Volgens mij probeert Fok! ook helemaal niet op GeenStijl te lijken of andersom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:34 schreef Jetze het volgende:
Zeker! Heb me al aangemeld. GeenStijl is een prachtig vers, scherp medium. En laten we wel wezen, niets wat hier op Fok! gebeurt is origineel behalve de reacties. Zou het Fok! lukken een omroep te starten? Denk het niet he....
En ik krijg het warm van jouw ondertitel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Niet geslachtsgerelateerd, maar jij bevalt me als nieuwkomer.
Wacht... ik weet al wie je bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef 3.14159 het volgende:
[..]
En ik krijg het warm van jouw ondertitel.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef cerror het volgende:
Tuurlijk ga ik geen lid worden. Welke idioot zou geld betalen aan die telegraafhomos?
Zou idd een goede zaak zijn als journalisten/weblogs/nieuws en achtergrond programma's geen ophef meer maken over dingen die in de wereld gebeuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach man, op geenstijl zit gewoon een stel PVV'ers die graag overal ophef over maken, wat jouw link wel weer bewijst....
Maar goed, je hebt ook mensen die denken dat CNN neutraal verslag doet van internationaal nieuws...![]()
Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt.
Dat kun je toch serieus geen journalistiek noemen?.
Die eenzijdige bende op tv nu ook niet. Dan liever wat tegengeluid erbij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt.
Dat kun je toch serieus geen journalistiek noemen?.
quote:PowNed. 10.000 leden in 24 uur
Hopla, de eerste 10.000 familieleden van PowNed zijn binnen. Binnen een etmaal (24 uur) hebben we namelijk al eenvijfde van de benodigde 50.000 Powned-afficionadios in de pocket. En dat zonder een gratis dvd, kookboek of ander lullig cadeau waarmee de andere publieken u proberen binnen te halen. Neen, bovengenoemde 10.000 aanhangers zijn lid geworden omdat zij van mening zijn dat er iets grondig mis is in Hilversum. De massale belangstelling voor PowNed is hét bewijs dat in het huidige publieke bestel een grote groep mensen wordt verwaarloosd. Hilversum, eet jullie hart uit, die 100 procent Freek de Jonge vrije omroep gaat er komen. PowNed gaat geen discussie uit de weg, PowNed stelt vragen, ook als dit even niet uitkomt. Die tienduizend overtreft onze stoutste verwachtingen. Gisteren was slechts de soft launch. Volgende week gaat PowNed pas echt gas geven. Let wel: dit alles betalen we uit eigen middelen. Oh ja, voor de mensen die er nog altijd heilig van overtuigd zijn dat het hier een 1 april grap betreft: zodra de KVK-gegevens online komen, zullen wij hier gewag van maken. Ook zullen wij eerdaags de statuten van PowNed publiceren. Tot die tijd zult u het moeten doen met deze radiocommercial die vanaf maandag op Radio 538, Sky Radio, Q Music en Veronica tot vervelens aan toe te horen zal zijn. U bent nog geen lid? INSCHRIJVEN DOE JE HIER. Wees er snel bij, want vol=vol...
Fleischbaum | 08-01-09 | 16:03 | Link | Comments (2)
Is zes. En dat zijn dan zeker halve biertjes?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
twee bier á ¤1,50
en een bessen voor ¤3,-
De Telegraaf krijgt dus toch zn eigen omroep.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Die eenzijdige bende op tv nu ook niet. Dan liever wat tegengeluid erbij.
Overigens:
[..]
Ligt het nu aan mij of staat hier een keiharde spelfout? (word-> wordt)quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:52 schreef Paul het volgende:
Die nieuwe zender van Geenstijl.nl ?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of er al mensen lid van zijn geworden hier op fok?!
Ligt aan jou. Gebiedende wijs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het nu aan mij of staat hier een keiharde spelfout? (word-> wordt)
Ga jij eens snel je onderschrift veranderenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dt is niet mijn sterkste kant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Gebiedende wijs.
Matige taalnazi![]()
Whaha, wat een ongelooflijke faalreactie is dit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vraag het me dus af. Als het niet een megasucces wordt zal het een trage dood krijgen aangezien ze op publiciteit teren. Als er geen publiciteit is, en dit wordt niet opgevangen door kwaliteitprogramma's, is het een mislukking die staat te gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat wordt ook helemaal niks met dat Powned. Er zijn nog een heleboel mensen buiten de wereld van internetnerds die GeenStijl nauwelijks kennen. Die zien alleen schreeuwerige types. Beetje zoals men in Oekraine naar de Toppers kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |