Ik heb wow een tijdje geleden gedeinstalleerd, maar wilde vandaag weer spelen en daarvoor moet je het installeren. Ik ben het nu echt al helemaal zat!

1. cd's van de burning crusade hebben een foutmelding en willen niet installeren....
2. via mijn account naar de downloadmanager....kan ik alleen files op C installeren!! (echt van alles geprobeerd, maar hij wil per se de files op C hebben)
3. Uiteraard had ik daar te weinig ruimte

Op D ruimte zat, maar dat lukt me dus niet. (Vista) Dus van alles weggegooid

(incl office en alle andere geinstalleerde games). Verplaatsen naar D wilde namelijk ook niet. Komt nog bij dat heel veel files op C niet verwijderd kunnen worden omdat ik daar niet de bevoegdheid toe heb!! gvd, wie heeft dàn die bevoegdheid want het is mijn pc en ik ben de administrator volgens vista. Zo idioot.
4. Eindelijk genoeg plek op C gaat die wow-site roepen dat mijn pc niet aan de minimum eisen voldoet!! Nou, maaanden geleden nog wel, dus wat is er veranderd dan??
Ondertussen is ie al op 2% download
Dus met een beetje mazzel kan ik op 2 januari wow spelen.
(ps: kan ik straks de hele zooi gewoon overzetten naar de D-schijf? Want hier wil ik het niet hebben staan...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."