Denk binnen 2 weken, hij stijgt minder dan dat hij daalt , elke dag iets omhoog om daarna keihard te dalen in 3 cijfers achter de comma.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Het blijft wel wat op en neer gaan. Zullen we binnen korte termijn nog mee gaan maken dat £ < ¤?
Ik hoop het, heb nog wat geld op m'n rekening en moet nog wat cd's inslaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Het blijft wel wat op en neer gaan. Zullen we binnen korte termijn nog mee gaan maken dat £ < ¤?
Geld op je rekening dat kan echt niet, daar MOET je vanafquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb nog wat geld op m'n rekening en moet nog wat cd's inslaan
Gaat vanzelf als de banken 0% rente gaan geven in de UKquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geld op je rekening dat kan echt niet, daar MOET je vanaf
ik zit nu in engeland, heerlijkheid allomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef gamepwner het volgende:
tvp, handig om bij te houden wat games in ponden kosten bij game.co.uk, hvm etc.
als ik ze dan op het juiste moment bestel.. kassa
Voorloper op de ECB renteverlaging morgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daarstraks ff onder de 1,10 en nu weer op 1.11012
`quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Voorloper op de ECB renteverlaging morgen.
Ik zag daarnet het juiste plaatje hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:Plaatje wil niet goed via tinypic , toont dan op eens een andere dag
Dat blijft altijd speculeren, als iemand zoiets met zekerheid zou weten dan kan diegene heel rijk wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef gamepwner het volgende:
verwachten jullie dat het binnenkort nog meer gaat dalen? of heeft het z'n laagste punt nu wel bereikt en kan het alleen maar beter gaan?
Wilde een bevriezing hebben van het moment, maar werkt niet echt via tinypicquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zag daarnet het juiste plaatje hoor.
Yahoo kun je trouwens direct linken
[ afbeelding ]
Heb je al eens naar de datum in je plaatje gekeken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zag daarnet het juiste plaatje hoor.
Yahoo kun je trouwens direct linken
[ afbeelding ]
Die bug heb ik al 10x doorgegeven aan yahooquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:31 schreef knep het volgende:
[..]
Heb je al eens naar de datum in je plaatje gekeken?.
Inmiddels weer boven de 1,12.
Zo dan word je flink gepwned!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:51 schreef Aether het volgende:
Play.com heeft hun conversie aangepast (nog steeds niet top maar wel stukje beter).
Was £1 = ¤1,40 nu £1 = ¤1,30.
Maar 'vroeger' toen de wisselkoers daadwerkelijk rond de 1,40 lag hadden ze ook al die 1,40 als wisselkoers. En andere zaken zoals cdwow en bookdepository rekenen ook geen internationale verzendkosten en die hebben geen wisselkoers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Een reden waarom Play.com het hoger aanhoudt kan zijn doordat ze geen verzendkosten rekenen, maar dan is de marge nog steeds erg ruim.
Slaat nog steeds nergens op dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:51 schreef Aether het volgende:
Play.com heeft hun conversie aangepast (nog steeds niet top maar wel stukje beter).
Was £1 = ¤1,40 nu £1 = ¤1,30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |