Hier ook, maar dat omdat het donker is.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:00 schreef -Hans- het volgende:
Zicht in Groningen wordt minder en minder. Bijna minder dan 100 meter..
quote:
Ik denk hier een meter of 300. Lijkt snel te veranderen en alles wordt witquote:Op woensdag 31 december 2008 17:00 schreef -Hans- het volgende:
Zicht in Groningen wordt minder en minder. Bijna minder dan 100 meter..
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef broer het volgende:
Ik sla dit laatste uurtje maar eens over, denk ik. En de rest van de avond ook meteen maar.
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling.
Waag het niet hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Zit verdomme al de hele tijd op die plaat te wachten... Echt waardeloos! Kap dan ook ajb de nummer 1 af, maar die zal wel weer heilig zijn.
quote:
uuhm inderdaad en zo te zien is het daar ook niet zo heel koud t.o.v. Grunn. Ik vrees dat het hier in het Noorden een herhaling van vorig jaar gaat worden qua zichtquote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo'n 350 kilometer zuidelijker is er niets aan de hand...
Jij ook en voorzicht met vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef broer het volgende:
Ik sla dit laatste uurtje maar eens over, denk ik. En de rest van de avond ook meteen maar.
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling.
Dan heb je de poppen wel aan het dansen want dan zou het wel eens heel glad kunnen wordenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk hier een meter of 300. Lijkt snel te veranderen en alles wordt wit
10 meter zicht hier in Drenthe, meer zal het echt niet zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm inderdaad en zo te zien is het daar ook niet zo heel koud t.o.v. Grunn. Ik vrees dat het hier in het Noorden een herhaling van vorig jaar gaat worden qua zicht.
Fantastische single inderdaad ! mijn tafel wankelde maar dankzij de single van Jordy staat 'ie weer helemaal stevigquote:
Noord-Holland gaat nog. Maar gelukkig ook, want ik moet rijden vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
10 meter zicht hier in Drenthe, meer zal het echt niet zijn
Damn, nu al.. Dan mag je om 00:00 nog "blij" zijn met een zicht van 1 meterquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
10 meter zicht hier in Drenthe, meer zal het echt niet zijn
Hoorde vanmorgen in mijn auto ook het geweldige commentaar van Gerard en Michiel op Jordy.... met hen in het huis was dit dus echt never nooit het anthem geworden, maar dankzij die puistenpauper zitten we met dat schaamhaarloze kutkotertje opgescheeptquote:Op woensdag 31 december 2008 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische single inderdaad ! mijn tafel wankelde maar dankzij de single van Jordy staat 'ie weer helemaal stevig.
Dan hadden we zeker weten een ander anthem gehad.. Waarschijnlijk MARS of Ray. Volgend jaar dan maarquote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen in mijn auto ook het geweldige commentaar van Gerard en Michiel op Jordy.... met hen in het huis was dit dus echt never nooit het anthem geworden, maar dankzij die puistenpauper zitten we met dat schaamhaarloze kutkotertje opgescheept
Treffende omschrijvingquote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen in mijn auto ook het geweldige commentaar van Gerard en Michiel op Jordy.... met hen in het huis was dit dus echt never nooit het anthem geworden, maar dankzij die puistenpauper zitten we met dat schaamhaarloze kutkotertje opgescheept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |