Hierna komt een nummer dat je wel kan bekorenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen favoriete Dylan nummers, ben geen liefhebber van zijn werk...
Volgens mij is dit de hoogste...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:49 schreef MaJo het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste Dylan notering? Het verbaasd me dat deze zo hoog staat, was dacht ik niet een van zijn bekendste nummers...
blowing in the wind wellicht ?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:49 schreef MaJo het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste Dylan notering? Het verbaasd me dat deze zo hoog staat, was dacht ik niet een van zijn bekendste nummers...
Ik ben niet religieus...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hierna komt een nummer dat je wel kan bekoren
Dit nummer is het hoogst genoteerd van allemaal. Blowing In The Wind staat op 173quote:Op woensdag 31 december 2008 17:49 schreef MaJo het volgende:
[/quote:61 Bob Dylan Hurricane
125 Bob Dylan Like a rollin' stone
173 Bob Dylan Blowing in the wind
286 Bob Dylan Knockin' on heaven's door
519 Bob Dylan The times they are a changin'
546 Bob Dylan I want you
595 Bob Dylan Just like a woman
661 Bob Dylan Lay lady lay
1388 Bob Dylan Subterranean homesick blues
1597 Bob Dylan Rainy day women nos 12 & 35
1965 Bob Dylan I'll be your baby tonight
Mijn favoriet staat er niet inquote:
En terecht, het is zijn beste nummer. Wel verrassend, ik had verwacht dat het volk zijn andere nummers hoger zou aanslaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:52 schreef MaJo het volgende:
OMG dit is inderdaad zijn hoogste notering
Dodelijk als je net uit een relatie komtquote:I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |