Bugatti?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef Rosbief het volgende:
Ik snap het niet hoor, ze hebben 2,5 ton nodig maar ondertussen delen ze wel Bugatti's uit aan de eerste 10.000 leden?
Exact. Er waaien bijna alleen nog maar frisse winden. Alles moet leuk snel hapklaar, beetje muziek, beetje literatuur, lekker actueel, lekker luchtig etc.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:31 schreef Toad het volgende:
Nee. Vroeger was GS wel grappig. Nu is het commerciële troep. En dat zogenaamde nieuwe geluid van ze hoor ik al overal, ook bij de PO.
Ik zou bijna lid worden om meer kans te maken dat ze het daadwerkelijk halen en dan echt zendtijd moeten gaan vullenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat de meeste mensen al die onzin niet hoeft te horen en gewoon lid wordt voor het amusement en omdat 5 euro toch niks is?
publiciteit mijden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze krijgen geen cent van mij, tegen alles schoppen maar wanneer zij zelf onderwerp van controverse worden, net zo schijterig de publiciteit mijden. Bij een BNN-lidmaatschap kreeg ik tenminste nog iets leuks.
Tegendraadse logica? Na de afgang van vanavond, word ik morgen lid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef Flepke het volgende:
Eerst twijfelde ik nog, het zou een immense 1 april grap kunnen zijn...
Maar na de afgang van vanavond word ik morgen lid.
De eerste 24 uur hadden ze al 10.000 leden, en jij denkt dus serieus dat ze de komende maanden niet even die 35.000 bij elkaar kunnen vegen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:53 schreef koemleit het volgende:
ik verwacht niet dat ze het gaan redden trouwens.
de echte diehards zijn al lid... en ze moeten er nog 35.000
GeenStijl doet niet aan censuurquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onder geen beding ga ik die omroep steunen , ik vind hun reaguurders te ver gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Iedereen die Geenstijl kent heeft nu wel over die actie gehoord, dan is het toch raar dat die mensen later nog gaan inschrijven. Zoiets doe je toch meteen, of helemaal niet maar toch niet na een maand pas ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
De eerste 24 uur hadden ze al 10.000 leden, en jij denkt dus serieus dat ze de komende maanden niet even die 35.000 bij elkaar kunnen vegen?![]()
Zeker met al die spotjes op radio etc etc....
FOK! is ook een kinderachtig forumpje, alleen willen FOK!kers -die elke andere site dan FOK! afdoen als inferieur en zichzelf hoog opgeleid vinden- dat niet weten en zijn er prat op dat FOK! zo'n ongelofelijk groot forum is, maar weigeren in te zien dat juist de slowchats - het kliekjes gedeelte- veruit de meeste posts maken. Er wordt een subforum voor spelletjes aangemaakt (kan het nóg infantieler?) waar het de bedoeling is om in een minuut 100 posts te maken en dan trots zijn op je ranking qua posts. Bij post 64.900.001 wordt er met stijve snikkel geschreeuwd dat er bijna 65 miljoen posts zijn en de kindjes weten niet hoe snel ze moeten posten om binnen het uurtje de resterende 99.999 posts te maken. Maar wat kunnen ze boos worden als iemand het niveau in twijfel trekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef PDOA het volgende:
En dat terwijl vooral GeenStijl Fok! afdoet als een kinderachtig forumpje en dat hun reaguurders vooral bestaan uit hoger opgeleiden.
en dat geldt niet voor de andere aspirant omroepen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef Rosbief het volgende:
Iedereen die Geenstijl kent heeft nu wel over die actie gehoord, dan is het toch raar dat die mensen later nog gaan inschrijven. Zoiets doe je toch meteen, of helemaal niet maar toch niet na een maand pas ofzo.
Ik zeg niet dat ze het niet halen, maar snap niet waar die extra inschrijvingen dan nog vandaan komen, wat zijn dat voor mensen?
Zo werkt het omgekeerd toch precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK! is ook een kinderachtig forumpje, alleen willen FOK!kers -die elke andere site dan FOK! afdoen als inferieur en zichzelf hoog opgeleid vinden- dat niet weten en zijn er prat op dat FOK! zo'n ongelofelijk groot forum is, maar weigeren in te zien dat juist de slowchats - het kliekjes gedeelte- veruit de meeste posts maken. Er wordt een subforum voor spelletjes aangemaakt (kan het nóg infantieler?) waar het de bedoeling is om in een minuut 100 posts te maken en dan trots zijn op je ranking qua posts. Bij post 64.900.001 wordt er met stijve snikkel geschreeuwd dat er bijna 65 miljoen posts zijn en de kindjes weten niet hoe snel ze moeten posten om binnen het uurtje de resterende 99.999 posts te maken. Maar wat kunnen ze boos worden als iemand het niveau in twijfel trekt.
Tja als je de hele tijd in KLB en ONZ gaat zitten kan je dat natuurlijk verwachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK! is ook een kinderachtig forumpje, alleen willen FOK!kers -die elke andere site dan FOK! afdoen als inferieur en zichzelf hoog opgeleid vinden- dat niet weten en zijn er prat op dat FOK! zo'n ongelofelijk groot forum is, maar weigeren in te zien dat juist de slowchats - het kliekjes gedeelte- veruit de meeste posts maken. Er wordt een subforum voor spelletjes aangemaakt (kan het nóg infantieler?) waar het de bedoeling is om in een minuut 100 posts te maken en dan trots zijn op je ranking qua posts. Bij post 64.900.001 wordt er met stijve snikkel geschreeuwd dat er bijna 65 miljoen posts zijn en de kindjes weten niet hoe snel ze moeten posten om binnen het uurtje de resterende 99.999 posts te maken. Maar wat kunnen ze boos worden als iemand het niveau in twijfel trekt.
Ja, dus? Ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat de meeste mensen al die onzin niet hoeft te horen en gewoon lid wordt voor het amusement en omdat 5 euro toch niks is?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef Herald het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |