Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat heel veel mensen van beide websites bij elkaar over de vloer komen. Op Fok! zitten aardig wat mensen die op GeenStijl posten en vice versa. En dat terwijl vooral GeenStijl Fok! afdoet als een kinderachtig forumpje en dat hun reaguurders vooral bestaan uit hoger opgeleiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef Aoristus het volgende:
Maar fok! heeft geen pretenties om het omroepbestel te willen bezetten. Het is niet gelieerd aan een krant
GrachtenGordelElite. Walgelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef pisnicht het volgende:
Eindelijk mogelijk eens programma's/mensen die wat dichter bij de samenleving staan dan figuren als die zure kut van een claire polak en de rest van die linkse prutsers.
Alsof iedereen binnen de PVDA dezelfde kant op kijkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat heel veel mensen van beide websites bij elkaar over de vloer komen. Op Fok! zitten aardig wat mensen die op GeenStijl posten en vice versa. En dat terwijl vooral GeenStijl Fok! afdoet als een kinderachtig forumpje en dat hun reaguurders vooral bestaan uit hoger opgeleiden.
Die zure kutten gaan er prat op altijd "tegen de gevestigde orde" te zijn geweest. Nu zijn zij zelf wel zo enorm de gevestigde orde geworden en dulden werkelijk helemaal niemand naast hen, of enig commentaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef pisnicht het volgende:
Eindelijk mogelijk eens programma's/mensen die wat dichter bij de samenleving staan dan figuren als die zure kut van een claire polak en de rest van die linkse prutsers.
Ze zijn ook complementair. GeenStijl heeft de scoops en de eigenzinnige manier van berichten schrijven (ok wij hebben hier op de frontpage Djeez voor de titelsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef PDOA het volgende:
GeenStijl en Fok! doen al jaren alsof ze elkaar niet uit kunnen staan, terwijl bij ieder zeker 40% over de vloer komt. En al die tjappies die hier posten dat ze lid worden bewijzen dat.
Kan je daarvoor niet gewoon naar de plaatselijk borreltafel? Een hoger niveau zal er toch niet gehaald worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef pisnicht het volgende:
Wat bedoel je precies? Nederland staat nog steeds bovenaan bij allerlei internationale lijstjes. Of bedoel je dat Nederland verandert. Ja. Eng he?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die zure kutten gaan er prat op altijd "tegen de gevestigde orde" te zijn geweest. Nu zijn zij zelf wel zo enorm de gevestigde orde geworden en dulden werkelijk helemaal niemand naast hen, of enig commentaar.
Daarom zijn ze ook zo bang van GeenStijl of van Hero Brinkman. Omdat die de smerige putdeksels oplichten. Omdat zij laten zien dat de keizer geen kleren aanheeft. In hun gesubsidieerde grachtengordelpanden met hun omroep-BV-tjes zichzelf belastinggeld toewijzende.![]()
Die smerige kliek van PVDA-ers, elite-communisten, Montesorri-ouders en allochtonenknuffelaars, die ons land in 1 generatie volledig naar de knoppen geluld heeft. Ons land dat in 400 jaar met veel pijn en moeite aan de zee ontrokken is. Om te experimenteren met hun idiote waanideeen. Gelukkig is dat tijdperk nu bijna voorbij.
Ja laten ze dat zien? Of schreeuwen ze heel veel over nieuwsberichten van anderen en maken ze af en toe zelf een documentaire over een parkeergarage?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die zure kutten gaan er prat op altijd "tegen de gevestigde orde" te zijn geweest. Nu zijn zij zelf wel zo enorm de gevestigde orde geworden en dulden werkelijk helemaal niemand naast hen, of enig commentaar.
Daarom zijn ze ook zo bang van GeenStijl of van Hero Brinkman. Omdat die de smerige putdeksels oplichten. Omdat zij laten zien dat de keizer geen kleren aanheeft. In hun gesubsidieerde grachtengordelpanden met hun omroep-BV-tjes zichzelf belastinggeld toewijzende.![]()
Die smerige kliek van PVDA-ers, elite-communisten, Montesorri-ouders en allochtonenknuffelaars, die ons land in 1 generatie volledig naar de knoppen geluld heeft. Ons land dat in 400 jaar met veel pijn en moeite aan de zee ontrokken is. Om te experimenteren met hun idiote waanideeen. Gelukkig is dat tijdperk nu bijna voorbij.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je daarvoor niet gewoon naar de plaatselijk borreltafel? Een hoger niveau zal er toch niet gehaald worden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan zeuren dat anderen verzuurd zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat de meeste mensen al die onzin niet hoeft te horen en gewoon lid wordt voor het amusement en omdat 5 euro toch niks is?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:08 schreef alexis_ het volgende:
Ik wacht op meer inhoudelijke argumentatie. De afgelopen twee dagen heb ik Weesie een aantal zinnige dingen op tv horen zeggen, maar ik wil meer horen voordat ik mijn geld overmaak.
GS heeft nog niet eens campagnes van start zien gaan. 15.00 vind ik daarom al heel behoorlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |