ABBA valt nog wel mee. Katie moet gewoon op d'r rug gaan liggenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef Vidacz het volgende:
Leuk uur komt eraan, ondanks ABBA en Katie Melua.
Gewoon een prachtig nummer. Zo jammer dat er een draak van een plaat achteraan komt. Dat verdient dit nummer niet!quote:
Moet ze wel haar benen wijd doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef ThunderChild het volgende:
Katie moet gewoon op d'r rug gaan liggen![]()
Ze hebben toch al een stuk of 100 keer gezegd wie er op 1 staat?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Van mij wel
Heb je gelijk een ban te pakken![]()
Probeer 104.6 FM.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:10 schreef Zwansen het volgende:
weet iemand de frequentie in de omgeving zwolle? Ik raak hem kwijt!
Forceren kan ook hoor. Heel goed zelfsquote:
Eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze wel leuk trouwens. Niet noodzakelijkerwijs zo hoog, maar hij hoort zeker in de lijst thuis.
Ik hoor Katie Melua, dus weet niet wat jij aan het luisteren bentquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze wel leuk trouwens. Niet noodzakelijkerwijs zo hoog, maar hij hoort zeker in de lijst thuis.
Ja hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef peaceman het volgende:
Is die snolschoonheid al afgelopen?
Hetzelfde!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Forceren kan ook hoor. Heel goed zelfs![]()
Anyway, de oliebollen zijn klaar. Mocht ik jullie niet meer spreken vanavond, fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
Dat zou nieuw zijn....quote:Hopelijk heb ik dan geen problemen met m'n internet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |