Doordat we massaal in Engeland zijn gaan shoppen en producten van Amazon.uk bestellen stijgt de vraag naar ponden weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef De_Hertog het volgende:
Lijkt toch weer een licht stijgende lijn in te zitten, van de week stond ie op 1.02 en nu op 1.05
Juist leuk... al die kieskeurige prutsers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 05:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, ik heb me altijd bijzonder geërgerd aan die programma's. Aan al dat soort programma's overigens, ook de Nederlandse varianten (TV makelaar e.v.a.).
voor minder salaris begrijp ik??quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Schokkend inderdaad, die winkelstraten. Las ook dat echt alles werd verkocht zelfs de kluisjes voor het personeel. Voor sommige vestigingen waren al wel kopers, en daar kon het personeel misschien over naar de nieuwe werkgever.
Door de alcohol voel je de kou minder...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het perfect al die uitverkoop hierzo
Alleen zielig dat Engelse breezermeisjes kennelijk geen geld hebben voor fatsoenlijke kleren, want het vriest 4 graden maar ze lopen allemaal zonder jas in alleen een diep uitgesneden hemdje
Damn...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Schokkend inderdaad, die winkelstraten. Las ook dat echt alles werd verkocht zelfs de kluisjes voor het personeel. Voor sommige vestigingen waren al wel kopers, en daar kon het personeel misschien over naar de nieuwe werkgever.
Ik was ook in de UK vorige week en het lijkt er inderdaad op dat een jas niet meer te betalen is voor de jongeren. En die meisjes in een minirok met blote benen is gewoon triest.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het perfect al die uitverkoop hierzo
Alleen zielig dat Engelse breezermeisjes kennelijk geen geld hebben voor fatsoenlijke kleren, want het vriest 4 graden maar ze lopen allemaal zonder jas in alleen een diep uitgesneden hemdje
Ja slimme, die wordt in Nederland gemaakt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
De HP Brown Sauce is nog immer even duur bij mijn lokale Turk.
Nee, alsof je die 7 euro gaat merken op je ticket prijs. 20 euro is het alleen geweest ex tax vanaf een of ander vliegveld waar je eerst voor 30 euro heen moet reizen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef Asgard het volgende:
Dus in principe kan je nu gewoon een middag Londen bezoeken en flink inkopen?
Hoeveel kost zo'n ticket naar Londen? 20 euro ofzo? O kut, je hebt zeker ook nog die vliegtaxen ed...
Ja en ook de schappen kun je overnemen. Ze proberen zoveel mogelijk van de £385m. schuld weg te werken door dit soort wanhopige acties. Niet dat het veel uit zal halen.quote:
bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7800839.stm (artikel van 27 december, al eens eerder gepost hier ergens).quote:...
Last week Woolworths' administrators Deloitte said there was still interest in parts of the business but added it had "not come close" to finding a buyer for the firm.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7807554.stmquote:The remaining 200 stores will now close on 6 January, also a day later than originally planned.
... Deloitte tried but failed to sell the business as a going concern.
dan had ie wel 400.000 euro neer moeten leggen en het (te dure) personeel waarschijnlijk over moeten nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]Het verbaast me wel dat er nog geen steenrijke Arabier even de moeite heeft genomen die hele keten over te nemen, ze lijken echt helemaal failliet te gaan:
[..]
quote:Woolworths went into administration in November with debts of £385m.
Deloitte tried but failed to sell the business as a going concern.
It is now continuing negotiations to sell off individual stores.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |