand zich in een "discussie" bedient van de "dat is nou eenmaal zo"-kaart, denk ik dat er ook wel enige gissingen naar het niveau gedaan kunnen worden, zelfs al is dat niet noodzakelijk het algehele intelligentieniveau maar eerder een (deels) gesloten geest.
Juist over de meest onzinnige onderwerpenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Discussies zijnOok al gaat het om de meest onzinnige onderwerpen.
Aha.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
ook al is het geen date
Nee klopt.. ben blij dat ie langskomt.. en voor de rest zien we wel![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef XtremeNL het volgende:
Een compleet onzin standpunt zo lang mogelijk verdedigen is het leukst.
Veel succes Cuegirllie.
Thnxquote:
goeie sexquote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef XtremeNL het volgende:
Ik heb vaak bij uitgaan dat ik een of ander breezertje bombardeer met slim sarcasme, gaat ook nooit goed.
Ik begrijp wel dat dat vervelend is, duimelotje, begrijp alleen niet hoe het dan überhaupt tot een lange relatie komt.
quote:
Sterker nog, soms is dat verreweg het slimste wat je kan doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Duimelot het volgende:
ik zeg niet dat als iemand geen discussie wil aangaan dat deze dan meteen dom is
Veel plezier vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jongens.. en meisjesIk zeg jullie vast gedag!!
Alvast een geweldig uiteinde voor degene die ik niet meer spreek!!
Harstikke bedankt voor vandaagen gister
Ben lekker opgevrolijkt en een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier Cuetiequote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben lekker opgevrolijkt en een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Cue veel plzquote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
shaven, not furred?quote:
was met condoom want ik slikte toen net geen pilquote:Op woensdag 31 december 2008 20:43 schreef XtremeNL het volgende:
Met een condoom was er een boel gedoe voorkomen dus
Als ik ik bij men ouders eet discussieer ik graag met men zusje. Vroegah ergerde die zich aan mijn bewuste kut argumenten, tegenwoordig haalt ze ze uit elkaar of countert met meer kul, altijd vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |