Ding 15quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Slecht argument , ik speel het spelletje ook al vanaf de beta. en als ik me ergens aan erg dan is het wel mensen die elke keer zeggen dat ze lvl up zijn in general.
2. Kut server? waarom is zoiets gelijk een kut server? , blijkbaar hebben mensen aandacht tekort als ze elke keer " DING WOOHOOO LVL x of xx " zeggen , maarja. kan ook aan mij liggen
Ik heb laatst hoogstpersoonlijk met een clubje NE vriendjes de Horde bij King Wrynn vandaan geknald. Ik blies een typhoon in een volle raidgroup... IMBA aoequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Is ook de enige plek waar ally ooit isin stormwind zijn er bijna geen 80'ers, in darnassus mag je blij zijn als ie 1 iemand ziet lopen, IF is meestal wel redelijk vol
Altijd wel lache als horde aan komt rennen haha, laats kwamen ze met de deeprun tram, wij buiten de tram in IF staan wachten met zo'n 80 man, (lag trouwens) komen er stuk of 40 hordes door de portal, die wisten niet wat ze te wachten stond haha
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Raad eens wie Thrall altijd MT'd op Turalyon.
Oja Turalyon allySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jullie kunnen vaak gewoon doorlopen of niet? op wat low level newbies na
. Ik heb alleen die city defender achievement een keer gehaald en toen vond ik het wel genoeg.
Denk trouwens dat ik ook eens de ally kant ga proberen, binnenkort maar een human warlock maken. Of een nelf druid.
Ziet er netjes uit. Alleen opties + je bags vind ik niet zo. Maargoed, dat vind ik bij geen enkele UI mooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef SweexNL het volgende:
[ afbeelding ]
Zo , eindelijk klaar met de UI addon
Ik heb ze gewoon uit gezet. Ken al die shortcuts toch uit m'n hoofd en voor bags gebruik ik bagnon, dus dan open je steeds al je bags gewoon met B.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Alleen opties + je bags vind ik niet zo. Maargoed, dat vind ik bij geen enkele UI mooi.
Ik zit zelf ook altijd te kijken waar ik ze laat maar ben er nooit tevreden mee.
Maar al met al een mooie UI
Mja, ik heb gewoon de normale UI van blizz zelf. En ik open mijn bags altijd met shift B aangezien mijn b keybinded is voor een spellquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon uit gezet. Ken al die shortcuts toch uit m'n hoofd en voor bags gebruik ik bagnon, dus dan open je steeds al je bags gewoon met B.
Nou, als veel mensen gz terugzeggen wijst dat vaak wel op een hoge betrokkenheid met de andere spelers in het spel en/of server. Ik heb godzijdank permanent voor Horde gekozen toen ik WoW nog speelde, had daarvoor 1 keer Alliance gehad en nooit meer. Zoveel kindjes. Niet...nor...maal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Slecht argument , ik speel het spelletje ook al vanaf de beta. en als ik me ergens aan erg dan is het wel mensen die elke keer zeggen dat ze lvl up zijn in general.
2. Kut server? waarom is zoiets gelijk een kut server? , blijkbaar hebben mensen aandacht tekort als ze elke keer " DING WOOHOOO LVL x of xx " zeggen , maarja. kan ook aan mij liggen
Ja, warrior.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ga rerollen. Alliance, neem Hunter. Nog een ras als aanrader voor hunter?
tuurlijk , maar voor level 13 en 14 etc vind ik het onzin.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:51 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nou, als veel mensen gz terugzeggen wijst dat vaak wel op een hoge betrokkenheid met de andere spelers in het spel en/of server.
Nee niet class, maar ras. Human Gnome w/e, wat komt wel gunstig uit met Hunter?quote:
Kom op Outland spelen, daar zit ik ook netquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee niet class, maar ras. Human Gnome w/e, wat komt wel gunstig uit met Hunter?
/violinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht, ik ben vrij verveeld met het spel nu. Die raidbreak van 2 weken is me eigenlijk te lang, de rest van het spel kan me zo weinig boeien. Als Ulduar niet snel komt weet ik niet hoe lang ik nog blijf spelen.
Warrior.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee niet class, maar ras. Human Gnome w/e, wat komt wel gunstig uit met Hunter?
Nog niet! Morgenavond weer raidenquote:
Ga je horde of alliance?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:35 schreef drumstickNL het volgende:
Heb net besloten een rogue te beginnen, wie weet er nog een goeie pvp server? (hoeft niet pvp te zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons idee was, dat hij mij zo' n recruit a friend uitnodiging naar mij stuurde, of andersom. Hierdoor profiteren we niet alleen van de "30 days FREE play" maar ook van alle extra voordelen van optie 2. Nu is de grote vraag, moet je om optie twee in werking te laten treden weer een hele nieuwe WoW CD met keys en alles in de winkel kopen, of kan je gewoon je huidige gebruiken om het Trial account te upgraden naar een volwaardig account?
Of zijn er zelfs nog beter oplossingen?Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij werkt Recruit a Friend alleen met een volledig nieuw account.
Ja. Je krijgt een serial bij de trial, en die kun je dan later upgraden naar een wow/tbc/wotlk account.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:51 schreef GoodGawd het volgende:
Ja. Dat weet ik. Gewoon een nieuw account aanmaken is het plan, kan er dan toch nog geprofiteerd worden zonder een nieuwe CD en mikmak aan te moeten schaffen?
Jouw sig is Led Zeppelin lyric ehquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Je krijgt een serial bij de trial, en die kun je dan later upgraden naar een wow/tbc/wotlk account.
Ik heb bijvoorbeeld 2 maandjes een tweede account erbij gehad om snel te kunnen levellen. Gevolg, twee level 70 blood elfs.
Da's van Dazed and Confused jaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jouw sig is Led Zeppelin lyric ehEn Yardbirds en huppeldepup, maar Zeppelin is het beste uiteraard.
Jake Holmesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jouw sig is Led Zeppelin lyric ehEn Yardbirds en huppeldepup, maar Zeppelin is het beste uiteraard.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een gecompliceerde kwestie die een zo best mogelijke oplossing behoeft:
Een vriend en ik hebben na lange tijd besloten weer WoW te spelen. We hebben op het moment beide een Frozen account, van langer dan 90 dagen. We hebben besloten te rerollen, maar om nu zoveel mogelijk voordeel te halen uit deze come back, zijn er twee faciliteiten die Blizzard aanbiedt. Dit zijn:Scroll or Resurrection*1 Recruit a Friend*2 Je moet de scroll of ressurection doen, alleen het probleem is dan, je eigen account moet wel actief zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons idee was, dat hij mij zo' n recruit a friend uitnodiging naar mij stuurde, of andersom. Hierdoor profiteren we niet alleen van de "30 days FREE play" maar ook van alle extra voordelen van optie 2. Nu is de grote vraag, moet je om optie twee in werking te laten treden weer een hele nieuwe WoW CD met keys en alles in de winkel kopen, of kan je gewoon je huidige gebruiken om het Trial account te upgraden naar een volwaardig account?
Of zijn er zelfs nog beter oplossingen?
Dus maar 1 persoon heeft de bonus, de ander spijtig genoeg niet.
Recruit a friend is inderdaad alleen voor nieuwe accounts.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Male nelf hunter genaamd Legolazzzz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ga rerollen. Alliance, neem Hunter. Nog een ras als aanrader voor hunter?
Je hebt vast al iets, maar anders zitten er ook aardig wat fokkers op The Burning Legion. Alleen Horde kant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:35 schreef drumstickNL het volgende:
Heb net besloten een rogue te beginnen, wie weet er nog een goeie pvp server? (hoeft niet pvp te zijn)
Ja hoor, volgens mij wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje. Als ik bij iemand anders thuis wow wil spelen en diegene heeft wel Wrath of the Lichking en ik heb dat niet, kan ik daar dan wel wow spelen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:10 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Had dan een BoA item gekocht en die met crusader geenchantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een gecompliceerde kwestie die een zo best mogelijke oplossing behoeft:
Een vriend en ik hebben na lange tijd besloten weer WoW te spelen. We hebben op het moment beide een Frozen account, van langer dan 90 dagen. We hebben besloten te rerollen, maar om nu zoveel mogelijk voordeel te halen uit deze come back, zijn er twee faciliteiten die Blizzard aanbiedt. Dit zijn:Scroll or Resurrection*1 Recruit a Friend*2 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zijn er zelfs nog beter oplossingen?
We doen het zo:
1) Zijn broer scroll res. mijn account z'n broer krijg 30 days free
2) Ik doe een refer naar mijn vriend.
3) Vriend activeert met nieuwe keys die ik voor hem koop.
Dus:
Ik betaal 30 euro voor WoW + TBC. Ik recruit hem als nieuwe friend en krijg 30 Days free.
Onze accounts zijn linked en we krijgen voor 90 dagen 3x exp. Ik krijg ook nog een Chevra en hij kan mij 1 level geven voor elke 2 levels dat hij haalt.
Oftewel ik level in een paar dagen naar 1 char naar lvl 30.
Samen gaan wij, hij paladin ik hunter vanaf level 1 naar 60 ruim binnen de 90 dagen uiteraard. (3x exp FTW)
Vervolgens kan hij me 30 levels schenken omdat hij hij bij 60 is, hij schenkt ze dus en ik heb twee level 60's.
En dan kan onze fun beginnen
Goed plan eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Moet dat meteen achter elkaar? Of is het gewoon, 1e maand zit erop nu koopt ie 2e en dan krijg ik zhevra?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Die Zhevra krijg je trouwens alleen als je vriend 2 maanden speeltijd koopt. Maarja geen probleem als je direct ff een gamecard code invult.
Op internet kan je trouwens ook goedkope codes halen. Ik heb mijn serial van offgamers.com. Krijg je je key gewoon over de mail verstuurt en je betaald 16 euro ongeveer voor TBC, omdat je er geen boekjes, cd en andere crap bij hebt.
Net die Plate shoulders gekocht, nog niet genoeg marks voor Arcanite Reaper.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Had dan een BoA item gekocht en die met crusader geenchant
Dat weet ik niet precies, maar denk wel dat het kan. Ik had namelijk 1 maand gekocht en daarna een 60 dagen gamecard, dus dat is in principe ook in 2 keer.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Moet dat meteen achter elkaar? Of is het gewoon, 1e maand zit erop nu koopt ie 2e en dan krijg ik zhevra?
Zit je op Cyclone BG? 5 keer.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
Zometeen Naxx proberen. Ik gok op 3 servercrashes vanavond.
Iemand ?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Hunter heb je talent points die je HP boosten.
Doen die eenmaal 1% over je hp erbij of profiteer je daar elk level van ? en de vorige levels ?
De vraag is nogal onduidelijk. In ieder geval, talents die de HP boosten doen dat volgens mij op je totale health.quote:
Je zal toch echt iets fout doenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef VatosLoco het volgende:
Pfff, vandaag weer Naxx gedaan, wederom eruit gedpst door een fury warrior, met 60% blue gear, ik ben op 4 items na epic geared, die gast speelt nog met 2 blue 2handers. Het is niet leuk meer voor een rogue, ben erover aan het denken om de class te droppen en een andere te pakken. Ik weet dat ik groepen niet kan uitdpsen, maar een single target zoals een baas 2e staan achter een warrior is gewoon zwaar lame. Gast heeft meer AP en meer Crit met zijn grotendeels blue gear.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef VatosLoco het volgende:
Pfff, vandaag weer Naxx gedaan, wederom eruit gedpst door een fury warrior, met 60% blue gear, ik ben op 4 items na epic geared, die gast speelt nog met 2 blue 2handers. Het is niet leuk meer voor een rogue, ben erover aan het denken om de class te droppen en een andere te pakken. Ik weet dat ik groepen niet kan uitdpsen, maar een single target zoals een baas 2e staan achter een warrior is gewoon zwaar lame. Gast heeft meer AP en meer Crit met zijn grotendeels blue gear.
Speel al jaren rogue, al jaren in endgames, en al jaren nr. 1 dps op single targets, dan mag jij mij vertellen wat ik fout doe sinds wotlk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |