Het is ook meteen de enige goede...quote:
Mijn vriendin krijgt alles dubbel binnen... KPNquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:02 schreef DaMart het volgende:
Wow, mijn telefoon heeft zowaar sms-berichten verstuurd.
Nog maar een paar te gaan nu.
Het zou me niets verbazen als sommige mensen mijn bericht 20 keer binnenkrijgen... ik blijf op opnieuw verzenden drukken omdat het telkens misluktquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt alles dubbel binnen... KPN
Mijn ouders zijn de woonkamer aan het opknappen. Binnenkort krijgen ze nieuwe meubels, maar de oude zijn al weg... en ach, ik wilde toch even de deceptie van geen miljonair worden ondervindenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is idd een apart iets ja, maar ik ga voor je duimen dat 2009 een geweldig jaar voor je gaat worden
Mijn telefoon zegt telkens: "probeer het opnieuw". Ik weet niet beter...quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als sommige mensen mijn bericht 20 keer binnenkrijgen... ik blijf op opnieuw verzenden drukken omdat het telkens mislukt.
Die van mij ook, dus als iemand uit de KSC zich gesms-bomd voelt door mij... het is de schuld van Nokiaquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:09 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt telkens: "probeer het opnieuw". Ik weet niet beter...
En de deceptie is een feit geworden neem ik aan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn de woonkamer aan het opknappen. Binnenkort krijgen ze nieuwe meubels, maar de oude zijn al weg... en ach, ik wilde toch even de deceptie van geen miljonair worden ondervinden.
Ik krijg anders geen sms van je binnen hoor...quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij ook, dus als iemand uit de KSC zich gesms-bomd voelt door mij... het is de schuld van Nokia.
Ik begon al rond 23:50... toen ging het nog... vanaf 0:05 niet meer...quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kreeg alles ineens verstuurd, misschien omdat ik het rond 12.15 al verstuurde
Ik heb jouw nummer ook nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg anders geen sms van je binnen hoor...
KPN had het van tevoren aangekondigd...quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begon al rond 23:50... toen ging het nog... vanaf 0:05 niet meer...
Dit vraagt trouwens om een KLB-topic!
Zou dat het zijn...quote:
En in hun reclame zeiden ze dat het allemaal goed ging komen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:12 schreef OA het volgende:
[..]
KPN had het van tevoren aangekondigd...
Onze nationale prutsers! Samen met de NS uiteraard!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En in hun reclame zeiden ze dat het allemaal goed ging komen!
06-restviapmquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je je nummer pm't kunnen we het uitproberen.
Ja, gisteren ook leuke storingsmelding op NS-website: wij verwachten dat dit rond 20:00 uur is opgelost...quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:14 schreef OA het volgende:
[..]
Onze nationale prutsers! Samen met de NS uiteraard!
Dreigen met een KLB-topic helpt! Ze zijn allemaal verstuurdquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begon al rond 23:50... toen ging het nog... vanaf 0:05 niet meer...
Dit vraagt trouwens om een KLB-topic!
Zouden de maatschappijen op fok letten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dreigen met een KLB-topic helpt! Ze zijn allemaal verstuurd![]()
.
Nee, pc had weer kuren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:26 schreef OA het volgende:
Mart? Zo erg geschrokken van mijn onthulling per pm?
Mooi begin van het jaar...quote:
Ja, vorige keer hielp trap tegen computerkast herrie stoppen... nu startte pc meteen opnieuw opquote:
Dat trucje kent je pc nu ook hequote:Op donderdag 1 januari 2009 01:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vorige keer hielp trap tegen computerkast herrie stoppen... nu startte pc meteen opnieuw op.
Trappen is doorgaans goed, ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vorige keer hielp trap tegen computerkast herrie stoppen... nu startte pc meteen opnieuw op.
Mooi!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:42 schreef DaMart het volgende:
Je wederbericht is trouwens ook in goede orde aangekomen, OA!
Ze raken eraan gewend. Wat nou kunstmatige intelligentie...quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat trucje kent je pc nu ook he
Ja, ik duik ook zo mijn bed eens in!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:00 schreef OA het volgende:
Zo, na 2 uur in het nieuwe jaar is het wel weer mooi geweest... Ik ga pitten!![]()
Voldoende feest jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 07:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Indah
Bij jou ook feest geweest?
Ik heb zes uur voorsprongquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
Wat deden jullie zo vroeg op?
Nou.. ff aankleden, en dan naar mijn ouders. Nog meer oliebollen eten
Vroeg? Dit is een normale tijd om wakker te zijn hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
Wat deden jullie zo vroeg op?
op een donderdag?quote:Op donderdag 1 januari 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeg? Dit is een normale tijd om wakker te zijn hoor.
In een vakantie wel. Volgende week om deze tijd zit ik alweer een uur op mijn werk en ben ik al drie en een half uur wakkerquote:
oh, vakantie.. dat heb ik al jaren niet gehadquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een vakantie wel. Volgende week om deze tijd zit ik alweer een uur op mijn werk en ben ik al drie en een half uur wakker.
Werkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:25 schreef DR34M3R het volgende:Wat deden jullie zo vroeg op?
Van hetzelfde!quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Zo, nu zonder toast in m'n handen: Gelukkig nieuwjaarrrrrrr!!!
jepsquote:
Doe je idd goed jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps
Vanuit Kuala Lumpur (godskolere wat een lekkere Vietnamese griet liep daar rond) direct door naar de viering van Nieuwjaar.. Best ideaal eigenlijk allemaal.
Dat is een goede reden om snel weer te gaan jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe. ik herinnerde me inderdaad iets van die foto's ja. Die ik gemaakt heb met mijn 'fijne' telefoon in de nachtclub... tja, er is weinig op te zien zeg maarDus ik moet toch nog eens terug om goede foto's te maken.
Hmjah, de komende maanden niet meer. Dus als jij eerst komt zal ik je haar nummer wel geven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om snel weer te gaan ja
Bij mij gaat het helaas nog even duren, moeten wat andere dingen eerstquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, de komende maanden niet meer. Dus als jij eerst komt zal ik je haar nummer wel geven.
voel je vooral tot niets verplicht, wellicht heeft ze iedere avond een ander. Weinig andere mogelijkheden waarom zo'n grietje iedere avond in dezelfde club te vinden is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het helaas nog even duren, moeten wat andere dingen eerst
Tenzij ik me echt niet kan inhouden natuurlijk![]()
Ach, het is een leuk gezicht vooralquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voel je vooral tot niets verplicht, wellicht heeft ze iedere avond een ander. Weinig andere mogelijkheden waarom zo'n grietje iedere avond in dezelfde club te vinden is.
Whehehe... er is een reden hoor, dat hij mijn ex isquote:
Johquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe... er is een reden hoor, dat hij mijn ex is
Hebben?
Weet ik niet, maar dan ben ik hem kwijtquote:
strijker in z´n billenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:31 schreef DR34M3R het volgende:
Zo.. het nieuwe jaar is weer goed begonnen. Zojuist weer wat dreigementen van mijn ex naar mijn hoofd geslingerd gekregen toen ik de kids naar hem bracht. De loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |